Stránka 52 z 52
Napsal: 19 led 2018, 19:56
od Sinister
nejde tu o riešenie, skôr som chcel pochopiť presný súvis s MAF off a nutnosťou EGR off...lebo ako som písal pri plnom plyne je EGR aj tak v podstate uzavretý a ked zasa nedá človek tu "podlahu" tak samozrejme aj dávka paliva je omnoho menšia takže nevidím dôvod na nejaké cukanie a trhanie motora "pokiaľ je v normálnej kondícií" samozrejme... Ja osobne som EGR off softovo vypínal na každom aute čo mi prišlo pod ruku už viac menej automaticky takže som sa vlastne nedostal ku praktickému testu s kombináciou MAF off EGR on tak som bol zvedavý

Napsal: 20 led 2018, 00:48
od FandaTDI
To mě zajímá ...
Zajímaly by tě přesný souvislosti MAF a EGR off, kterej jsi sw vypínal (jak/u kterých jednotek, když bez nějakýho flashování jde i u starších jednotek max.přivřít v adaptacích s loginem...), přitom píšeš, že s plným plynem je "v podstate uzavretý" a že motoru v kondici by to nemělo škodit, což je minimálně odvážný tvrzení ...
Asi takhle - jestli "v podstatě", částečně nebo úplně zavřenej, záleží jak na otáčkách motoru (úplně zavřenej je obvykle v ot.nad maximem krouťáku a čím menší požadavek plyn.pedálu, tím vyšší ot.,kdy je zavřenej...) a s bohatší směsí se líp "popere" studenej motor, takže při teplým motoru není plnej průtok na váze (kterej se mj.jednotka snaží regulovat i tím egrem...) nejlepší ani pro motor v kondici ... proto EGR off, ač to může mít i svý nevýhody (závislý od používání, čím kratší trasy a lehčí noha na plynu, tím zjevnější...)
Čím jsi ho vypínal a u jakých motorů/jednotek?
Napsal: 20 led 2018, 06:19
od Glasto
Áno mám záslepky egrka . Skúšal som diody bav21 1n4007 .
S diodou 1n4007 to ide lepšie, začína to ťahať pekne od 1500ot ale ako bolo písané žiadna raketa . U mňa to ide tak isto ako so zapojenou váhou.
S diodou to ma 1275 mg na volnobehu a drží sa to do 3000ot potom začne pomaličky klesať a pri 4500ot ma nejaké 850mg
Napsal: 20 led 2018, 09:55
od Sinister
Trochu si ma poťahal za slovíčka lebo rozhodne som nepovedal že by to motoru ako takému nemalo škodiť, teda rozhodne nie kombinácia MAF a EGR off. Keď už tak max EGR off, ale je mi jasné že aj to má svoje nevýhody pre motor. V každom prípade konečne nejaké pekné vysvetlenie za čo ďakujem a možno nie len ja

a hovoril som samozrejme o EDC15 u 1.9 cez MPPS
Napsal: 20 led 2018, 10:54
od FandaTDI
Ok, taky díky za odpověď. Jo trošku jsem chytal za slovo, čímž jsem to nechtěl nijak překrucovat, myslel jsem to tak, že i motor v kondici se může hlavně za tepla "přidušovat", když EGR otvírá víc než by měl. U těchhle starších motorů to až tak zjevný být nemusí (ale může), ale třeba u novějších (splňujících přísnější emisní normy) může otevřenej EGR působit jako když ten motor dodělává - dusí se, klepe, nejde do otáček, někdy i chcípá a jede hůř než kdyby byl "jen" v ("běžným regulačním") nouzáku.
Neide
Napsal: 22 led 2018, 11:22
od kodls
Nazdar borci, předevčírem jsem zaslepil EGR a dneska jsem si pořídil tu diodu, Váha tam je origo škoda takže předpokládám Bosch, akorát rozdíl je v tom pořadí než jaké je na úvodní stránce - teplotní čidlo není ne 1. ale je na 5. pokud se na to dívám ze správného směru. No tak jsem to zapojil jako na přiloženém obrázku a vono to nejede

Auto je Oct. 98. 81kW AHF

Napsal: 22 led 2018, 12:58
od NOVON
kodls: Nekdy je potřeba dát 2 diody zapojene v sérii..
Napsal: 22 led 2018, 14:36
od kodls
NOVON píše:kodls: Nekdy je potřeba dát 2 diody zapojene v sérii..
ještě že jsem vzal v obchodě ty diody dvě, bylo mi blbé kupovat jednu za 1 kč a platit dvoukorunou

samozřejmě pomohlo, díky

Napsal: 31 led 2018, 13:47
od JohnEagle
Na ALH je to stejné?
Napsal: 24 bře 2018, 12:32
od Source
Aké hrozia následky keď budem dlhodobo jazdiť s diodou ?
Auto vôbec nedymí a je tam origo soft, len váha dáva už málo tak som tam dal diodu a rozmyslam ci kupit novu vahu alebo možem takto jazdit dlhodobo
Napsal: 25 bře 2018, 07:11
od NOVON
Kup new váhu,dioda je jen na vyzkouseni.
Napsal: 21 dub 2018, 16:27
od stres3d
ahoj, tusim ze mapa egr je pozadavek na vahu. aby se pozadavek vyrovnal otevira se egr a jelikoz vaha ukazuje co muze diky oblbnuti (realna hodnota pro rj je vyssi nez pozadavek), tak se egr otevre co muze. je to jen ma domnenka (dle logu ma muj ventil pwm (= cca otevreni egr) 95% nebo 5% - 5% pri plnym plynu a 95% pri castecny zatezi nebo volnobehu)
jinak afn 99 s jednotkou MSA15 (dva konektory, cidlo tlaku na sani) - dioda 1n4148 funguje, 1n4007 jede taky. u 1n4007 hodnota 1275mg do 3500ot, ve 4500ot. 1015mg. jeste zkusim dve do serie to pak bude mozna stejny jako s vahou

Napsal: 30 srp 2018, 17:26
od marian52
Dobry na vozidle mam vahu 0 281 002 757 a mam k dispozicii novu vahu 0 281 002 531 pre vozidla s OBD mozem takuto vahu namontovat a bude fungovat.Motor ALH
Vdaka .
Napsal: 01 srp 2019, 12:23
od Pepíček
Tak mi přesně po 100 000 km odešla váha na Golfu.Do 2500ot mrtvo.
No vzpomněl jsem si samozřejmě na diodu, tak jsem tam vrazil první univerzální diodu co jsem našahnul v šupleti no a auto jede jak z praku.Bere od 1100otáček jako blázen a zakouří jen minimálně.Nouzák až při 140km/h na šestku do kopce.Myslim že jako náhrada než koupim novou, je plně dostačující.
Dioda úplně obyč. SY360/6.Jak jsem tak na to přišel, vůbec to nemusí bejt BAV 20-21 ale i starý teslácký KY130 (úbytek 0,6-1V) a i jiný usměrňovací diody.
Váha na diag s SY360 ukazuje 1245.
Re: Neide
Napsal: 22 črc 2021, 16:24
od Maxík_1
kodls píše:Nazdar borci, předevčírem jsem zaslepil EGR a dneska jsem si pořídil tu diodu, Váha tam je origo škoda takže předpokládám Bosch, akorát rozdíl je v tom pořadí než jaké je na úvodní stránce - teplotní čidlo není ne 1. ale je na 5. pokud se na to dívám ze správného směru. No tak jsem to zapojil jako na přiloženém obrázku a vono to nejede

Auto je Oct. 98. 81kW AHF

Zdravím pánové.
U mého pašíka 1.9 TDi AFN , r.v.1999 se po výměně turba nechtěl kluk rozjet.
Resp.auto netahalo ani před opravou turba.
EGR ventil mám zaslepeny.
Našel jsem toto vlákno a koupil jsem uvedenou diodu a napojil jak ji má kolega a tahá pěkně.
Koupení nové váhy vzduchu mě nemine tak tato provizní oprava a auto jede jako střela.
Děkuji za zdejší rady.