Stránka 55 z 59
Napsal: 12 lis 2013, 22:23
od zeleznak
no nejaky velky cachry machry s tim delat nehodlam, radej zredim MERO obyc. naftou nebo smesnou a salam. Rikal sem si dat do teho bud VIF, ale to je dost drahy nebo petrolej. Na oleje.cz je litr za 60,-, sak stejne aditiva nejsou nic jinyho nez petrolej.
Benzin nevim nevim, preci jen mam furt zafixovano, ze benzin do naftaku ee, bo odmastuje.
Jinak tankuju na mistni pumpe, takova mala pumpicka u dediny. Do jake teploty je rozumne pouzivat prave ciste MERO?
Napsal: 13 lis 2013, 07:29
od slovacek.milos
[quote="zeleznak"]no nejaky velky cachry machry
vif ten koupíš za dvě kila a aditivuješ stím 5OO l to je drahé?
aditiva jsou jen petrolej? si kup aditivum aspon jednou a přečti si složení,
benzin do nafty to je naprosto normální ve státech kde není zímní motorová nafta lze ředit pod mínus dvacet až půl na půl,
do jaké teploty se dá jezdit na meřo si zjisti sám dej si flašku za okno

Napsal: 13 lis 2013, 11:14
od Stewa
slovacek.milos píše:zeleznak píše:no nejaky velky cachry machry
vif ten koupíš za dvě kila a aditivuješ stím 5OO l to je drahé?
aditiva jsou jen petrolej? si kup aditivum aspon jednou a přečti si složení,
benzin do nafty to je naprosto normální ve státech kde není zímní motorová nafta lze ředit pod mínus dvacet až půl na půl,
do jaké teploty se dá jezdit na meřo si zjisti sám dej si flašku za okno

Miloš mě předběhl

Napsal: 13 lis 2013, 12:24
od slovacek.milos
Stewa píše:slovacek.milos píše:

tak je nový ¨no,

Napsal: 15 lis 2013, 19:09
od radluk
uz vidim, jak aditivuje s 2 l petroleje treba 600 l nafty

Napsal: 23 lis 2013, 15:38
od martin.tdi
Nemáte problém s kouřícím motorem za studena? Jezdim na topnej olej a lukanu a poslední dobou horší start a dýmovnice...
Napsal: 23 lis 2013, 17:13
od maiello
Já jezdim na BIO 100 a ráno to trchu modře hulí, tak pár minut.
Ale zde se řeší bio a ne nějakej topnej olej a lukana.
Topnej je asi už z názvu na topení, a lukana na smažení.
Napsal: 24 lis 2013, 12:53
od slovacek.milos
martin.tdi píše:Nemáte problém s kouřícím motorem za studena? Jezdim na topnej olej a lukanu a poslední dobou horší start a dýmovnice...
but rád dýmovnice z velké pavlovice

Napsal: 25 lis 2013, 13:46
od maiello
neřekl jsem dýmovnice, TROCHU Miloši to začudí.
za cenu 28 kč, co maj teď na Km proně je mi to fuk. a když stála 30.90 taky dobrý, rozhodně lepší než nějakej olej na topení, lukana a kde jaký srajdy.
Napsal: 19 led 2014, 18:12
od Radek S
Měl bych dotaz začal jsem jezdit na b100 kupuji u armex oil za cenu 27.20 přidávám vif přijde mi že to jede stejně i když mi spotřeba skočila o cca 1litr ale stejně je úspora značná.Stačí ten vif nebo se dá ještě nějak vylepšit???
Napsal: 19 led 2014, 18:15
od slovacek.milos
dávej vif aspon půl mililitru na litr

Napsal: 19 led 2014, 18:26
od Radek S
Dávám 1.odměrku z víčka na 20l nevím jak je velká.Jaké se můžou vyskytnou problemy po tom B100 u ducata 2,8TDI?
Napsal: 19 led 2014, 19:57
od slovacek.milos
Radek S píše:Dávám 1.odměrku z víčka na 20l nevím jak je velká.Jaké se můžou vyskytnou problemy po tom B100 u ducata 2,8TDI?
non já tě mohu ujistit jen o tom že jezdám celý život na alterntivní paliva a když jsem přestal užívat vif nebo jiný přípravek na stejné bázi byly potíže
viditelně se zasírá palivová soustava

Napsal: 19 led 2014, 21:24
od sineDko
odmerka ma 20ml. takze original davkovanie je 1ml/1l
Napsal: 19 led 2014, 23:33
od Radek S
Tak tak budu dávat dál víc asi na škodu nebude.Díky za rady.