Stránka 55 z 71

Napsal: 24 led 2013, 17:47
od favo
U novějších aut s can bus sběrnicí vím že je potřeba ještě nějaký modul aby to fungovalo s elektronikou auta. U starého climatronicu se jen napinoval do konektoru jeden káblík a funguje jak má.
EDIT: Ještě se přivedlo napájení na pojistku ventilátoru přes relé.

Napsal: 24 led 2013, 17:57
od mykee007
o vikendu montoval TTC(analog) do OII s klimatronikem a zapojoval IPCU modul na spinani ventilatoru. Nevim jak u OII a FabII ale u OI se zapojuje signal z webasta pin4 na ovladani climatroniku do pinu D1. A vlozit rele pro napajeni ventilatoru. Na netu je spousta schemat. musis hledat :))

Napsal: 24 led 2013, 21:09
od lubomt
Do Fabky treba IPCU modul, aj ked neviem, ci bude spolupracovat s takym starym webastom. Inak nebude vediet spustat ventilatory /klimatronic/. Za ten modul s montazou pytaju riadnu mrdku

Napsal: 25 led 2013, 13:41
od Tomas6
Tak kluci stale netopim.Pise to chybu hlidani plamene.Projevy to ma takove ze se ani nespusti cerpadlo paliva a ani zhaveni.Pomoci testu cerpadlo spustim,naftu dava.Svicka to samo.Kdyz jsem to rozkuchal tak svicka se nazhavi.Ale pri startu nejede.Po cem jit?Shanet svicku nebo rovnou past po jednotce.Jinak kotel,vymenik je vsechno krasne ciste.Nikde nanosy karbonu nebo tak neco...Kdyz jste se bavili o nejake mrizce to je takova ta jakkdyz vata na dne kotle?Mel jsem za to ze je tam nejaka rozprasovaci tryska ktera to palivo rozprasi a to od svicky pak chytne..
Predem dekuju za pripadne rady.

Napsal: 25 led 2013, 15:08
od najmis
Já sem ted znova rozdělával webasto znovu,protože sem měnil komru a žhavka na ní byla špatná.Normálně žhavila, ale webasto spustilo pouze dmýchač.V závadách uložena chyba flame detektor bla bal..Měla oproti o.k. žhavce skoro o pulku větší odpor.Výměna za jinou žhavku a už zas topím.. :)

Napsal: 25 led 2013, 16:55
od Tomas6
No ono asi čím kdo měří.Já v práci rozkuchaltopení vyndal žhavku změřil a naměřil při teplotě cca 15°C odpor 0,0ohmu.Tak říkám je vadná.Doma při teplotě jiným měřákem jsem naměřil při zhruba stejné teplotě 0,8ohmu po uložení na místě kde je 22°C jsem po hodině naměřil 0,6ohmů.A ještě jiným měřákem 0,4ohmů.Tak jim ku**ám věř.Zítra bych měl mít výrazně přesnější a citlivější měřák tak to zkusím ještě jednou.Svíci asi zkusím objednat v pondělí ve VW tam bych ji měl mít za slušnou cenu a pokud nepojede tak to rozprodám a kašlu na celé topení a pořídím dálkový start.Sedmičku za jednotku nedám ani náhodou.

Akorát potřebuju poradit s číslem svíčky.Podle etky by to mělo být:
7L0 963 319 A Jinou jsme tam nenašli.Tak poprosím někoho kdo má aktuální etku aby mi to překontroloval.Děkuju.
A ještě jeden poznatek a to že po zapnutí diagnostiky a přepnutí na okýnko kde jsou ty vodorovné sloupce s tím co a jak je zapnuto a dolů sou ty jakoby kontrolky tak kontrolka od hlídače plamene svítila stále červeně.Ikdyž byla paměť závad třeba prázdná.Smazaná...

Napsal: 25 led 2013, 18:19
od Tomas6
A ještě jedna věc.Je víc druhů svíčky?Já vyndal z topeni tuto. Obrázek
Byla vsunutá do komory a zajištěná červíkem s kontramatkou.A co hledám po netu svíčky tak všude je tahle.
Obrázek
Ta je trochu jiná.Neznamená to snad že bych měl měnit celou komoru? :? (wallbash)

Napsal: 25 led 2013, 19:13
od mykee007
To je jedna a ta sama zhavka :) ty si to vyndal i s takovym valeckem ten sem tam mel taky. Me ale zustal v kotliku. Starou zhavku jsem musel robit abych ji vyndal. Zkus ten valecek z te stare zhavky sundat ( a zustane tiakorat ten bilej porcelan na konci) ten valecek vrat do kotliku a pak ti tam pujde ta zhavka co si nasel na netu.

Napsal: 25 led 2013, 19:36
od Tomas6
A jooo.Dík za nakopnutí.Teď na to koukám.Dolovat budu až budu mít změřeno.

Napsal: 25 led 2013, 19:42
od mykee007
Jj ja byl zase vykulenej ze mi tam kus zustalo :) ale vysurfoval jsem jak vypada nova a bylo hned jasno :) ja musel ten porcelan ulomit a ten zbytek naklepat dovnitr diru jsem zacistil aby tam nova sla jak po masle :)

Napsal: 25 led 2013, 19:56
od Tomas6
A tobě se to nějak projevovalo v diag že máš KO jednotku?Tím mám namysli v owerview okně na těch spodních kontrolkách?Mi ta napravo co signalizuje flame detector svítí od začátku červeně.

Napsal: 25 led 2013, 23:59
od mykee007
Koukni o par stranek zpet tam jsem to popisoval. Me to normalne nabihalo, hnedka zapalilo, ale na diag cervena nesvitila az tesne pred fazi mereni plamene se rozsvitila a svitila cca 3vteriny a pak to spadlo a psalo to hlidac plamene chyba 9800 - zadny start. I po vymene zhavky.

Napsal: 26 led 2013, 09:29
od mykee007
jeste pro uprsneni, rozsvitila se ve fazi "stabilizacni cas" pak to preskocilo na "faze mereni plamene" a to uz to peni valilo na plno (dmychadlo na max a pal. taky z vyfuku varici vzduch) ale jen cca 2-3 vteriny a pak vyplo.

Napsal: 26 led 2013, 13:52
od v.kalandra
Pánové, chtěl bych vám poděkovat za pomoc. Po 2 denním boji jsem uspěšně namontoval webasto BW50 do své fabie 2. Ještě mi sice zbývá ten modul na klimatronik, ale na to mám čas ještě.....

Jen se chci na toto téma optat, viděl jsem tento modul prodavat asi za 1200kč na netu, jedná se o jakési pulzní řízení ventilátoru.
A dle schema zapojení od webasta sem zapojil "aktivační relé K3" co přivádí vlastně napájení mimo polohu klíčku.

Obrázek

Očekával jsem, že se mi rozsvítí panel, a že se nebude točit ventilátor, ale ono prd. Napadlo mně, proč se musí použít ten modul PWM, když by teoreticky stačilo jen "zapnout klimatronik" jako když se zapne otočením klíčku..... Nějakými relaty, nevím jak vypada zapojení origo klimatroniku, kde se bude taky přepínat + od klíčku a + od webasta jako napájení.....

Nepřemýšlel nad tím někdo?? ušetřilo by to si myslim nemalou částku

...

Napsal: 26 led 2013, 19:30
od ajk
ted sem si s tím hrál na své a6 c5...ten klimatronic by se měl rozsvítit až pošle webasto signál z pinu 4 a zároven sepne relé na plus 30 pro větrák...ta 1 z kontaktu relé 86 mi jde přímo do klimatroniku na pin D1...k čemu je ta IPCA netuším..je otázka jak jsou řízeny u fabie otáčky větráku...