Stránka 7 z 7

Napsal: 04 lis 2013, 18:25
od Petr H.
;) bod varu některých uhlovodíků v benzínových směsích začíná někde u 35 st. Vlastně nic nového... při 70 st je odpařené množství někde mezi 20-40% obj.


 Teplota začátku destilace ovlivňuje ztráty při
manipulaci s palivem, bezpečnost při práci
(pohybuje se v rozsahu 30 až 35 C).

dokonce...

Napsal: 06 lis 2013, 18:44
od Petr.C
Kdyby jsem měl mezi nádrží a vstřikovasím čerpadlem pomocné čerpadlo, tak by tedy nedocházelo k odpařování?

Napsal: 08 lis 2013, 13:22
od Petr H.
:D leda že by jsi vyvinul tím čerpadlem takový tlak, aby jsi zvýšil dostatečně bod varu. (princip papiňák) Zjistíš to leda pokus omyl, těžko se tu najde někdo, kdo by byl schopen spočítat bod varu těch uhlovodíků.
Nicméně ředím taky a mám to bez úprav. A stačí to prolézt do nádrže... jestli to zkondenzuje ve zpátečce nebo až v nádrži , nebo jestli to uteče pak z nádrže víčkem neřeším. To by jsi to pak musel řešit u každého benzína. Například já všechny tyhle srágory - kondenzátory, odvzdušňovače a pod.dávno vyházel protože to urezlo. Akorát ted nesmím tankovat moc rychle, aby mi to necákálo z plnícího hrdla ven... (rofl) Jinak jezdím teda na plyn, tak by to zřejmě neurezlo, protože by nebyla věčně prázdná nádrž... a je fakt, že po půl roce je z toho co jsi natankoval polovina i když na benál nejezdíš.
I když mě teď napadá že tam tlačí čerpadlo 6,5 atm. a ventil na konci lišty redukuje na 3,5 atm. a problém z bublinama není, ale taky to valí celkem svižně zpátečkou zpět, tak to bubliny vynese... takže těžko říct...

Napsal: 09 lis 2013, 14:04
od Petr.C
Ale mě se ty bublina dělají už před vstřikovacím čerpadlem. Motor je slyšet, že vynechává, ale není to zas tak hrozný protože otáčky se nemění. Mám strach aby mi kvůli tomu nekleklo čerpadlo.

Napsal: 11 lis 2013, 21:40
od Petr H.
Pokud tam není cestou něco co by to ohřálo jako např vyhřívaný filtr tak je potřeba zkoumat kde to co přisává. Nebo jestli je podávací čerpadlo OK a nesaje to od předu a pak už stačí jen drobná netěsnost.

Napsal: 12 lis 2013, 17:39
od Petr.C
Právě, že je filtr přidělaný na motoru a přes něj se mi ohřívá palivo.