Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tiež mi teraz vrta v hlave ten klb, lebo mi aj vo vyššich rýchlostiach trasie volantom a vybrácie cítiť v celom aute, hlavne pri záťaži. Už to riešim dlho a ostávajú mi poloosy, už by som konečne chcel zažiť aby auto išlo hladko a ni sa netriaslo. ako otestovať poloosy a klby? mal som už auto na zdviháku so zaradenou paťkou a nebolo vidno hadzanie poloosy.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
tak dnes som skúšal spojku a dal som odpich z miesta. Prišlo silné buchnutie a pri rozjazde to vydáva zvláštne vrčanie, to isté silné vrčanie sa ozýva aj pri plnom rejde do ľava. Zhodil som krýt motora a jedna šruba zo zadného silentbloku, ktorá je chytená o nápravnicu bola vytrhnutá a na konci šruby, asi 4-5 mm zodretý závit. skúsil som ju tam strčiť vošla tam úplne a vobec nechytila, myslím, že tá šruba vôbec nebola odtiaľ , lebo je krátka. riešenie vidím také, že tam narežem vačší závit a šupnem tam nejakú šrúbu. čo vy na to, stretli ste sa s tým???
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Takže, zadný silentblok prevodovky je vymenený, ale motorom stále trhne pri pridaní a ubratí plynu. Budú to ostatné silentbloky?, ako to otestovať??
Fantík. Jak si myslel tú kontrolu vnútorných klbov? Ináč, mám natrhnutú manžetu na vnútornom klbe a pozeral som, že je klb suchý. môže to spôsobovať trasenie (vybracie)vo vyšších rýchlostiach a pri záťaži.
Ako to namazať. Aké mazivo na to použiť
Fantík. Jak si myslel tú kontrolu vnútorných klbov? Ináč, mám natrhnutú manžetu na vnútornom klbe a pozeral som, že je klb suchý. môže to spôsobovať trasenie (vybracie)vo vyšších rýchlostiach a pri záťaži.
Ako to namazať. Aké mazivo na to použiť
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Ano vnitřní kloub při zátěži dokáže slušně rozvibrovat auto, jestli je ten kloub suchý tak ho rovnou vyměň.puci píše:Takže, zadný silentblok prevodovky je vymenený, ale motorom stále trhne pri pridaní a ubratí plynu. Budú to ostatné silentbloky?, ako to otestovať??
Fantík. Jak si myslel tú kontrolu vnútorných klbov? Ináč, mám natrhnutú manžetu na vnútornom klbe a pozeral som, že je klb suchý. môže to spôsobovať trasenie (vybracie)vo vyšších rýchlostiach a pri záťaži.
Ako to namazať. Aké mazivo na to použiť
Já už sa na to môžem vysrať, to zas bude palba, ale ked to bude fungovať, tak sa asi pôjdem ožrať, lebo mi to cicá krv a peňaženku pekne dlho.
Ináč akú značku klbu by ste doporučili, príp predajcu.
Ináč akú značku klbu by ste doporučili, príp predajcu.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Podobný problém jsem řešil ted půl roku , začlo to výněnou poloosy, pák na druhé straně vnitřní koub, pák převodovka výměna za dlouhý pětikvalt, a nakonec závada za 650 kč ložisko kola.naštěstí všechny díly který jsem měnil jsem prodal dost dobře takže oprava +3000kč ,ale půl roční trápení i potom co mě tvrdily že to ložisko to bejt nemůže to bylo ním.
OI ALH,sprint764,maxík,jdnohmota,dlooouhá převodovka. chip MUJ něco kolem 150 koní,možnost upravy SOFT.
ložisko by to nemalo byť,lebo som dával vačšie brzdy, menili sa samozrejme tehlice a nové ložiská a robilo to pred aj po. Ale presne toho sa bojím, že to bude nejaká blbosť za pár korún. ale tých blbostí som pomenil už dosť veľa.
Naposledy upravil(a) puci dne 12 srp 2009, 15:51, celkem upraveno 1 x.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Neříkám že to musí být ono ,ale to trápení a ujištování že to tím není jak mě říkali do poslední chvíle v servise mě ve finále dost vytočilo poněvadž když vylisovali starý ložisko a rozebral. je tak do poslední chvíle mě tvrdily že to tím není že ložisko je jek nové ,bez známek opotřebení A EJHLE pák čučely všichni. Vždy se najde nějaký ten špek..
OI ALH,sprint764,maxík,jdnohmota,dlooouhá převodovka. chip MUJ něco kolem 150 koní,možnost upravy SOFT.
ahoj
zajímala by mne jedna věc - v tomhle tématu jsem se dočetl, že se poměrně často používá normální setrvák z motoru ATD na motory, kde byl původně dvouhmotový.
ovšem v manuálu píšou (plus mi to tvrdili ještě mechoši), že u fábie s motorem ATD (1.9 74kW) je dvouhmotový setrvačník.
lišilo se to nějak rokama nebo mi kecají a je tam normální?
díky
zajímala by mne jedna věc - v tomhle tématu jsem se dočetl, že se poměrně často používá normální setrvák z motoru ATD na motory, kde byl původně dvouhmotový.
ovšem v manuálu píšou (plus mi to tvrdili ještě mechoši), že u fábie s motorem ATD (1.9 74kW) je dvouhmotový setrvačník.
lišilo se to nějak rokama nebo mi kecají a je tam normální?
díky
Tvoji mechosi nemaju pravdu. U Fobii ATD (Euro3) je jednohmota, a u AXR (Euro4) je dvojhmota.boobika píše:ahoj
zajímala by mne jedna věc - v tomhle tématu jsem se dočetl, že se poměrně často používá normální setrvák z motoru ATD na motory, kde byl původně dvouhmotový.
ovšem v manuálu píšou (plus mi to tvrdili ještě mechoši), že u fábie s motorem ATD (1.9 74kW) je dvouhmotový setrvačník.
lišilo se to nějak rokama nebo mi kecají a je tam normální?
díky
Tak tak, mám ho na ponku (ATD 2003) a at koukam jak koukam furt jednohmotaTDI tech píše:Tvoji mechosi nemaju pravdu. U Fobii ATD (Euro3) je jednohmota, a u AXR (Euro4) je dvojhmota.boobika píše:ahoj
zajímala by mne jedna věc - v tomhle tématu jsem se dočetl, že se poměrně často používá normální setrvák z motoru ATD na motory, kde byl původně dvouhmotový.
ovšem v manuálu píšou (plus mi to tvrdili ještě mechoši), že u fábie s motorem ATD (1.9 74kW) je dvouhmotový setrvačník.
lišilo se to nějak rokama nebo mi kecají a je tam normální?
díky
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW