Stránka 7 z 12

čerpadlo 11mm

Napsal: 02 říj 2015, 16:49
od Toledak
OK, takže se toho obávat nemusím.Ještě další věc, prý jsou víc pak namáhané rozvody a je nutná častější výměna řemene, je to pravda?Vždyť ALH má snad na rozvod také 90tisíc km, nebo ne?

Napsal: 06 říj 2015, 17:45
od arcanerider
Zdravím. Prosím Vás vie mi niekto dať nejaký orientačný návod na výmenu tej hlavy čerpadla? resp. dať nejaké rady čomu sa mám vyvarovať, na čo dať pozor, prípadne poradiť nejaký ten zlepšovák? :roll:

Mám druhé čerpadlo (čiže mimo auta), 11mm hlavu čerpadla (bez tých pružín) a samozrejme sadu nových tesnení

Bol by som Vám moc vďačný ;)

Napsal: 06 říj 2015, 19:43
od TDI tech

Napsal: 06 říj 2015, 20:02
od Michal99
Renault dti jsou všechny 11 mm

Napsal: 10 říj 2015, 21:58
od Toledak
Tak dnes vyměněno za Jéčkové čerpadlo.

Velké plus za bezvadné starty (start jako u PD)
Další plus zvýšení toč. momentu.

Mínus, nad 3000 ot to krapet čadí, ale tím, že palubák ukazuje na volnoběh spotřebu jen 0,2l/hod, tak trošku doladím vstřikované množství přes VAG a věřím, že i ten kouř polevý.
Ještě dodám, že auto je už po čipu, tak je té nafty asi opravdu moc.

Napsal: 11 říj 2015, 10:25
od Toledak
Tak dnes jsem upravil to množství, na volnoběh ukazoval VAG hodnotu 1,6-1,4mg, tak jsem ji nastavil na 2,8mg, motor se při přechodu na volnoběh už nezatřese, jak to dělal před tím po přidání plynu na místě.

Napsal: 11 říj 2015, 10:56
od hiero
Noo este by si mohol ubrat....

Napsal: 11 říj 2015, 11:16
od Toledak
hiero píše:Noo este by si mohol ubrat....
Měl jsem tak nastavené předchozí origo čerpadlo, tak jsem to tak chtěl nechat, ale kdyby to nebylo dobré, není problém to VAGem ještě upravit.

Napsal: 11 říj 2015, 11:44
od toefuk
len 11mm hlava da cca o 20% viac paliva
J-ckove cerpadlo je schopne dat o 30% viac paliva
To len tak na doplnenie...

Napsal: 11 říj 2015, 14:39
od tlakac3
toefuk píše:len 11mm hlava da cca o 20% viac paliva
J-ckove cerpadlo je schopne dat o 30% viac paliva
To len tak na doplnenie...
A jakto ze J-čkove umi dat jeste vic,kdyz ma taky 11mm hlavu a stejnou vacku 110ku jako serie cerpadlo s 10mm?V cem se jeste lisi??

Napsal: 11 říj 2015, 14:40
od hiero
ako mi bolo toefukom a ostatnymi pred osadenim jeckoveho cerpadla povedane ma inu aj vacku s vacsim zdvihom.....

Napsal: 11 říj 2015, 14:46
od tlakac3
Kamos ma Jeckove a je v tom 110 vacka,tak snad nam Toefuk objasni jaky oznaceni ma vacka v cerpadle z automatu :)

Napsal: 11 říj 2015, 16:25
od TDI tech
hiero píše:Noo este by si mohol ubrat....
ee, ideal je 4.0mg pri zohriatom motore a vypnutych spotrebicoch

Napsal: 11 říj 2015, 16:43
od toefuk
podla mojich vedomosti ma J cerpadlo vacku DE143 a 11mm, ostatne cerpadla DE110 a 10mm (1Z a AHU ma DE115).
Tlakac: pravdepodobne tvojho kamosa niekto o....l o ostru vacku...

Napsal: 11 říj 2015, 17:18
od hiero
TDI tech píše:
hiero píše:Noo este by si mohol ubrat....
ee, ideal je 4.0mg pri zohriatom motore a vypnutych spotrebicoch
aleee vsak som myslel ubrat naftu co je zvysit hodnotu :D hadam to pochopil no a Ja som to dal az na 5.6 mg a furt to ide ako jebnute....ako aj teple starty ok ziadne trasenie pri ubrati alebo pridani plynu atd...