fabia BMD 1.2 HTP 6v

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Řetěz je prostě problém na nových motorech...Zlatá Š100 a dál...Jak to někdo nakreslil, tak to fungovalo až do Fel 1.3 MPI.Bez problémů...To se to šetří na materiálu, homologace se udělá na dobrém a seriově se to sype na odpadu. Pak to má nějak vypadat...
To je situace!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jenže takhle dlouhý řetěz vymyslím i sám, na tom nic "není," ale vytahoval se jako blázen, dokonce škodovka vymyslela na vývoz napínák tohoto řetězu , ale jelikož se to moc neosvědčilo, do serie to nešlo. Naopak Renault měl napínák na motorech OHV ještě dřív, než Škodovka přestala využívat předválečné konstrukce.. :)
Dnešní řetězy motorů OHC musejí absorbovat rázy a vibrace, které moderní motory mají, a je to nad jejich síly. Jde spíš o to, že výrobci to pustí mezi zákazníky bez toho, aby to pořádně vyzkoušeli. Takže zlatý řemen a jak jsme na něho nadávali..aspoň já.. :)
nepropadat panice...
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

spis nez problem na novych motorech to je problem u motoru z malym objemem, tam ten retez trpi nejvice. Motoru s vice valci a vetsim obsahem ten to problem nemaji.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33595
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

problém je v tom že nepíšou servisní interval výměny rozvodů tak se jezdí až to skočí ;)
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

řemeny

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Intervaly jsou vypsány, ale pouze pro řemeny...
Řetěz je věčný... (LOL)
To je situace!
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

chlapci, v škodovke je teraz repasna sada na hlavu, všetky tesnenia, rozvody plus nový kat za cca 700€ to len aby ste zbytočne nerobili repasy a podobne za vela peňazi. tam je komplet všetko
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33595
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

u některých skokanů je řetěz tak vytahaný

že když ho vačka dopne na jednu nebo drugou stranu tak je pod kolem vačky toho řetězu hromádka

děs ;)
Uživatelský avatar
PAIA
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 17 kvě 2006, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

re

Příspěvek od PAIA »

jak je to stim katíkem,budu ted dělat fabii 2 a 3 válec slabší tlaky,takže klasika popálený ventily,ale nevím co provéct stim katíkem,novej stojí balík to je přeci blbost ne,co se stane když ho vymlátim ůplně?bude to mít nějakej negativní vliv na funkčnost? (offtopic)
bejvalo :vw bora variant highline 1.9tdi 85kw
vw multivan t5 2.5tdi+chip 15%
nyní vw sharan 1.9tdi 96kw+chip 20%
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Vymlatiš to len bude svietiť kontrolka mototu. Po vymazani pamete sa po 200km stale rozviete na funkčnosti nič necitiť.
Uživatelský avatar
PAIA
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 17 kvě 2006, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

re

Příspěvek od PAIA »

hm tak to je zrovna docela blbý,co ten kat skusit nějak vypálit?nebo už je prostě v prdeli zas dát jinej je jen dočasný řešení ne?
bejvalo :vw bora variant highline 1.9tdi 85kw
vw multivan t5 2.5tdi+chip 15%
nyní vw sharan 1.9tdi 96kw+chip 20%
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Navar tam uni a hotovo stoji 1300+-.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33595
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: re

Příspěvek od slovacek.milos »

PAIA píše:hm tak to je zrovna docela blbý,co ten kat skusit nějak vypálit?nebo už je prostě v prdeli zas dát jinej je jen dočasný řešení ne?
tam máš dvě řešení vykochat je blbý, koupit nový je drahý, hod si třeba korunou,

co ti mohu doporučit tak před sundáním hlavy nech na místě i hodinu běžet motor pokud začne hlulit a spalovat olej, oprava hlavy nepomůže

;)
Uživatelský avatar
PAIA
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 17 kvě 2006, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

re

Příspěvek od PAIA »

tak motor má najeto poctivejch 70 tis.tak kroužky sned budou v pohodě ne,ve škodovce řekli majiteli výměna katu a hlavy cena s prací 25tis,jenže ta fabie má dneska hodnotu 50 tis tak je blbost dávet tohle za opravu a ještě k tomu zas dočasnou (wallbash)
bejvalo :vw bora variant highline 1.9tdi 85kw
vw multivan t5 2.5tdi+chip 15%
nyní vw sharan 1.9tdi 96kw+chip 20%
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33595
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

si najdi víc témat nedávno zde byl borec co to řeší v práci snad za trojku během pár hodin, no problém,

ale ten motor zkus o kousek dál má mechoš rozházený motor a taky málo najeto a hulíl jk svině jak se ohřál, ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“