Stránka 7 z 7

Napsal: 23 pro 2012, 13:53
od DIAGNOSTIK
Řetěz je prostě problém na nových motorech...Zlatá Š100 a dál...Jak to někdo nakreslil, tak to fungovalo až do Fel 1.3 MPI.Bez problémů...To se to šetří na materiálu, homologace se udělá na dobrém a seriově se to sype na odpadu. Pak to má nějak vypadat...

Napsal: 23 pro 2012, 14:23
od jericho-3
Jenže takhle dlouhý řetěz vymyslím i sám, na tom nic "není," ale vytahoval se jako blázen, dokonce škodovka vymyslela na vývoz napínák tohoto řetězu , ale jelikož se to moc neosvědčilo, do serie to nešlo. Naopak Renault měl napínák na motorech OHV ještě dřív, než Škodovka přestala využívat předválečné konstrukce.. :)
Dnešní řetězy motorů OHC musejí absorbovat rázy a vibrace, které moderní motory mají, a je to nad jejich síly. Jde spíš o to, že výrobci to pustí mezi zákazníky bez toho, aby to pořádně vyzkoušeli. Takže zlatý řemen a jak jsme na něho nadávali..aspoň já.. :)

Napsal: 23 pro 2012, 15:06
od Fulltank
spis nez problem na novych motorech to je problem u motoru z malym objemem, tam ten retez trpi nejvice. Motoru s vice valci a vetsim obsahem ten to problem nemaji.

Napsal: 23 pro 2012, 16:09
od slovacek.milos
problém je v tom že nepíšou servisní interval výměny rozvodů tak se jezdí až to skočí ;)

řemeny

Napsal: 23 pro 2012, 22:58
od DIAGNOSTIK
Intervaly jsou vypsány, ale pouze pro řemeny...
Řetěz je věčný... (LOL)

Napsal: 24 pro 2012, 00:04
od Janosik93
chlapci, v škodovke je teraz repasna sada na hlavu, všetky tesnenia, rozvody plus nový kat za cca 700€ to len aby ste zbytočne nerobili repasy a podobne za vela peňazi. tam je komplet všetko

Napsal: 24 pro 2012, 08:33
od slovacek.milos
u některých skokanů je řetěz tak vytahaný

že když ho vačka dopne na jednu nebo drugou stranu tak je pod kolem vačky toho řetězu hromádka

děs ;)

re

Napsal: 25 bře 2013, 23:17
od PAIA
jak je to stim katíkem,budu ted dělat fabii 2 a 3 válec slabší tlaky,takže klasika popálený ventily,ale nevím co provéct stim katíkem,novej stojí balík to je přeci blbost ne,co se stane když ho vymlátim ůplně?bude to mít nějakej negativní vliv na funkčnost? (offtopic)

Napsal: 25 bře 2013, 23:36
od hubo44
Vymlatiš to len bude svietiť kontrolka mototu. Po vymazani pamete sa po 200km stale rozviete na funkčnosti nič necitiť.

re

Napsal: 25 bře 2013, 23:53
od PAIA
hm tak to je zrovna docela blbý,co ten kat skusit nějak vypálit?nebo už je prostě v prdeli zas dát jinej je jen dočasný řešení ne?

Napsal: 26 bře 2013, 00:15
od hubo44
Navar tam uni a hotovo stoji 1300+-.

Re: re

Napsal: 26 bře 2013, 07:52
od slovacek.milos
PAIA píše:hm tak to je zrovna docela blbý,co ten kat skusit nějak vypálit?nebo už je prostě v prdeli zas dát jinej je jen dočasný řešení ne?
tam máš dvě řešení vykochat je blbý, koupit nový je drahý, hod si třeba korunou,

co ti mohu doporučit tak před sundáním hlavy nech na místě i hodinu běžet motor pokud začne hlulit a spalovat olej, oprava hlavy nepomůže

;)

re

Napsal: 26 bře 2013, 11:19
od PAIA
tak motor má najeto poctivejch 70 tis.tak kroužky sned budou v pohodě ne,ve škodovce řekli majiteli výměna katu a hlavy cena s prací 25tis,jenže ta fabie má dneska hodnotu 50 tis tak je blbost dávet tohle za opravu a ještě k tomu zas dočasnou (wallbash)

Napsal: 26 bře 2013, 11:34
od slovacek.milos
si najdi víc témat nedávno zde byl borec co to řeší v práci snad za trojku během pár hodin, no problém,

ale ten motor zkus o kousek dál má mechoš rozházený motor a taky málo najeto a hulíl jk svině jak se ohřál, ;)