Jaky hybrid pro cca 230Hp??

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

Hm to neni nic moc, mam to podobne, oproti 230HP hybridu spodek celkem spatny i na spotrebe to je znat..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Aulik
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2012, 14:26
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Aulik »

Není to řízený podtlakem,ale elektronicky. A co jsem pochopil, tak zatím vázne komunikace mezi elektronikou turba a řídící jednotkou.
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Odpovědi: 0
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

Toreto píše:200 ps moj odhad že date z 17 56.210 max
To asi ne 200HP dá s trochou dobré vůle 1749VB. Někde jsem tady viděl fabii se 1756 a 223 HP
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Toreto píše:200 ps moj odhad že date z 17 56.210 max
max 210? :D
z čeho soudíš?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 26 zář 2011, 01:25

Příspěvek od Toreto »

Smoke píše:
Toreto píše:200 ps moj odhad že date z 17 56.210 max
max 210? :D
z čeho soudíš?
z skusenosti neni to take jednoduché ja mam na 20 56 ke 243 ale tlak je nooo :P dosť
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@Toreto: 210ps da GTB1749VK, pokial ma ladic spravny pristup... cize s GTB1756VK je to ozaj dost mizerny odhad :) Na 240 ps to turbo v spravnych rukach potencial rozhodne ma.... nevravim ze tento konkretny kus, ale novy Garrett ano :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 26 zář 2011, 01:25

Příspěvek od Toreto »

ja sa nehadam ale treba nato viac ako trisky a turbo kym som sa dostal z 20 56 vk tam kde som som musel vela veci poladiť ale to su skusenosti ja som nechcel 22 60 kvôli nabehu preto som zvolil 2056. a to mam Motor AJM :P a drží bez problemu.
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

Richard s GTB1756VK naladil 235HP a 507Nm na PD, ale není to jenom o turbu..
Naposledy upravil(a) Jayson dne 10 úno 2013, 20:17, celkem upraveno 1 x.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

no a 2056 může mít úplně stejný kompresor....
uvidíme, já jdu na brzdu asi za 3týdny, tak se uvidí co vyleze z rotačky a né úplně využitým potenciálem turba ;)

Jayson předběhl...
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 26 zář 2011, 01:25

Příspěvek od Toreto »

Jayson píše:Richard s GTB1756VK naladil 235HP a 507Nm na PD, ale není to jenom o turbu..
ak to neni tajné aky tlak na turbe ?
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

to bohužel netuším
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 26 zář 2011, 01:25

Příspěvek od Toreto »

ja mam 2,1 čo každy vraví vela a turbo bez problemu funguje cca 5 tisic km je to malo tak ale funguje to egt je 950 pri 230 kmh čo je max prevodovky.
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2011, 20:51

Příspěvek od Martin.D »

sh.w
Přispěvovatel
Příspěvky: 505
Odpovědi: 0
Registrován: 03 dub 2010, 15:39
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od sh.w »

Toreto píše:ja mam 2,1 čo každy vraví vela a turbo bez problemu funguje cca 5 tisic km je to malo tak ale funguje to egt je 950 pri 230 kmh čo je max prevodovky.
2.1bar neni zas tak moc na gtb2056vk,zvladne i vic ;)
GIV 4x4 (AJM 85kw)=vymena za ASZ>KAT-EGR-MAF off,
hybrid_firad+80%_FMIC_Sachs Race_vyfuk D70_
brake 312mm+DSPF_18'' OZ_HP-Sporting+H&R
2xxhp 5xxNm
Uživatelský avatar
pv.nv
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2009, 16:30
Bydliště: Kousek od Brna

Příspěvek od pv.nv »

Toreto píše:ja mam 2,1 čo každy vraví vela a turbo bez problemu funguje cca 5 tisic km je to malo tak ale funguje to egt je 950 pri 230 kmh čo je max prevodovky.
z čeho ti všichni usuzují že 2.1 je pro 2056vk moc? Tohle by mě opravdu zajímalo.. A při takovém tlaku tě to turbo přežije pokud bude mět olej.
EX:Fabia TDI...ATD+Race 783,GTB 2260Vk,EGRoff,KAToff.Véfuck napůl off..PodvozekBC Racing+rozpěra
EX:Leon cupra4 ARL NEserie:)
Seat ibiza ATD,KWracing, 2xoff,výfuk lešenářská trubka
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“