přiškrcení čerpadla na rotačce.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nevymyslel jsem si to, do té spotřeby se počítají všechny náklady na výrobu litru Eco nafty..Různé tabulky a koeficienty jsou laboratorní povídačky naší Kačky. Dnes se dělají kotle na obilí, topí se kukuřicí a přitom Babiš chtěl za metrák krmné pšenice loni 900kč. Svět se zbláznil, vždy jsem si myslel, že se zvyšujícím se vzděláním se člověk posune vpřed...ano, ale dop.dele..
U mě je příroda cennější jako nic jiného , včetně lidského života a jeho blahobytu..
U mě je příroda cennější jako nic jiného , včetně lidského života a jeho blahobytu..
nepropadat panice...
Děkuji všem za reakce, těm kteří se na to snažili nějak rozumně odpovědět ještě více. Pro ty co je to nasralo(haters), tak se moc omlouvám 
...
A teď na vysvětlenou, jsem placenej od km , tudíž je jasný že chci mít co nejmenší spotřebu, jezdil jsem za 6 normálně Toledem v popisu a byl jsem spokojenej, ale to jsem ho neměl k práci a taky si dopřeju rychlejší jízdu, teď ne, mám zase Toledo, ale jedničkový a v sérii 81kw
, ale asi tam dám sprinty a VA a myslím že i tak se mi povede jezdit do 5litrů a budu nad míru spokojenej
Otázka byla čistě teoretická, zajímalo mě co je na tom pravdy a když to napíšu na DP , tak se nikdy při pozdějším čtení nudit nebudu
,takže ještě jednou dík 

Jenom aby bylo jasno, nekouřím, chlast za měsíc asi tak 200kč i s tou pizzou kterou si k těm 3 pivům dám a včetně dýška! Do bedny jsem naposled před 2roky hodil asi 100kč a sjel jsem to celý (To jsem ještě chlastával), ale stejně jsem v plusu, protože další rok zpět jsem tam hodil 20kč a vytáhl 200kčRichi píše:Panečku, to ušetří litr na sto.
A jinak, když už jsme u toho rozboru co a jak, napiš nám ještě HerFlick kolik peněz proházíš v hracích automatech, kolik alkoholu vypiješ za měsíc a jestli ti stačí krabka cigaret denně a jaká je to značka.
Kolega prka ti třeba poradí i v této věci.![]()
PS: prka proti tobě nic ve zlém. Vím, že jsi odpověděl parádně. To jen ta zvláštní otázka a porovnání úspory 800kč za měsíc s proházenou výplatou v auťáku v bufáči pod vlakáčem.

A teď na vysvětlenou, jsem placenej od km , tudíž je jasný že chci mít co nejmenší spotřebu, jezdil jsem za 6 normálně Toledem v popisu a byl jsem spokojenej, ale to jsem ho neměl k práci a taky si dopřeju rychlejší jízdu, teď ne, mám zase Toledo, ale jedničkový a v sérii 81kw




Seat Toledo 1M 1.9 TDI > 81kW, RACE 520, VB,* 312mm > 18" >APsf -40mm ..
Seat Toledo 1L 81kw Magnus, (Recaro) série
G IV ASZ , 122 kw, JOM
, 18" , Recaro, Hella Celis
Fabia RS , GTB2260VK , FIRAD 80% , nechce to jet.
Seat Toledo 1L 81kw Magnus, (Recaro) série

G IV ASZ , 122 kw, JOM

Fabia RS , GTB2260VK , FIRAD 80% , nechce to jet.
Opravdu mne již nebaví tohle dlouhé teoretizování. Naposledy Ti odpovím a dál už se o tom nehodlám bavit.michalteplik píše:prka píše:Jelikož Ti nikdo na dotaz neodpovídá, zkusím to zkráceně já a přiložím link, na kterém jsem to již před časem vysvětloval. Jak správně tušíš, tak motor si pro své stanovené voln. otáčky nenechá palivo vzít. Tím, že "přiškrtíš čerpadlo"= nastavíš větší číslo "volnoběžné dávky", tak vlastně nastavíš chudší směs v celém rozsahu otáček. Lze tím ušetřit nějaké to deci jak je mnou výše uvedeno.metylester píše:Mám vyloženě technickej dotaz, bo mi něco není jasný:
Jde o volnoběžnou dávku. Jak se může na volnoběh snížit vstřikovaná dávka, aniž by se změnily volnoběžné otáčky - u naftovýho motoru? U benzínovýho to chápu, dá se bohatší směs, otáčky klesnou a doženou se zvětšením množství směsi pootevřením škrtící klapky / šroubu přídavného vzduchu u karburátoru. Ale u dieselu škrtící klapka není a dosud jsem myslel, že víc paliva = víc výkonu, otáček, přeberte si to jak chcete. Až do nějaký meze. Prosím nějakého specialistu, ať mi to vysvětlí, díky moc.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=30
Pro ty, kteří by chtěli vidět, jak se sníží množství vstřikovaného paliva při "pootevření" AGR ventilu nejen na volnoběhu, ale i se zvyšujícími se otáčkami u motorů AHF,ASV a jim podobným, přikládám link na dva logy. Auto při nich stojí na místě. Jeden ukazuje standardní nastavení AGR /32 768/.
Na druhém je AGR ještě více pootevřen /32 400/ a proto je vstřikované množství paliva v celém rozsahu otáček /dokud se kolem 3 000 nezavře/ nižší.
http://leteckaposta.cz/157775219
Jak jsi sparvne napsal u stojiciho automobilu. Ale on chce usetrit za jizdy. V realnem pristredi nemuze zustat egr otevren do 3000ot/min protože tlak v sani by prekronal tlak vyfukovych plynů (teda jestli ne mas ve vyfuku spunt) a se spruchodnenim vyfuku klesa i moznost pouziti egr jelikoz se snizi tlak ve výfuku. Udelej logy pod zatezi a pak si to povine:-) treba za 4 od volnobehu do mirneho kopce(tak bohuzel jezdi vetsina tdickaru pri vyjezdu z vesnice) a tam se pozitivne projevy vsechny veci co ksem drive psal
To, že se AGR u druhého logu /s ještě více pootevřeným -32 400/ zavírá kolem 3000 ot. jsem uvedl pro ty, kteří se v tom ještě tolik nevyznají /aby to mohly na logu lépe najít/. Ty znalejší vědí, že ŘJ má "v popisu práce" ho nejpozději při dosažení 3000 ot. uzavřít. AGR se však zavírá při větším stlačení plynu již při nízkých otáčkách /jak jsem již uváděl dříve/. Při běžné pohodové nebo ekonomické jízdě však k tomu nedochází. Můžeš to vidět v přlloženém logu motoru AHF s nastavenou voln. dávkou asi 7.2 mg/H, který jsem dělal po rozvodech.
Na začátku logu je normální jízda k místu, kde bude prováděna akcelerace na plný plyn na čtyřku /do velice mírného kopce/. Nejvyšší otáčky jsou zde asi do 2200. Po celou dobu je AGR otevřen /dle hodnot z datového pole/. Ke konci logu je provedena akcelerace na plný a proto se AGR zavírá okamžitě po prudším sešlápnutí plynu již od nižších otáček.
http://leteckaposta.cz/736162416
Nechtěl jsem se vyjadřovat ke konkrétní spotřebě, protože to vždy vyvolá nekonečné diskuse, ale vy mne svými připomínkami typu "Tvůj log nemá charakter vědeckého experimentu" nebo " buď si pořídím auto s nějakou udávanou spotřebou nebo si pořídím auto s menší udávanou spotřebou" k tomu nepřímo nutíte. S vozidly, které mají motory AHF nebo ASV jsem z hlediska spotřeby nadmíru spokojen. Při jejich ekonomickém nastavení jsem s nimi schopen jezdit při pohodové jízdě do práce vzdálené asi 40 km se skutečnou spotřebou do 3.5 l/100km. Pojedu-li na spotřebu, bude mi na stejné trati za ideálních podmínek stačit i 3.2 l/100 km. Se stejně nastaveným motorem jsem schopen jet na lyžování do Itálie a zpět ještě se dvěma kamarády a plně naloženým autem a na 1850 km při průměrné rychlosti 108 km/h nám stačilo před vánocemi v průměru 5.1 l/100 km.
Zahrnuje to i pět dnů dojíždění do lyžařských center, vzdálených asi kolem 20 km. A jen dodám, že v Německu nás při občasné rychlosti nad 170 km/h již mnoho vozidel nepředjíždělo.
Na závěr chci znovu odpovědět tazateli z úvodu vlákna HerFlick,o což se celou dobu snažím, ale jsem neustále sváděn někam jinam.
ANO LZE PŘIŠKRTIT ČERPADLO NA TVÉ ROTAČCE ZA ÚČELEM SNÍŽENÍ SPOTŘEBY !!!
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 19 črc 2012, 22:24
Co jsi napsal ma hlavu a patu:-) Ja bohuzel nemuzu dolozit presnymi logy to co zde píšu. Nicmene po par konzultacich s jednim profesorem z čvut jsem dospel k zaveru ze nejvic udela na spotřebě řidičprka píše:Opravdu mne již nebaví tohle dlouhé teoretizování. Naposledy Ti odpovím a dál už se o tom nehodlám bavit.michalteplik píše:prka píše: Jelikož Ti nikdo na dotaz neodpovídá, zkusím to zkráceně já a přiložím link, na kterém jsem to již před časem vysvětloval. Jak správně tušíš, tak motor si pro své stanovené voln. otáčky nenechá palivo vzít. Tím, že "přiškrtíš čerpadlo"= nastavíš větší číslo "volnoběžné dávky", tak vlastně nastavíš chudší směs v celém rozsahu otáček. Lze tím ušetřit nějaké to deci jak je mnou výše uvedeno.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=30
Pro ty, kteří by chtěli vidět, jak se sníží množství vstřikovaného paliva při "pootevření" AGR ventilu nejen na volnoběhu, ale i se zvyšujícími se otáčkami u motorů AHF,ASV a jim podobným, přikládám link na dva logy. Auto při nich stojí na místě. Jeden ukazuje standardní nastavení AGR /32 768/.
Na druhém je AGR ještě více pootevřen /32 400/ a proto je vstřikované množství paliva v celém rozsahu otáček /dokud se kolem 3 000 nezavře/ nižší.
http://leteckaposta.cz/157775219
Jak jsi sparvne napsal u stojiciho automobilu. Ale on chce usetrit za jizdy. V realnem pristredi nemuze zustat egr otevren do 3000ot/min protože tlak v sani by prekronal tlak vyfukovych plynů (teda jestli ne mas ve vyfuku spunt) a se spruchodnenim vyfuku klesa i moznost pouziti egr jelikoz se snizi tlak ve výfuku. Udelej logy pod zatezi a pak si to povine:-) treba za 4 od volnobehu do mirneho kopce(tak bohuzel jezdi vetsina tdickaru pri vyjezdu z vesnice) a tam se pozitivne projevy vsechny veci co ksem drive psal
To, že se AGR u druhého logu /s ještě více pootevřeným -32 400/ zavírá kolem 3000 ot. jsem uvedl pro ty, kteří se v tom ještě tolik nevyznají /aby to mohly na logu lépe najít/. Ty znalejší vědí, že ŘJ má "v popisu práce" ho nejpozději při dosažení 3000 ot. uzavřít. AGR se však zavírá při větším stlačení plynu již při nízkých otáčkách /jak jsem již uváděl dříve/. Při běžné pohodové nebo ekonomické jízdě však k tomu nedochází. Můžeš to vidět v přlloženém logu motoru AHF s nastavenou voln. dávkou asi 7.2 mg/H, který jsem dělal po rozvodech.
Na začátku logu je normální jízda k místu, kde bude prováděna akcelerace na plný plyn na čtyřku /do velice mírného kopce/. Nejvyšší otáčky jsou zde asi do 2200. Po celou dobu je AGR otevřen /dle hodnot z datového pole/. Ke konci logu je provedena akcelerace na plný a proto se AGR zavírá okamžitě po prudším sešlápnutí plynu již od nižších otáček.
http://leteckaposta.cz/736162416
Nechtěl jsem se vyjadřovat ke konkrétní spotřebě, protože to vždy vyvolá nekonečné diskuse, ale vy mne svými připomínkami typu "Tvůj log nemá charakter vědeckého experimentu" nebo " buď si pořídím auto s nějakou udávanou spotřebou nebo si pořídím auto s menší udávanou spotřebou" k tomu nepřímo nutíte. S vozidly, které mají motory AHF nebo ASV jsem z hlediska spotřeby nadmíru spokojen. Při jejich ekonomickém nastavení jsem s nimi schopen jezdit při pohodové jízdě do práce vzdálené asi 40 km se skutečnou spotřebou do 3.5 l/100km. Pojedu-li na spotřebu, bude mi na stejné trati za ideálních podmínek stačit i 3.2 l/100 km. Se stejně nastaveným motorem jsem schopen jet na lyžování do Itálie a zpět ještě se dvěma kamarády a plně naloženým autem a na 1850 km při průměrné rychlosti 108 km/h nám stačilo před vánocemi v průměru 5.1 l/100 km.
Zahrnuje to i pět dnů dojíždění do lyžařských center, vzdálených asi kolem 20 km. A jen dodám, že v Německu nás při občasné rychlosti nad 170 km/h již mnoho vozidel nepředjíždělo.
Na závěr chci znovu odpovědět tazateli z úvodu vlákna HerFlick,o což se celou dobu snažím, ale jsem neustále sváděn někam jinam.
ANO LZE PŘIŠKRTIT ČERPADLO NA TVÉ ROTAČCE ZA ÚČELEM SNÍŽENÍ SPOTŘEBY !!!

1)auto v seriovem stavu egr, kat,komplet vyfuk jsem jezdil kolem 5.7l/100
2)po vyčištění sani a zaslapeni egr jsem jezdil za 5.1l/100km
3)po vyrazeni vahy za diodu nahrazeni vyfuku holou rourou a po drobnych laboraci s hlavou čerpadla. Mimochodem aktualni spotrebu na volnobeh mam 0 jsem se dopracoval na spotřebu 4.2l/100km.spotreba je měřená vzdy od plne do plne u stejneho stojanu. Auto vlastnim 2 roky. A musim rict ze predpisy moc nedodrzuji a mam k tomu dost kratkych tras.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 19 črc 2012, 22:24
Co jsi napsal ma hlavu a patu:-) Ja bohuzel nemuzu dolozit presnymi logy to co zde píšu. Nicmene po par konzultacich s jednim profesorem z čvut jsem dospel k zaveru ze nejvic udela na spotřebě řidičprka píše:Opravdu mne již nebaví tohle dlouhé teoretizování. Naposledy Ti odpovím a dál už se o tom nehodlám bavit.michalteplik píše:prka píše: Jelikož Ti nikdo na dotaz neodpovídá, zkusím to zkráceně já a přiložím link, na kterém jsem to již před časem vysvětloval. Jak správně tušíš, tak motor si pro své stanovené voln. otáčky nenechá palivo vzít. Tím, že "přiškrtíš čerpadlo"= nastavíš větší číslo "volnoběžné dávky", tak vlastně nastavíš chudší směs v celém rozsahu otáček. Lze tím ušetřit nějaké to deci jak je mnou výše uvedeno.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=30
Pro ty, kteří by chtěli vidět, jak se sníží množství vstřikovaného paliva při "pootevření" AGR ventilu nejen na volnoběhu, ale i se zvyšujícími se otáčkami u motorů AHF,ASV a jim podobným, přikládám link na dva logy. Auto při nich stojí na místě. Jeden ukazuje standardní nastavení AGR /32 768/.
Na druhém je AGR ještě více pootevřen /32 400/ a proto je vstřikované množství paliva v celém rozsahu otáček /dokud se kolem 3 000 nezavře/ nižší.
http://leteckaposta.cz/157775219
Jak jsi sparvne napsal u stojiciho automobilu. Ale on chce usetrit za jizdy. V realnem pristredi nemuze zustat egr otevren do 3000ot/min protože tlak v sani by prekronal tlak vyfukovych plynů (teda jestli ne mas ve vyfuku spunt) a se spruchodnenim vyfuku klesa i moznost pouziti egr jelikoz se snizi tlak ve výfuku. Udelej logy pod zatezi a pak si to povine:-) treba za 4 od volnobehu do mirneho kopce(tak bohuzel jezdi vetsina tdickaru pri vyjezdu z vesnice) a tam se pozitivne projevy vsechny veci co ksem drive psal
To, že se AGR u druhého logu /s ještě více pootevřeným -32 400/ zavírá kolem 3000 ot. jsem uvedl pro ty, kteří se v tom ještě tolik nevyznají /aby to mohly na logu lépe najít/. Ty znalejší vědí, že ŘJ má "v popisu práce" ho nejpozději při dosažení 3000 ot. uzavřít. AGR se však zavírá při větším stlačení plynu již při nízkých otáčkách /jak jsem již uváděl dříve/. Při běžné pohodové nebo ekonomické jízdě však k tomu nedochází. Můžeš to vidět v přlloženém logu motoru AHF s nastavenou voln. dávkou asi 7.2 mg/H, který jsem dělal po rozvodech.
Na začátku logu je normální jízda k místu, kde bude prováděna akcelerace na plný plyn na čtyřku /do velice mírného kopce/. Nejvyšší otáčky jsou zde asi do 2200. Po celou dobu je AGR otevřen /dle hodnot z datového pole/. Ke konci logu je provedena akcelerace na plný a proto se AGR zavírá okamžitě po prudším sešlápnutí plynu již od nižších otáček.
http://leteckaposta.cz/736162416
Nechtěl jsem se vyjadřovat ke konkrétní spotřebě, protože to vždy vyvolá nekonečné diskuse, ale vy mne svými připomínkami typu "Tvůj log nemá charakter vědeckého experimentu" nebo " buď si pořídím auto s nějakou udávanou spotřebou nebo si pořídím auto s menší udávanou spotřebou" k tomu nepřímo nutíte. S vozidly, které mají motory AHF nebo ASV jsem z hlediska spotřeby nadmíru spokojen. Při jejich ekonomickém nastavení jsem s nimi schopen jezdit při pohodové jízdě do práce vzdálené asi 40 km se skutečnou spotřebou do 3.5 l/100km. Pojedu-li na spotřebu, bude mi na stejné trati za ideálních podmínek stačit i 3.2 l/100 km. Se stejně nastaveným motorem jsem schopen jet na lyžování do Itálie a zpět ještě se dvěma kamarády a plně naloženým autem a na 1850 km při průměrné rychlosti 108 km/h nám stačilo před vánocemi v průměru 5.1 l/100 km.
Zahrnuje to i pět dnů dojíždění do lyžařských center, vzdálených asi kolem 20 km. A jen dodám, že v Německu nás při občasné rychlosti nad 170 km/h již mnoho vozidel nepředjíždělo.
Na závěr chci znovu odpovědět tazateli z úvodu vlákna HerFlick,o což se celou dobu snažím, ale jsem neustále sváděn někam jinam.
ANO LZE PŘIŠKRTIT ČERPADLO NA TVÉ ROTAČCE ZA ÚČELEM SNÍŽENÍ SPOTŘEBY !!!

1)auto v seriovem stavu egr, kat,komplet vyfuk jsem jezdil kolem 5.7l/100
2)po vyčištění sani a zaslapeni egr jsem jezdil za 5.1l/100km
3)po vyrazeni vahy za diodu nahrazeni vyfuku holou rourou a po drobnych laboraci s hlavou čerpadla. Mimochodem aktualni spotrebu na volnobeh mam 0 jsem se dopracoval na spotřebu 4.2l/100km.spotreba je měřená vzdy od plne do plne u stejneho stojanu. Auto vlastnim 2 roky. A musim rict ze predpisy moc nedodrzuji a mam k tomu dost kratkych tras.
0? To máš system start-stop nebo ten volnoběh točíš startérem?
Sorry, musel jsem si rejpnout ... a do těch zbytečnejch citací si taky rejpnu , pak z toho jsou zbytečně půlkilometrový stránky s pár novejma větama ... (a navíc opakovat to samý o pár hodin později
)
a když mam říct něco k tématu, tak nevim o kolik víc může "kecat ručička" teploty u 01 oproti B5, ale já na teploměru pozoruju spotřebu už pod 5l a když se náhodou (za příznivejch podmínek) dostanu na REÁLNOU spotřebu, co uvádíš ty (taky se mi povedlo i míň, když je na trase vhodnej delší "sjezd"
), tak to na teploměru pozoruju i v létě (a při "jarních" teplotách jako jsou teď to jde i pod 70°C "ručičkově" ...) ... i když je pravda, že O1 je lehčí a otázka je jak je to s rozdílností odporů (B5 má odpor vzduchu dobrej - 0,27, ale O1 nevim a taky je otázka rozdílnosti odporů v převod./hnacím ústrojí
)


a když mam říct něco k tématu, tak nevim o kolik víc může "kecat ručička" teploty u 01 oproti B5, ale já na teploměru pozoruju spotřebu už pod 5l a když se náhodou (za příznivejch podmínek) dostanu na REÁLNOU spotřebu, co uvádíš ty (taky se mi povedlo i míň, když je na trase vhodnej delší "sjezd"


pašíkombi AFN B597
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 19 črc 2012, 22:24
FandaTDI píše:0? To máš system start-stop nebo ten volnoběh točíš startérem?Sorry, musel jsem si rejpnout ... a do těch zbytečnejch citací si taky rejpnu , pak z toho jsou zbytečně půlkilometrový stránky s pár novejma větama ... (a navíc opakovat to samý o pár hodin později
)
a když mam říct něco k tématu, tak nevim o kolik víc může "kecat ručička" teploty u 01 oproti B5, ale já na teploměru pozoruju spotřebu už pod 5l a když se náhodou (za příznivejch podmínek) dostanu na REÁLNOU spotřebu, co uvádíš ty (taky se mi povedlo i míň, když je na trase vhodnej delší "sjezd"), tak to na teploměru pozoruju i v létě (a při "jarních" teplotách jako jsou teď to jde i pod 70°C "ručičkově" ...) ... i když je pravda, že O1 je lehčí a otázka je jak je to s rozdílností odporů (B5 má odpor vzduchu dobrej - 0,27, ale O1 nevim a taky je otázka rozdílnosti odporů v převod./hnacím ústrojí
)
Tak to mas KO termostat. Pac jestli se nepletu tak octavka ani b5 nemaj budiky v realnym case. A na budiku ukazujou 90 od 75 do 105. Stupnu a ani v-20 mi ty auta pod 75 stupnu nechladly. A prikaldy spotreby uvadim na svem aute. Coz je passat b4 tdi najeto skoro 800000tis km takze nove auta musi jit mnohem min. A to ze mi to ukazuje 0 znamena ze nemam priskrceny cerpadlo ale naopak otevreny! To kvuli zlepseni startu a celkove obohaceni směsi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 19 črc 2012, 22:24
FandaTDI píše:0? To máš system start-stop nebo ten volnoběh točíš startérem?Sorry, musel jsem si rejpnout ... a do těch zbytečnejch citací si taky rejpnu , pak z toho jsou zbytečně půlkilometrový stránky s pár novejma větama ... (a navíc opakovat to samý o pár hodin později
)
a když mam říct něco k tématu, tak nevim o kolik víc může "kecat ručička" teploty u 01 oproti B5, ale já na teploměru pozoruju spotřebu už pod 5l a když se náhodou (za příznivejch podmínek) dostanu na REÁLNOU spotřebu, co uvádíš ty (taky se mi povedlo i míň, když je na trase vhodnej delší "sjezd"), tak to na teploměru pozoruju i v létě (a při "jarních" teplotách jako jsou teď to jde i pod 70°C "ručičkově" ...) ... i když je pravda, že O1 je lehčí a otázka je jak je to s rozdílností odporů (B5 má odpor vzduchu dobrej - 0,27, ale O1 nevim a taky je otázka rozdílnosti odporů v převod./hnacím ústrojí
)
Tak to mas KO termostat. Pac jestli se nepletu tak octavka ani b5 nemaj budiky v realnym case. A na budiku ukazujou 90 od 75 do 105. Stupnu a ani v-20 mi ty auta pod 75 stupnu nechladly. A prikaldy spotreby uvadim na svem aute. Coz je passat b4 tdi najeto skoro 800000tis km takze nove auta musi jit mnohem min. A to ze mi to ukazuje 0 znamena ze nemam priskrceny cerpadlo ale naopak otevreny! To kvuli zlepseni startu a celkove obohaceni směsi
FandaTDI:FandaTDI píše: do těch zbytečnejch citací si taky rejpnu , pak z toho jsou zbytečně půlkilometrový stránky )
přesně tak, s citacema by se to nemělo přehánět, kdo to pak má číst.

Původně jsem si myslel, že u tak účinného motoru jako je TDI není prostor k dalším úsporám. Informace ve vlákně jsou zajímavé. S tím aerodynamickým odporem Cx máš také pravdu, je to podstatná věc pro ekonomický provoz. Výrobce by měl tento parametr uvádět
u svých modelů spíš, než "přiblblé" eko údaje co který konkrétní motor vyprodukuje do ovzduší.
Tak termostat už neni nejmladší, ale KO určitě ne ... při "normální" jízdě (což je 5l/100 a víc) se to nijak neprojevuje (po pár kilácích jde ručička nahoru a pak drží na 90°C)
Taky bych mohl říct, že máš KO čerpadlo
, protože já když mu přidam (pod 0,4l/h), tak už to (taky s diodou/MAF OFF) občas docela zahulí a při plnym v zátěži je to nad možnosti regulace turba
(neřikam, že to neni fajn svezení, ale dřív nebo později se dostaví nouzák
nebo turbo off
)
Taky bych mohl říct, že máš KO čerpadlo




pašíkombi AFN B597
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 19 črc 2012, 22:24