Dává v dnešní době smysl staré TDI?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jj..je to dost znátBiimbo píše:Akorát budeš každou díru dost cítit. Lemforder dělal o trochu měkčí plnou variantu oproti origu.

Kdesi tady na foru jsem četl,že někdo ty TT puky navrtal 6 mm vrtákem v místech ,kde jsou u klasických silentů ty otvory,že prý to nebylo tak tvrdé..Jak to bylo s životností už jsem se nedočetl..resp. po čase už nenapsal.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Jo to jsem taky četl...taky mě to zajímá jak to funguje po čase...Přeci jen zmrvit origo plné puky by se mi nechtělo.NOVON píše:Kdesi tady na foru jsem četl,že někdo ty TT puky navrtal 6 mm vrtákem v místech ,kde jsou u klasických silentů ty otvory,že prý to nebylo tak tvrdé..Jak to bylo s životností už jsem se nedočetl..resp. po čase už nenapsal.
na autě co má po mě segra jsou někdy od 2010 origo TT. Teď jsem dělal prevodovku a koukal jsem že jsou utrhaný u středu. Hliníkový vnitřní váleček zoxidoval a utrhl se od gumy. Jinak guma asi OK.
Když jsem je tam tehdy dával tak jsem si liboval jak to sedí, ale po čase mě začalo štvát jak je to tvrdý. Zvlášť na 17kách. Kámoš jezdí na 15kách a říká to samý.
Když jsem je tam tehdy dával tak jsem si liboval jak to sedí, ale po čase mě začalo štvát jak je to tvrdý. Zvlášť na 17kách. Kámoš jezdí na 15kách a říká to samý.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Soudruzi co stříleli za války do vzduchu, po válce udělali nový silnice a taky plný puky pro TT.
Nám třeba tady v roce 2016 kopali kanalizaci, 2017 další kus. Pak to zaplácali lopatama a od tý doby všichni na všechno kašlou.
Když jedu z domu a zpět, mám pokaždé třeba 3 km jízdy po zas*** a zkur*** a pos*** cestě jak na nějaké stavbě.
Kvalita ostatních kousků po okolí bude asi jako všude jinde.
No, a puky TT.
Zas to asi není tak hrozný s tou tvrdostí, mě vydržely na O1 asi 100k km. Možná 150k. Ale taky nějak umíraly a umřely.
Spíš jsem si říkal, že když ty rány nechytá silent, asi dostává rány řízení a ostatní čepy a jestli tím TT autu prospěju.
Ale dávat originál, který se začne žvejkat po 20k km a tak kolem 40k km je utržený taky nebylo nejlepší řešení.
Vzadu jsem potom měl na O1 plný z Cupry, ale to rozhodně nebyl krok správným směrem.
Nám třeba tady v roce 2016 kopali kanalizaci, 2017 další kus. Pak to zaplácali lopatama a od tý doby všichni na všechno kašlou.
Když jedu z domu a zpět, mám pokaždé třeba 3 km jízdy po zas*** a zkur*** a pos*** cestě jak na nějaké stavbě.
Kvalita ostatních kousků po okolí bude asi jako všude jinde.
No, a puky TT.
Zas to asi není tak hrozný s tou tvrdostí, mě vydržely na O1 asi 100k km. Možná 150k. Ale taky nějak umíraly a umřely.
Spíš jsem si říkal, že když ty rány nechytá silent, asi dostává rány řízení a ostatní čepy a jestli tím TT autu prospěju.
Ale dávat originál, který se začne žvejkat po 20k km a tak kolem 40k km je utržený taky nebylo nejlepší řešení.
Vzadu jsem potom měl na O1 plný z Cupry, ale to rozhodně nebyl krok správným směrem.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw.
At mi nekdo vysvetli,jak to ze originaly z prvovyroby vydrzi na aute cca 270 tis.km.A jakekoliv dalsi max 50 tis.km..
Jako jo,na TT pucich to lepe sedi v zatackach a neplave tolik,ale komfort se snizi a ja citil i vibrace od motoru vice,kdyz jsem je mel na bejvalce okte,ktera nemela dvouhmotu.I razy se posunou nekde dale do podvozku,kdyz je silenty nepoberou,minimalne do napravnice.
Nejsou ty puky v TT ve spojitosti s kovanymi rameny?
Jako jo,na TT pucich to lepe sedi v zatackach a neplave tolik,ale komfort se snizi a ja citil i vibrace od motoru vice,kdyz jsem je mel na bejvalce okte,ktera nemela dvouhmotu.I razy se posunou nekde dale do podvozku,kdyz je silenty nepoberou,minimalne do napravnice.
Nejsou ty puky v TT ve spojitosti s kovanymi rameny?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Žádné kovaná ramena tam nejsou, jsou tam pouze litinová ramena, podle mě to vydrží protože je to originál a to tam již nikdo originál nedá, dílenská příručka říká vždy při povolení vyměnit šrouby-to také nikdo nedělá.NOVON píše:At mi nekdo vysvetli,jak to ze originaly z prvovyroby vydrzi na aute cca 270 tis.km.A jakekoliv dalsi max 50 tis.km..
Jako jo,na TT pucich to lepe sedi v zatackach a neplave tolik,ale komfort se snizi a ja citil i vibrace od motoru vice,kdyz jsem je mel na bejvalce okte,ktera nemela dvouhmotu.I razy se posunou nekde dale do podvozku,kdyz je silenty nepoberou,minimalne do napravnice.
Nejsou ty puky v TT ve spojitosti s kovanymi rameny?
Kdyby jsi vyměnil všechno za originál, ale i nová ramena a uložení nápravnice, čepy, tlumiče, uložení tlumičů tak toho docílíš to by tě ale vyšlo tak na 30.000,-Kč a to do toho nikdo nedá.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Já měl na jednom autě plný puky obyč Meyle, změna komfortu byla minimální až žádná, přibyla mírná jistota do řízení. Po 80t. km už byly potrhaný, ale i tak fungovaly pořád slušně, protože to rameno se i tak nemá kam hnout, na rozdíl od vytržených obyč silentbloků, kdy honíte auto po cestě.
Teď mám plný puky Meyle HD a tam už je rozdíl hodně znatelný, jsou hodně tvrdé, ale zase auto jede jak po kolejích. Mám na nich najeto asi 50t. km a jsou pořád jak nový
Jinak důvodů, proč se ty obyč puky tolik trhaj bude asi více, já bych je viděl asi jako kombinaci těhle věcí:
1. nepoužije se originál díl, ale levná druhovýroba
2. špatně nalisované do ramene (nejsou přesně ve směru jízdy)
3. utažené na vyvěšeném kole, nikoli zatížené na zemi
4. styl jízdy (vymetání děr, nebo prostě jen dynamická jízda)
5. tuning - velká kola, zvýšený výkon, atd.
plný puky jsou alespoň odolné vůči bodu 2. a hodně eliminují bod 4. a 5.

Teď mám plný puky Meyle HD a tam už je rozdíl hodně znatelný, jsou hodně tvrdé, ale zase auto jede jak po kolejích. Mám na nich najeto asi 50t. km a jsou pořád jak nový

Jinak důvodů, proč se ty obyč puky tolik trhaj bude asi více, já bych je viděl asi jako kombinaci těhle věcí:
1. nepoužije se originál díl, ale levná druhovýroba
2. špatně nalisované do ramene (nejsou přesně ve směru jízdy)
3. utažené na vyvěšeném kole, nikoli zatížené na zemi
4. styl jízdy (vymetání děr, nebo prostě jen dynamická jízda)
5. tuning - velká kola, zvýšený výkon, atd.
plný puky jsou alespoň odolné vůči bodu 2. a hodně eliminují bod 4. a 5.

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Bod 3 : Na tohle zadni silent v rameni u O1 netrpi,ten muzes utahnout i na vyvesenem kole.Predni samozrejme az je auto "na kolech".
Jinak bych asi souhlasil.Mam tam ted Lemforder a na jare budou po 30 tis.km na vymenu,tak si naskladnim origo TRW.
Jinak bych asi souhlasil.Mam tam ted Lemforder a na jare budou po 30 tis.km na vymenu,tak si naskladnim origo TRW.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
neviděl jsem origo silentbloky který by vydržely 270 tis. Možná najetý za pár let,ale po 10 letech budou utrhaný i po 100tis.
Vždycky když to měním, tak dávám origo TT, protože lidi chtějí aby to konečně vydrželo a s tím komfortem už se nějak smíří.
Je to stejně nešťastný řešení silentbloku jako u Fabie a Roomstera kde to je po 4 letech na sráč taky a který se myslím už origo ani nedělá a je od nějakýho roku nahrazen se čtyřmi tykadly z OII, Passatu atd.
Tak to aspoň zachová komfort a vydrží to na lehčím autě víc.
https://www.google.cz/search?q=silentbl ... nN6ssGMAkM:
Vždycky když to měním, tak dávám origo TT, protože lidi chtějí aby to konečně vydrželo a s tím komfortem už se nějak smíří.
Je to stejně nešťastný řešení silentbloku jako u Fabie a Roomstera kde to je po 4 letech na sráč taky a který se myslím už origo ani nedělá a je od nějakýho roku nahrazen se čtyřmi tykadly z OII, Passatu atd.
Tak to aspoň zachová komfort a vydrží to na lehčím autě víc.
https://www.google.cz/search?q=silentbl ... nN6ssGMAkM:
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
No tak "peklo" v uvozovkach...prave ty obyc silenty.fekálek píše:Co na tý fabce bylo peklo, dáš tam kříže a vydrží to hektar, teda pokud ta fabie nemá 400HP ale jezdí stím normálni člověk. Bežně u fabie vydrží orig náprava 200 tis mimo tyček a těch obyč silenů
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw