Dává v dnešní době smysl staré TDI?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Akorát budeš každou díru dost cítit. Lemforder dělal o trochu měkčí plnou variantu oproti origu.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Biimbo píše:Akorát budeš každou díru dost cítit. Lemforder dělal o trochu měkčí plnou variantu oproti origu.
Jj..je to dost znát :-?
Kdesi tady na foru jsem četl,že někdo ty TT puky navrtal 6 mm vrtákem v místech ,kde jsou u klasických silentů ty otvory,že prý to nebylo tak tvrdé..Jak to bylo s životností už jsem se nedočetl..resp. po čase už nenapsal.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

NOVON píše:Kdesi tady na foru jsem četl,že někdo ty TT puky navrtal 6 mm vrtákem v místech ,kde jsou u klasických silentů ty otvory,že prý to nebylo tak tvrdé..Jak to bylo s životností už jsem se nedočetl..resp. po čase už nenapsal.
Jo to jsem taky četl...taky mě to zajímá jak to funguje po čase...Přeci jen zmrvit origo plné puky by se mi nechtělo.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

na autě co má po mě segra jsou někdy od 2010 origo TT. Teď jsem dělal prevodovku a koukal jsem že jsou utrhaný u středu. Hliníkový vnitřní váleček zoxidoval a utrhl se od gumy. Jinak guma asi OK.
Když jsem je tam tehdy dával tak jsem si liboval jak to sedí, ale po čase mě začalo štvát jak je to tvrdý. Zvlášť na 17kách. Kámoš jezdí na 15kách a říká to samý.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Soudruzi co stříleli za války do vzduchu, po válce udělali nový silnice a taky plný puky pro TT.
Nám třeba tady v roce 2016 kopali kanalizaci, 2017 další kus. Pak to zaplácali lopatama a od tý doby všichni na všechno kašlou.
Když jedu z domu a zpět, mám pokaždé třeba 3 km jízdy po zas*** a zkur*** a pos*** cestě jak na nějaké stavbě.
Kvalita ostatních kousků po okolí bude asi jako všude jinde.
No, a puky TT.
Zas to asi není tak hrozný s tou tvrdostí, mě vydržely na O1 asi 100k km. Možná 150k. Ale taky nějak umíraly a umřely.
Spíš jsem si říkal, že když ty rány nechytá silent, asi dostává rány řízení a ostatní čepy a jestli tím TT autu prospěju.
Ale dávat originál, který se začne žvejkat po 20k km a tak kolem 40k km je utržený taky nebylo nejlepší řešení.
Vzadu jsem potom měl na O1 plný z Cupry, ale to rozhodně nebyl krok správným směrem.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

At mi nekdo vysvetli,jak to ze originaly z prvovyroby vydrzi na aute cca 270 tis.km.A jakekoliv dalsi max 50 tis.km..
Jako jo,na TT pucich to lepe sedi v zatackach a neplave tolik,ale komfort se snizi a ja citil i vibrace od motoru vice,kdyz jsem je mel na bejvalce okte,ktera nemela dvouhmotu.I razy se posunou nekde dale do podvozku,kdyz je silenty nepoberou,minimalne do napravnice.
Nejsou ty puky v TT ve spojitosti s kovanymi rameny?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

NOVON píše:At mi nekdo vysvetli,jak to ze originaly z prvovyroby vydrzi na aute cca 270 tis.km.A jakekoliv dalsi max 50 tis.km..
Jako jo,na TT pucich to lepe sedi v zatackach a neplave tolik,ale komfort se snizi a ja citil i vibrace od motoru vice,kdyz jsem je mel na bejvalce okte,ktera nemela dvouhmotu.I razy se posunou nekde dale do podvozku,kdyz je silenty nepoberou,minimalne do napravnice.
Nejsou ty puky v TT ve spojitosti s kovanymi rameny?
Žádné kovaná ramena tam nejsou, jsou tam pouze litinová ramena, podle mě to vydrží protože je to originál a to tam již nikdo originál nedá, dílenská příručka říká vždy při povolení vyměnit šrouby-to také nikdo nedělá.
Kdyby jsi vyměnil všechno za originál, ale i nová ramena a uložení nápravnice, čepy, tlumiče, uložení tlumičů tak toho docílíš to by tě ale vyšlo tak na 30.000,-Kč a to do toho nikdo nedá.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Já měl na jednom autě plný puky obyč Meyle, změna komfortu byla minimální až žádná, přibyla mírná jistota do řízení. Po 80t. km už byly potrhaný, ale i tak fungovaly pořád slušně, protože to rameno se i tak nemá kam hnout, na rozdíl od vytržených obyč silentbloků, kdy honíte auto po cestě.
Teď mám plný puky Meyle HD a tam už je rozdíl hodně znatelný, jsou hodně tvrdé, ale zase auto jede jak po kolejích. Mám na nich najeto asi 50t. km a jsou pořád jak nový :)

Jinak důvodů, proč se ty obyč puky tolik trhaj bude asi více, já bych je viděl asi jako kombinaci těhle věcí:
1. nepoužije se originál díl, ale levná druhovýroba
2. špatně nalisované do ramene (nejsou přesně ve směru jízdy)
3. utažené na vyvěšeném kole, nikoli zatížené na zemi
4. styl jízdy (vymetání děr, nebo prostě jen dynamická jízda)
5. tuning - velká kola, zvýšený výkon, atd.

plný puky jsou alespoň odolné vůči bodu 2. a hodně eliminují bod 4. a 5.
:)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Bod 3 : Na tohle zadni silent v rameni u O1 netrpi,ten muzes utahnout i na vyvesenem kole.Predni samozrejme az je auto "na kolech".
Jinak bych asi souhlasil.Mam tam ted Lemforder a na jare budou po 30 tis.km na vymenu,tak si naskladnim origo TRW.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

neviděl jsem origo silentbloky který by vydržely 270 tis. Možná najetý za pár let,ale po 10 letech budou utrhaný i po 100tis.
Vždycky když to měním, tak dávám origo TT, protože lidi chtějí aby to konečně vydrželo a s tím komfortem už se nějak smíří.

Je to stejně nešťastný řešení silentbloku jako u Fabie a Roomstera kde to je po 4 letech na sráč taky a který se myslím už origo ani nedělá a je od nějakýho roku nahrazen se čtyřmi tykadly z OII, Passatu atd.
Tak to aspoň zachová komfort a vydrží to na lehčím autě víc.

https://www.google.cz/search?q=silentbl ... nN6ssGMAkM:
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Delal jsem to u kamaradove O1 tdi pri 270 tis.km,ma to auto od novoti.I cepy mel puvodniAsi ale vyjimka,no.
u te fabky 1 to bylo peklo,to jo.Daval jsem tam nekolikrat i plne silenty (ted uz nevim z ceho) v hlinikovem obalu.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

Co na tý fabce bylo peklo, dáš tam kříže a vydrží to hektar, teda pokud ta fabie nemá 400HP ale jezdí stím normálni člověk. Bežně u fabie vydrží orig náprava 200 tis mimo tyček a těch obyč silenů
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

fekálek píše:Co na tý fabce bylo peklo, dáš tam kříže a vydrží to hektar, teda pokud ta fabie nemá 400HP ale jezdí stím normálni člověk. Bežně u fabie vydrží orig náprava 200 tis mimo tyček a těch obyč silenů
No tak "peklo" v uvozovkach...prave ty obyc silenty.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Trw puky na O1 sú hrozne pružné. Po výmene lietalo koleso ako s utrhnutymi origo... Po 500 km som ich hodil do koša a dal plné. Komfort k.o. ale aspoň sa necítim ako vo vetrieske čo sa týka riadenia.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“