Stránka 7 z 8
Napsal: 08 kvě 2019, 16:16
od fekálek
jericho-3 píše:Copak copak, zlatý chlapče, šlápl jsem ti na kuří oko? Já se mám krásně, bohužel si nejsem jist, zda si to zasloužím..Právě týpci jako ty si myslí, že jejich rodinná peněženka je základem štěstí, přitom je to naopak.Pro mne představa, že bych někde brouzdal po silnicích v nějakém bucharu, který mi koupil tatínek, nebo jej koupil za prachy z korupce, nebo někoho podrazil, mne naplńuje děsem o prázdnotě, kterou bych měl v palici..Moje touha je samozřejmě i předmětem větší ceny, na kterou nemám, ale jsem vychován v tom, že nemůžu mít vše, po čem toužím .A není to žádné auto s milionem kw, ale motorka z WW2..Ale vidím okolo sebe právě ty ubohé pitomce, kteří vše poměřují jen penězi..A od těch radši dál, protože jen proto aby nakrmili své touhy jsou schopni jakéhokoliv svinstva...Můj kamarád je právě siiiilně za vodou a tak mám přímo na talíři "šťastný život v milionech", který ani tak neničí dotyčného, ale lidi okolo něho..Protože ví, že ať proserou cokoli, mají za sebou, tátovi-dědovi prachy...
Ale vraťme se k autům, zítra jedu na setkání veteránů, kde opět uvidím skvosty minulosti -např. BMW 328 a Š 1000MB , obě auta poměřovaných firem..Co mě asi víc potěší?

No tak tiskar ti přinese tak leda osypky, to je socialistický auto, tak jedině ten bavor

Napsal: 08 kvě 2019, 16:52
od rosta tdi
Tak přátelé a je myslím vyřešeno.Včera to pán za mnou nedobrzdil a v tak ve 40-50km/h to do mě napálil zezadu. Ta felda je na kašu, já jsem odjel, ale nevypadá to moc dobře i když na tom není vcelku nic vidět
Napsal: 08 kvě 2019, 19:43
od jericho-3
favo píše:Jasně že škodovka.
Jenže ta nemá s Audi ani VW nic společného.

Jasně, byl to pokus o vtip, ale já měl svou 1100MB rád, bylo to poslední auto, kde ještě zůstával přístup našich otců z minulosti a měli zájem o problém..Pak už to byla jen setrvačnost..Samozřejmě já se těším na 328, budou tam minimálně 2 provedení, jinak tam budou 326 a 327 , což byla krása 30 tých let. Jsem spíš na starší kusy, kde rozhodovala krása a účelnost.. Všude kvalitní matroš, lehké kovy, chrom /a ne dnes chrom na PVC, jako má třeba nejnovější MBenz na přístrojovce , je to jako na pouti/, poctivá guma a poctivé železo..člověka dnešní doby až zaráží, jak měli tehdy na háku bezpečnost posádky, všude koukají nástrahy, že dnešní člověk zesiná, že jej nikdo vůbec nechrání, je to prostě na něm..Byla to krásná doba, nebýt té zkurvené války....

Napsal: 08 kvě 2019, 21:46
od Forest
"zcestne zvasty"
Jericho, nachazim pochopeni v tom, kdy se snazis dehonestaci moji osoby smyslenymi pomluvami nezkladajicimi se na realnem zakladu ale musis si uvedomit zasadni dopady sveho jednani:
Jericho, sam se svymi zvasty vyoutujes z diskuze. Nemas sanci vest dustojnou a vecnou diskuzi zalozenou na faktech kdyz nectes nebo nevnimas co ti protistrana pise ci sdeluje o sobe. Tim sam sebe dehonestujes a nikdo tvoje prispevky nemuze brat vazne - a to ani v moment, kdy pises treba pravdive a fakticky. Jsi ignorant, ktery se chova jako male zakomplexovane dite - a to ti ublizuje nejvice - ty sam sobe.
Nehnevam se na tebe, naopak, je mi te lito, protoze se sam poskozujes. Inu, jsi packal, jak jsi sam o sobe prohlasil ... ale proboha, delej s tim neco, ne? Jsi chlap, tak s tim neco delej ... ne, ze se uskromnis a budes jenom zakomplexovane a zavistive plivat kolem sebe siru.

Napsal: 09 kvě 2019, 07:07
od favo
jericho-3 píše:
Jasně, byl to pokus o vtip, ale já měl svou 1100MB rád, ........)
Pro mě má Škoda 1000MB v srdci zvláštní místo. Je to první auto na který si jako kluk pamatuji, že jej otec měl. Je to taky první auto ve kterým jsem zažil svojí první autonehodu, kterou jsem navíc sám tak trochu zavinil. Bylo mi asi 5 roků a ten den si pamatuji jako by se stal včera.
Vím že předtím měl otec ještě starýho Wartburga a Octávii, ale já si pamatuji až tu tisicovku. Pak už to šlo následovně, Škoda 105L, Favorit 136L, Felicia Magic, Octávia tour a tu má dodnes a další auto mu rozmlouvám.
Napsal: 09 kvě 2019, 07:50
od rudy5
Skoda 110L bolo moje prve auto

,na paradu.
Napsal: 09 kvě 2019, 08:03
od favo
Já začal výše zmíněným Favoritem 136L a pak už viz auta v podpisu.
Napsal: 09 kvě 2019, 11:57
od fekálek
Já měl fávo jako druhý a dodnes jsem z jeho jednoduchosti a spolehlivosti překvapenej, podle mě se tehdá velmi povedl
Napsal: 09 kvě 2019, 12:53
od jericho-3
Ano, sice podle mne to byla lemra, motor š 130 ve staré škodě jel lépe/patrně méně ekologicky/ bohužel kvalita výroby byla pofiderní a bylo to první, po čem Němci šli a kvalitu zvedli do výšin, kterou my starší nepamatujeme..A jeho nástupce Felicia/až na to shnilé zadní okno/ byl již velký pokrok na dobrém základu..Jestli se nepletu , tak v tabulce kvality , kde bylo 10 stupňů, tak Favorit byl na 8. stupni a Němci to změnili na stupeň 2..Což pociťujeme dodnes..

Napsal: 09 kvě 2019, 13:49
od favo
Jericho musím tě opravit a to že tu kvalitu nezvedli němci, ale sami češi, němci to jen zaplatili.
Všechny změny k lepšímu byly nápady samotných vývojářů jen po vstupu VW jim nikdo neházel klacky pod nohy a neomezoval je tolik jako dřív a měli navíc k dispozici technologie a díly VW. Ale jinak se VW chová úplně stejně jako se chovali soudruzi, když bylo něco moc dobrý tak to zakázali viz škodovácký motor 1.6 OHC, raději tam dáme starou litinu 1.6 s mizerným výkonem, hlavně že nám zmizí ze skladů.
Napsal: 09 kvě 2019, 14:17
od fekálek
jericho-3 píše:Ano, sice podle mne to byla lemra, motor š 130 ve staré škodě jel lépe/patrně méně ekologicky/ bohužel kvalita výroby byla pofiderní a bylo to první, po čem Němci šli a kvalitu zvedli do výšin, kterou my starší nepamatujeme..A jeho nástupce Felicia/až na to shnilé zadní okno/ byl již velký pokrok na dobrém základu..Jestli se nepletu , tak v tabulce kvality , kde bylo 10 stupňů, tak Favorit byl na 8. stupni a Němci to změnili na stupeň 2..Což pociťujeme dodnes..

Lemra?? To jsi asi jezdil v něčem jiném, 136Ls by takovému dědkovi z důchoďáku jako jsi ty natrhla pracky

Napsal: 09 kvě 2019, 14:43
od Bravomv
S tím tvrzením nemohu souhlasit. Měl jsem od novoty Škodu 130L, pak jsem koupil Favorita 136L, a ten jel nesrovnatelně lépe než 130, a to podstatně.
Napsal: 09 kvě 2019, 16:56
od ROMEK
favo píše:jericho-3 píše:
Jasně, byl to pokus o vtip, ale já měl svou 1100MB rád, ........)
Pro mě má Škoda 1000MB v srdci zvláštní místo.
Pre mňa tiež muj dedo mal škodu 1000MB - De luxe r.v 67 ja sem ju podedil

Sem rad že som to zvladel lebo sem ju mnel kde kade uskladnenu už ma svoju garáž a bude čakať na renováciu najete origo 23000km.
Napsal: 10 kvě 2019, 12:32
od fekálek
To jsou krásný kilometry, to by mělo bejt pořád velmi slušný autí

Napsal: 10 kvě 2019, 12:42
od jericho-3
favo píše:Jericho musím tě opravit a to že tu kvalitu nezvedli němci, ale sami češi, němci to jen zaplatili.
Všechny změny k lepšímu byly nápady samotných vývojářů jen po vstupu VW jim nikdo neházel klacky pod nohy a neomezoval je tolik jako dřív a měli navíc k dispozici technologie a díly VW. Ale jinak se VW chová úplně stejně jako se chovali soudruzi, když bylo něco moc dobrý tak to zakázali viz škodovácký motor 1.6 OHC, raději tam dáme starou litinu 1.6 s mizerným výkonem, hlavně že nám zmizí ze skladů.
Je dobré si přečíst rozhovor v SM speciál s Jaroslavem Mansfeldem , který je pamětníkem vývoje Favoritu , 42 let se účastní vývoje agregátů domácí značky a do současné doby v Škodě autě pracuje ..A myšlenka, že čehůny donutí přestat krást a šmelit jen přidání peněz , které přinesli Němci je velká naivita..Asi jako když dnes slavné tažení proti korupci provádí člověk, který z toho zbohatl a jeho suita pohůnků krade, kam se podívá..Vždy je dobré si předem věci ověřit a já nezapomenu na to, jak moji bratranci-dvojčata si koupili nový motor do škodovky a nemohli ho uvést do pořádného chodu , svítilo mazání a šlo to na 3 válce...A závada? Někdo na páse ukradl píst i s ojnicí ....A motor zkompletoval..No nekup to, za ty obrovské prachy, které zato tehdy hoši dali....
