radluk píše:v tom mas pravdu, ta jejich cena podobna nafte stoji za hovno.... A nejvice to kupuji maximalne dopravci, hodne lidi se na to vykaslalo k vuli tak debilni cene.
já to kašlu stará si troufla na novou káru a ta bude baštit jen naftu, pro moji feldu mám zásoby tak na tři roky, a ještě jsem ulovil benál po šesti vyhandloval jsem ho za PP olej
tak jsem si koupil pořádné zimní boty a budu jezdit jen na kolce, mám ji zakrytovanou tak na mě nefouká
[quote="radluk"]podle toho jak to chyta.
Kdyz pada nafta, tak to je jak stary stabilak, zacne chytat jeden, pak druhy, po dalsich X vterinach dalsi a pak se to pomalu rozbehne za obcasneho zapalu nektereho z valcu, jak se postupne zaplavuje naftou.
Nebo trysky, pokud jezdils na sracky a ne na naftu, tak zakarbonovane spicky (podlozky), vznika tam takovy tunylek a tim se deformuje paprsek paliva a uchcava, prestoze muzou byt trysky v super stavu... Pokud vyleti po startu dym jak z avie.... tak bych se mrkl i na trysky. Podlozky pod bosch drzaky trysek stoji 25,- á ks, u starych aut, ktere mely trysky naposled pred 100 tis. je to preventivni povinnost. Zabere to hodinu.[/quote]
Jak píšeš o padající naftě a postupném startování válců, tak to nebude vono, spíš se taky přikláním k těm zakarbonovanejm tryskám (hulení). Už při jízdě to občas sníží výkon a začne dost rachotit a pak to zase letí jak z praku (a to i teď při jízdě na naftu). Jen mě překvapuje, že při startu (od té doby co chcíply žhavky) za mnou zůstává kolečko sazí jak z komína. No a žhavení raději nechám přeměřit, co když nějaká nová žhavka odešla hned do věčných lovišť. Když nechám kárku půl dne odstavenou, tak aby to chytlo musím točit startérem třeba víc jak 3 vteřiny, než chytne. No a to nemluvím o tom, že letos na jaře jsem dal vyfrit s naftou velmi brzo, v noci asi -8 a ráno to chvíli točilo a normálně blaf. Prostě startování na tuto kouzelnou směs nedělalo nikdy problém.
Felicie 1.9D pick-up, 30tkm na vyfrit s naftou a jede líp, jak na naftu, až do -5C, pak už jen líná nafta )
Poradim lepsi vec, zkontroluj ty vstrikovace, pokud jsou tam bezne vstrikovace, tak podlozky stoji 25 kc, cili stovka, zkontrolujes vstriky, spicky, podlozky s vrstvou karbonu, uvidis do komurek a hlavne uvidis na zhavicky ! Takze otocis klickem a mas hned jasno, ktera je v hajzlu...
Když jsme u těch žhaviček, začal jsem demontovat a rozebírat motor z auta, který jsem v létě odstavil a 35000km nevidělo naftu. Zatím pěkně fialová vačka po celý dýlce a žhavičky vypaj takhle:
Až seženu devítku imbus, kouknu se dovnitř a nafotím, evidentně to bude hodně zajímavý.
v době, kdy to přestalo žhavit, tam byl surovej fritovací olej. možná to je i tím následným startováním etherem, má to ostrý hrany, jako skleněnej střep, nikoliv známky utavení.
[quote="radluk"]Poradim lepsi vec, zkontroluj ty vstrikovace, pokud jsou tam bezne vstrikovace, tak podlozky stoji 25 kc, cili stovka, zkontrolujes vstriky, spicky, podlozky s vrstvou karbonu, uvidis do komurek a hlavne uvidis na zhavicky ! Takze otocis klickem a mas hned jasno, ktera je v hajzlu...[/quote]
Takže i nové žhavky Denzo byly vadné, až na Bosch to začalo startovat.
Vyměnily se i trysky ve vstřikovačích (páč byly totálně tuhé), nastavily se tlaky, ale začal kolísat volnoběh a po rozjedu to při zastavení chcípá.
Netušíte někdo, čím by to mohlo být, popřípadě jak doladit
Felicie 1.9D pick-up, 30tkm na vyfrit s naftou a jede líp, jak na naftu, až do -5C, pak už jen líná nafta )
Jj, předtím to nedělalo, ale jak se vyměnily trysky a snížily tlaky na 1,4 - 1,6 (staré tlačily 1,8), tak to začalo kolísat. Když dáš plyn, nebo jedeš tak je to v pohodě, ale jak zastavíš, hned chcípne.
Felicie 1.9D pick-up, 30tkm na vyfrit s naftou a jede líp, jak na naftu, až do -5C, pak už jen líná nafta )