starty na RO

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 25 zář 2010, 19:05

Příspěvek od hranicka »

Právě dopravcům se to vyplatí, většině aut po najetí na biosračku klesne spotřeba tak o 20% (noteeth)
Jak to vypadá s cenama na polský blisce?
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33578
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk píše:v tom mas pravdu, ta jejich cena podobna nafte stoji za hovno.... ;) A nejvice to kupuji maximalne dopravci, hodne lidi se na to vykaslalo k vuli tak debilni cene.

já to kašlu stará si troufla na novou káru a ta bude baštit jen naftu, pro moji feldu mám zásoby tak na tři roky, a ještě jsem ulovil benál po šesti vyhandloval jsem ho za PP olej

tak jsem si koupil pořádné zimní boty a budu jezdit jen na kolce, mám ji zakrytovanou tak na mě nefouká ;)
Fantomas
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2010, 16:13
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fantomas »

[quote="radluk"]podle toho jak to chyta.
Kdyz pada nafta, tak to je jak stary stabilak, zacne chytat jeden, pak druhy, po dalsich X vterinach dalsi a pak se to pomalu rozbehne za obcasneho zapalu nektereho z valcu, jak se postupne zaplavuje naftou.
Nebo trysky, pokud jezdils na sracky a ne na naftu, tak zakarbonovane spicky (podlozky), vznika tam takovy tunylek a tim se deformuje paprsek paliva a uchcava, prestoze muzou byt trysky v super stavu... Pokud vyleti po startu dym jak z avie.... tak bych se mrkl i na trysky. Podlozky pod bosch drzaky trysek stoji 25,- á ks, u starych aut, ktere mely trysky naposled pred 100 tis. je to preventivni povinnost. Zabere to hodinu.[/quote]

Jak píšeš o padající naftě a postupném startování válců, tak to nebude vono, spíš se taky přikláním k těm zakarbonovanejm tryskám (hulení). Už při jízdě to občas sníží výkon a začne dost rachotit a pak to zase letí jak z praku (a to i teď při jízdě na naftu). Jen mě překvapuje, že při startu (od té doby co chcíply žhavky) za mnou zůstává kolečko sazí jak z komína. No a žhavení raději nechám přeměřit, co když nějaká nová žhavka odešla hned do věčných lovišť. Když nechám kárku půl dne odstavenou, tak aby to chytlo musím točit startérem třeba víc jak 3 vteřiny, než chytne. No a to nemluvím o tom, že letos na jaře jsem dal vyfrit s naftou velmi brzo, v noci asi -8 a ráno to chvíli točilo a normálně blaf. Prostě startování na tuto kouzelnou směs nedělalo nikdy problém.
Felicie 1.9D pick-up, 30tkm na vyfrit s naftou a jede líp, jak na naftu, až do -5C, pak už jen líná nafta :o)
Fantomas
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2010, 16:13
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fantomas »

Jinak v pondělí jdu přeměřit žhavky, rele, pojistka, čidlo atd. Bo sem lopata a sám to nezvládnu. Bo umím jen filtrovat :) Pak dám vědět co odešlo :roll:
Felicie 1.9D pick-up, 30tkm na vyfrit s naftou a jede líp, jak na naftu, až do -5C, pak už jen líná nafta :o)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Poradim lepsi vec, zkontroluj ty vstrikovace, pokud jsou tam bezne vstrikovace, tak podlozky stoji 25 kc, cili stovka, zkontrolujes vstriky, spicky, podlozky s vrstvou karbonu, uvidis do komurek a hlavne uvidis na zhavicky ! ;) Takze otocis klickem a mas hned jasno, ktera je v hajzlu...
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 25 zář 2010, 19:05

Příspěvek od hranicka »

Když jsme u těch žhaviček, začal jsem demontovat a rozebírat motor z auta, který jsem v létě odstavil a 35000km nevidělo naftu. Zatím pěkně fialová vačka po celý dýlce a žhavičky vypaj takhle:
Obrázek
Až seženu devítku imbus, kouknu se dovnitř a nafotím, evidentně to bude hodně zajímavý. (noteeth)
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

ty voe, na co to jezdilo nejvice, jestli se muzu zeptat? :o
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 25 zář 2010, 19:05

Příspěvek od hranicka »

v době, kdy to přestalo žhavit, tam byl surovej fritovací olej. možná to je i tím následným startováním etherem, má to ostrý hrany, jako skleněnej střep, nikoliv známky utavení.
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33578
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

hydraulika takto upáli spolehlivě žhaviče ;)
Fantomas
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2010, 16:13
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fantomas »

[quote="radluk"]Poradim lepsi vec, zkontroluj ty vstrikovace, pokud jsou tam bezne vstrikovace, tak podlozky stoji 25 kc, cili stovka, zkontrolujes vstriky, spicky, podlozky s vrstvou karbonu, uvidis do komurek a hlavne uvidis na zhavicky ! ;) Takze otocis klickem a mas hned jasno, ktera je v hajzlu...[/quote]

Takže i nové žhavky Denzo byly vadné, až na Bosch to začalo startovat.
Vyměnily se i trysky ve vstřikovačích (páč byly totálně tuhé), nastavily se tlaky, ale začal kolísat volnoběh a po rozjedu to při zastavení chcípá.
Netušíte někdo, čím by to mohlo být, popřípadě jak doladit :o
Felicie 1.9D pick-up, 30tkm na vyfrit s naftou a jede líp, jak na naftu, až do -5C, pak už jen líná nafta :o)
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 25 zář 2010, 19:05

Příspěvek od hranicka »

Jo, to házení volnoběhu a při otáčkách 1200-1500 by mě taky zajímalo, jak to doladit, když to s vagem nemluví.
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
Fantomas
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2010, 16:13
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fantomas »

[quote="hranicka"]Jo, to házení volnoběhu a při otáčkách 1200-1500 by mě taky zajímalo, jak to doladit, když to s vagem nemluví.[/quote]

Kolísání by mě až tak netrápilo, ale ať mi to po vyřazení hned nechcípne. (wallbash)
Felicie 1.9D pick-up, 30tkm na vyfrit s naftou a jede líp, jak na naftu, až do -5C, pak už jen líná nafta :o)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33578
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Fantomas píše:
hranicka píše:Jo, to házení volnoběhu a při otáčkách 1200-1500 by mě taky zajímalo, jak to doladit, když to s vagem nemluví.
Kolísání by mě až tak netrápilo, ale ať mi to po vyřazení hned nechcípne. (wallbash)
myslíš stím tvoji feldu :?
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Minuly tyden jsem kupoval nove zhavky, SWAG (jine nemeli), ale mam dojem, ze uz je jedna v prdeli. Z te dnesni kvality by se jeden normalne posr....
Fantomas
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2010, 16:13
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fantomas »

Jj, předtím to nedělalo, ale jak se vyměnily trysky a snížily tlaky na 1,4 - 1,6 (staré tlačily 1,8), tak to začalo kolísat. Když dáš plyn, nebo jedeš tak je to v pohodě, ale jak zastavíš, hned chcípne.
Felicie 1.9D pick-up, 30tkm na vyfrit s naftou a jede líp, jak na naftu, až do -5C, pak už jen líná nafta :o)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“