KDO JEZDÍ SE SETEM S.P.E.C ????

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Bar píše:Jak to tady tak čt tak nevím po čipu mi jak jsem čekal odešla spojka začiná prokluzovat tak přemýšlím jakou koupit tak co by jste mi teda doporučily? Ale určitě nemám na spojku 25 tisic :(
Co to máš? 4x4? Jak máš udělanej spodek, resp.krouťák? Ta série by to měla vydržet, když bude OK. Spíš bych to tipoval na nový obložení a mělo by to být OK.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Bar
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 05 kvě 2008, 10:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bar »

Kornout píše: Co to máš? 4x4? Jak máš udělanej spodek, resp.krouťák? Ta série by to měla vydržet, když bude OK. Spíš bych to tipoval na nový obložení a mělo by to být OK.
Ne je to obyčejný předohrab nevím jaky ted mám krouták nebyl jsme s tim na brzdě. Jaké obložení myslíš zase tak moc tomu nerozumim. :roll:
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Řekl bych, že má na mysli průběh krouťáku v nízkých otáčkách - spodek :D... pokud totiž někdo udělal čip "na hrabačku, tlačení do sedadel", tak ta spojka dostává dost na frak :(... ona totiž přenese celkem víc než dost, pokud se nárůst krouťáku posune do vyšších otáček a ne od spodu, takže asi tak...
Obložení lammely :)
GIV Variant TDi ???kW
Bar
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 05 kvě 2008, 10:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bar »

Slavkov píše:Řekl bych, že má na mysli průběh krouťáku v nízkých otáčkách - spodek :D... pokud totiž někdo udělal čip "na hrabačku, tlačení do sedadel", tak ta spojka dostává dost na frak :(... ona totiž přenese celkem víc než dost, pokud se nárůst krouťáku posune do vyšších otáček a ne od spodu, takže asi tak...
Obložení lammely :)
Aha tak to ne ještě silnější čip daval do jineho leonu cca 200HP akorat nevím jestli tam byla origo spojka ale myslím že jo. No zkusím to nějak pořešit kolem 2500 OTAČEK to sem tam proklouzne nejdřív jsme myslel že vaha vzduchu ale co jsme se tak bavil tk mi všichni říkali že to bude spojka
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Bar píše:
Slavkov píše:Řekl bych, že má na mysli průběh krouťáku v nízkých otáčkách - spodek :D... pokud totiž někdo udělal čip "na hrabačku, tlačení do sedadel", tak ta spojka dostává dost na frak :(... ona totiž přenese celkem víc než dost, pokud se nárůst krouťáku posune do vyšších otáček a ne od spodu, takže asi tak...
Obložení lammely :)
Aha tak to ne ještě silnější čip daval do jineho leonu cca 200HP akorat nevím jestli tam byla origo spojka ale myslím že jo. No zkusím to nějak pořešit kolem 2500 OTAČEK to sem tam proklouzne nejdřív jsme myslel že vaha vzduchu ale co jsme se tak bavil tk mi všichni říkali že to bude spojka
Předpokládám že máš sérii ARL, pokud ano, tak tam je spojka SACHS, tak to musí udržet, nech přeobložit lamelu a pokud je setrvák OK a nemlátí, tak to musí stačit.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Po dlhsom case som si to tu znova precital, a kukol som aj zahranicne forum
vo finale bol vyvinuty novy tlmic torznych kmitov ktory vyrazne pomaha motorm ktore maju odlahceny/ jednohmotovy zotrvak.
motor ide lepsie do otacok a vibracie vo vyssich otackach znatelne klesli.
spolu s tym diamantovym kruzkom co tu bol spominany , vyvazenim kluky a zotrvaku dokopy, a tymto tlmicom je vraj rachot spojky na volnobeh uplne zanedbatelny . momentalne sa na tdiclube robi predbezna objednavka tychto tlmicov koli znizeniu ceny na cca 520 dolarov + posta
kladky pasuju na ALH, BEW a ARL/ASZ (PD150/130) kedze motory maju tlmic totozny...
pre aplikacie na ahu afn.... sa robi vyvoj nejakych podloziek pretoze sa tam krizi remen prislusenstva a taktiez treba s najvacsou pravdepodobnostou tento remen vymenit za iny..
to len tak pre info pre ludi ktori anglicky nevedia a necitali to tam ...
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Tak jak to tady procitam, tak mam problem s ATD jednohmotou a keramika lamela Renovak. Na volnobeh rachot, pri vyslaple spojce ticho po pesine..

Je to tedy kmitama, nebo neco jinýho lamela nová, přítlačák se setrvákem vizuál OK, šrouby setrváku nový, přítlačák dotahovanej "křížem"...

Nevím co s tím, je tam teda zatím jen 100km, ale nemyslím si že by se to srovnalo :(
Naposledy upravil(a) miš dne 27 srp 2009, 22:08, celkem upraveno 1 x.
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Lamela je odpružená?

Napadá mě horší převodovka, měl jsem podobný problém.
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Tomas.cz píše:Lamela je odpružená?

Napadá mě horší převodovka, měl jsem podobný problém.
Nene je bez...
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Je to kvůli tý lamele od Renovaku na 100%. Rachtaj, měl jsem dřív všechno od Sachse keramiku a byl klid a ted jsem dal lamelu od Renovaku a rachtá. Je o dost horší než Sachs
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Lusťa píše:Je to kvůli tý lamele od Renovaku na 100%. Rachtaj, měl jsem dřív všechno od Sachse keramiku a byl klid a ted jsem dal lamelu od Renovaku a rachtá. Je o dost horší než Sachs
Nemaj je teda vyvážený nebo jak to mám chápat? NEvím co by tam mělo být špatně...
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

jo to nevim,ale vadí mi to dost. Ta od Sachsu byla super, chovalo se to jako serie,akorát tvrdší, takhle stojí za prd
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já jsem měnil dvouhmotu za jednohmotu a v ten moment mi začalo z 5q převodovky chrastit, ale přímo v moment když byl první start po výměně setrváků. S Humlem jsme naznali že je problém na předloze ( jak se po chvilce namazala tak to utichlo ), no najel jsme s tím ještě 30tis km , pak jsem dal skříň jinou a je klid.
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

miš píše:
Tomas.cz píše:Lamela je odpružená?

Napadá mě horší převodovka, měl jsem podobný problém.
Nene je bez...
No jestli nemáš odpruženou lamelu, tak se není čemu divit a zvykni si na to. To nedokáže žádná lamela. S jednohmotou už nemá co tlumit kmity...
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak to pak asi jo.

Já jsem to nene je bez právě nepochopil.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“