Co to máš? 4x4? Jak máš udělanej spodek, resp.krouťák? Ta série by to měla vydržet, když bude OK. Spíš bych to tipoval na nový obložení a mělo by to být OK.Bar píše:Jak to tady tak čt tak nevím po čipu mi jak jsem čekal odešla spojka začiná prokluzovat tak přemýšlím jakou koupit tak co by jste mi teda doporučily? Ale určitě nemám na spojku 25 tisic
KDO JEZDÍ SE SETEM S.P.E.C ????
Moderátoři: šulda, Moderátoři
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Ne je to obyčejný předohrab nevím jaky ted mám krouták nebyl jsme s tim na brzdě. Jaké obložení myslíš zase tak moc tomu nerozumim.Kornout píše: Co to máš? 4x4? Jak máš udělanej spodek, resp.krouťák? Ta série by to měla vydržet, když bude OK. Spíš bych to tipoval na nový obložení a mělo by to být OK.

Řekl bych, že má na mysli průběh krouťáku v nízkých otáčkách - spodek
... pokud totiž někdo udělal čip "na hrabačku, tlačení do sedadel", tak ta spojka dostává dost na frak
... ona totiž přenese celkem víc než dost, pokud se nárůst krouťáku posune do vyšších otáček a ne od spodu, takže asi tak...
Obložení lammely


Obložení lammely

GIV Variant TDi ???kW
Aha tak to ne ještě silnější čip daval do jineho leonu cca 200HP akorat nevím jestli tam byla origo spojka ale myslím že jo. No zkusím to nějak pořešit kolem 2500 OTAČEK to sem tam proklouzne nejdřív jsme myslel že vaha vzduchu ale co jsme se tak bavil tk mi všichni říkali že to bude spojkaSlavkov píše:Řekl bych, že má na mysli průběh krouťáku v nízkých otáčkách - spodek... pokud totiž někdo udělal čip "na hrabačku, tlačení do sedadel", tak ta spojka dostává dost na frak
... ona totiž přenese celkem víc než dost, pokud se nárůst krouťáku posune do vyšších otáček a ne od spodu, takže asi tak...
Obložení lammely
Předpokládám že máš sérii ARL, pokud ano, tak tam je spojka SACHS, tak to musí udržet, nech přeobložit lamelu a pokud je setrvák OK a nemlátí, tak to musí stačit.Bar píše:Aha tak to ne ještě silnější čip daval do jineho leonu cca 200HP akorat nevím jestli tam byla origo spojka ale myslím že jo. No zkusím to nějak pořešit kolem 2500 OTAČEK to sem tam proklouzne nejdřív jsme myslel že vaha vzduchu ale co jsme se tak bavil tk mi všichni říkali že to bude spojkaSlavkov píše:Řekl bych, že má na mysli průběh krouťáku v nízkých otáčkách - spodek... pokud totiž někdo udělal čip "na hrabačku, tlačení do sedadel", tak ta spojka dostává dost na frak
... ona totiž přenese celkem víc než dost, pokud se nárůst krouťáku posune do vyšších otáček a ne od spodu, takže asi tak...
Obložení lammely
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
Po dlhsom case som si to tu znova precital, a kukol som aj zahranicne forum
vo finale bol vyvinuty novy tlmic torznych kmitov ktory vyrazne pomaha motorm ktore maju odlahceny/ jednohmotovy zotrvak.
motor ide lepsie do otacok a vibracie vo vyssich otackach znatelne klesli.
spolu s tym diamantovym kruzkom co tu bol spominany , vyvazenim kluky a zotrvaku dokopy, a tymto tlmicom je vraj rachot spojky na volnobeh uplne zanedbatelny . momentalne sa na tdiclube robi predbezna objednavka tychto tlmicov koli znizeniu ceny na cca 520 dolarov + posta
kladky pasuju na ALH, BEW a ARL/ASZ (PD150/130) kedze motory maju tlmic totozny...
pre aplikacie na ahu afn.... sa robi vyvoj nejakych podloziek pretoze sa tam krizi remen prislusenstva a taktiez treba s najvacsou pravdepodobnostou tento remen vymenit za iny..
to len tak pre info pre ludi ktori anglicky nevedia a necitali to tam ...
vo finale bol vyvinuty novy tlmic torznych kmitov ktory vyrazne pomaha motorm ktore maju odlahceny/ jednohmotovy zotrvak.
motor ide lepsie do otacok a vibracie vo vyssich otackach znatelne klesli.
spolu s tym diamantovym kruzkom co tu bol spominany , vyvazenim kluky a zotrvaku dokopy, a tymto tlmicom je vraj rachot spojky na volnobeh uplne zanedbatelny . momentalne sa na tdiclube robi predbezna objednavka tychto tlmicov koli znizeniu ceny na cca 520 dolarov + posta
kladky pasuju na ALH, BEW a ARL/ASZ (PD150/130) kedze motory maju tlmic totozny...
pre aplikacie na ahu afn.... sa robi vyvoj nejakych podloziek pretoze sa tam krizi remen prislusenstva a taktiez treba s najvacsou pravdepodobnostou tento remen vymenit za iny..
to len tak pre info pre ludi ktori anglicky nevedia a necitali to tam ...
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Tak jak to tady procitam, tak mam problem s ATD jednohmotou a keramika lamela Renovak. Na volnobeh rachot, pri vyslaple spojce ticho po pesine..
Je to tedy kmitama, nebo neco jinýho lamela nová, přítlačák se setrvákem vizuál OK, šrouby setrváku nový, přítlačák dotahovanej "křížem"...
Nevím co s tím, je tam teda zatím jen 100km, ale nemyslím si že by se to srovnalo
Je to tedy kmitama, nebo neco jinýho lamela nová, přítlačák se setrvákem vizuál OK, šrouby setrváku nový, přítlačák dotahovanej "křížem"...
Nevím co s tím, je tam teda zatím jen 100km, ale nemyslím si že by se to srovnalo

Naposledy upravil(a) miš dne 27 srp 2009, 22:08, celkem upraveno 1 x.
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Nemaj je teda vyvážený nebo jak to mám chápat? NEvím co by tam mělo být špatně...Lusťa píše:Je to kvůli tý lamele od Renovaku na 100%. Rachtaj, měl jsem dřív všechno od Sachse keramiku a byl klid a ted jsem dal lamelu od Renovaku a rachtá. Je o dost horší než Sachs
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Já jsem měnil dvouhmotu za jednohmotu a v ten moment mi začalo z 5q převodovky chrastit, ale přímo v moment když byl první start po výměně setrváků. S Humlem jsme naznali že je problém na předloze ( jak se po chvilce namazala tak to utichlo ), no najel jsme s tím ještě 30tis km , pak jsem dal skříň jinou a je klid.
No jestli nemáš odpruženou lamelu, tak se není čemu divit a zvykni si na to. To nedokáže žádná lamela. S jednohmotou už nemá co tlumit kmity...miš píše:Nene je bez...Tomas.cz píše:Lamela je odpružená?
Napadá mě horší převodovka, měl jsem podobný problém.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®