A to koukáš na okamžitou spotřebu, anebo na průměrnou ? Já mám dlouhodobou spotřebu za ujetých 90.000 km 4.9 l/100km. Hlavně nekoukat na okamžitou spotřebu, ta je děsně zavádějící, když je silnice mírně z kopce, člověk se raduje jak jede suprově, když je mírně do kopce už zase nadává kolik to žere.dury2 píše:Když jsem jel na pětku po dálnici 90 km/hod byla spotřeba 4,07l. Ve 120 km/hod už byla spotřeba 6,2 až 6,6l !!.
Tak to mi řekněte, jak to všichni co jezdíte s průměrnou za 4,5 l děláte??
spotřeba na volnoběh 1,11 l
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Na okamžitou fakt nemá cenu koukat. To spíš zahřej motor na provozní teplotu, vynuluj prumernou spotrebu a a na konci se podivej kolik to namerilo. Ale myslim ze to proste za 10 minut nezjisti nějakou rozumnou hodnotu. U okamžitý spotřeba stačí abys jel proti větru, po hrubší silnici, mírně do kopce, aniž bys to cítil, víc přidal plyn a hned to ukazuje haluze, který nemaj žádnou vypovídací hodnotu pro stanovení spotřeby paliva.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Nemám palubní pc, takže to dělám z VAGu. Ale už když si spočítám kolik najedu na natankování tak je to opravdu kolem 6,5 litru.
Aktuální meření,když jsem jel na hory a po okrskách max 80-90 dostal jsem se na 6,18 litru a to byla opravdu hodně lehká noha a v cestě 300 km po dálnici v rychlosti zhruba 120-130km. Jeli jsme dva, auto skoro nezatížené a na střeše nebylo nic.
P.S. jel jsem z Ústí nad Labem, přes Prahu,Hradec do Orlického záhoří a zpět.
Aktuální meření,když jsem jel na hory a po okrskách max 80-90 dostal jsem se na 6,18 litru a to byla opravdu hodně lehká noha a v cestě 300 km po dálnici v rychlosti zhruba 120-130km. Jeli jsme dva, auto skoro nezatížené a na střeše nebylo nic.

P.S. jel jsem z Ústí nad Labem, přes Prahu,Hradec do Orlického záhoří a zpět.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
ja mam na volnobeh 0.7-0.8 L to je moc podla mna.myslite ze by som mohol priklepnut tu hlavu cerpadla? motor je aj dost hlucny....1.9TDi AGR. ktory kanal je to vstrekovane mnozstvo na volnobehu? pojdem to pozret na vaga.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Tak já jsem schválně hodil dotaz do bolky na spotřebu při volnoběhu a odepsali mi, že má být 0.9-1.2. Je ale zajímavé, že (skoro)všichni co maj stejnej motor 2.0 TDI PD 103KW to maj do 0.7.
Takže jsem začal být paranoidní, že si můj dotaz spojili s dotazem z autoriz. servisu, kde jsem reklamoval spotřebu 0.9-1.1.
Dnes se konečne kouknu na tu dávku paliva. U PD lze taky takhle poštelovat tím poklepáním?
Takže jsem začal být paranoidní, že si můj dotaz spojili s dotazem z autoriz. servisu, kde jsem reklamoval spotřebu 0.9-1.1.
Dnes se konečne kouknu na tu dávku paliva. U PD lze taky takhle poštelovat tím poklepáním?
Octavia II 2.0 TDI PD
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele: