Stránka 7 z 23
Napsal: 04 kvě 2009, 08:53
od coltik
Taky jsem na jaro přezul na 312mm Zimmermann,sice nevrtaný,ale i tak to je znát oproti 288 sérii...

Napsal: 28 dub 2013, 20:01
od luigi5
Trochu ozivim
Jen tak orientacne, co stoji udrzba prednich R32 z GIV, cetl jsem neco o 20 litru ale myslim si ze je to prehnany.... 10 tis je moznych?
A jinak je mozno na 256ku zadek hodit jeste 15'' kolo? Respektive fungovala by kombinace 288+256? Predem diky!
Napsal: 28 dub 2013, 20:14
od johny
no určitě to přehnané není, když chceš origo ate kotouče 334 tak počítej i s deskama tak cca 20-25tis. Kotouče se dají nechat vyrobit plovouci, tam je pak cena nižší
jinak u těch zadku 256 jsem měl problem tam dostat plechač. dřelo to o brzdič.
Napsal: 29 dub 2013, 13:04
od Vici
zadek 256 - 15ka opravdu nehrozí
Napsal: 29 dub 2013, 13:13
od luigi5
Diky, napad 288+256 pada, tak to pak uz dam rovnou rsky komplet a musim sehnat zimaky

Napsal: 29 dub 2013, 19:11
od LitleAnimal
mám kombinaci 256 a 288 na zimu dávám pod plechy 2cm podložky ET vše v pohodě a 15 se vlezou podložky nejsou vidět skrz plecháče... ty 2 cm jsou přesně na chlup

Napsal: 30 dub 2013, 10:09
od luigi5
mhm tak podlozky davat nebudu, a asi docela jiste se to na 15x6j ET38 nevejde

Napsal: 03 kvě 2013, 15:00
od borelli
Pokud se tedy nevlezou 256mm brzdy z O1RS do 15'' kol O1 (bez adaptéru), je tedy nějaká možnost větších brzd na místo zadních 232mm ? Asi pak bude jednodušší řešit jinou směs desek, i když jak vidím cenu DS2500, nevěřím svým očím

Napsal: 03 kvě 2013, 16:09
od Bóďa
Když nebudeš trvat na chlazených, tak klasický brzdič se do 15" kol vejde s 260mm kotoučem. Mám to na G4 4x4.

Napsal: 03 kvě 2013, 16:27
od tholis
Brzdiče ze supa:
Opískováno, nakomaxitováno+sada gumiček, prachovek a těsnění a to vypadalo:

Napsal: 03 kvě 2013, 16:28
od tholis
Napsal: 04 kvě 2013, 12:48
od Markus01
Pěkný, akorát toho Seata bych asi vzal flexou...
Napsal: 04 kvě 2013, 14:10
od tholis
Markus: neni duvod...
Napsal: 18 kvě 2013, 08:48
od 7even2nd
ake ET je minimálne na zadok 256x22 z O1RS na F1RS nutne bez podložiek, ja mam elektrony ET43 a jemne to sucha strmen,
otazka je ci plechovy disk na zimu standard VW group s ET42 vlezie bez problemu (bavime sa o 16"... 15" nevojdu vdaka RS predku, kde et43 staci...) nejake riesenie??? uz som premyslal jemne liznut strmen flexou

podložky nejak nemusim aj ked ich tam teraz docasne mam...
Napsal: 18 kvě 2013, 13:00
od Woko_O
Trošku se sem vetřu..
Pořídíl jsem na Golf IV 280x22mm vrtaný zimmermann ,protože původní seriovky hejbaly volantem při brždění.
Zajel jsem je tak že sem jim prvních asi 300km moc nedávál,jen přibrždoval,potom jsem trochu přidal ale nic extémního. Mám je tam cca asi 2000km a při brždění mi to stejně hejbe s volantem a dělá nepřijemný vibrace. Podotýkám že přední kola jsou bez vůle. Neříkám že jsou všechny klouby v top kondici,ale nemlatí,nehýbou se, ložiska nehučí a silentbloky jsou v pohodě... je možný že by se i tyhle mrchy za takovou chvíli zkroutily? Vim že je to zrovna nepovedenej rozměr..
Mohl by to dělat zadek? Tam jsou starší kotouče kdy se mi jednou stalo že se nevratila ručka.. bohužel jsem s tim musel jet a kotouč byl do běla.. Přisuzuju to i tomu,ale radši se zeptám..