Jakože powerbox

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

arpi666 píše:Ahoj ja som mal na Leone AGR POWERBOX ale tam nesli len 2-draty ale bolo ich viac nepametam presne ale tak 6-8 a slo do krabicky aj napajanie z aku.
Fingovane (slepe) draty dodaji na efektu (LOL) (rofl) (LOL)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

ja asi dam ten box prec.. nema to nejakz efekt a dnes mi po 20 km rzchlej jazde zacal blbnut volnobeh a auto skapalo.... nastartoval som az po vypnuti PB... mam este skusit spravit nieco o vstrekovanou davkou?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

zdarec, když jsem koupil auto, tak mě přišlo že nejede a žere, mám GIII 66kw se spotřebou 7L a jel stejně jako předchozí auto GII 1.6 TD 51kw, nechtěl jsem zasahovat do jednotky, asi po měsíci jsem na aukru našel Powerbox za 1900 byly u toho psaný nárůstky výkonu, docela mě ohromilo že by to mělo přidat 25 kw, s nikým jsem se neporadil a objednal to, za týden přišla krabička s 5-ti dráty tak jsem ji napojil, samozřejmě ji vyšteloval na maximum dle návodu a šel sem to projet, ve zrcátkách sem viděl jen černo, ale výkon sem nepoznal nějak vyšší, je to nepatrně poznat jen v kopcích ale spotřeba šla o 2 L dolů
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1714
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

spotřeba šla o 2 L dolů
a to sji poznal z čeho? :o
Rozdíl mezi 1,6 TD a TDi musíš určitě poznat, pokud ne, je něco špatně. A nebo je něco dobře u 1,6 TD :D
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
notobi
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Registrován: 07 říj 2009, 20:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od notobi »

Golf-GT píše:zdarec, když jsem koupil auto, tak mě přišlo že nejede a žere, mám GIII 66kw se spotřebou 7L a jel stejně jako předchozí auto GII 1.6 TD 51kw, nechtěl jsem zasahovat do jednotky, asi po měsíci jsem na aukru našel Powerbox za 1900 byly u toho psaný nárůstky výkonu, docela mě ohromilo že by to mělo přidat 25 kw, s nikým jsem se neporadil a objednal to, za týden přišla krabička s 5-ti dráty tak jsem ji napojil, samozřejmě ji vyšteloval na maximum dle návodu a šel sem to projet, ve zrcátkách sem viděl jen černo, ale výkon sem nepoznal nějak vyšší, je to nepatrně poznat jen v kopcích ale spotřeba šla o 2 L dolů
v první řadě bych koukal na stav palivovýho a vzduchovýho filtru a hlavně nastavení rozvodů a předvstřik pak až bych řešil zvedání výkonu
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Tomasvw píše:
SupermanXXX píše:Díky za odpověď :worthy: pak se mi zdá rozumnej powerbox stejný řešení jako větší trysky...
Ale zabúdate tu na jednu celkom dosť podstatnú vec. Rezistorom medzi 2 a 3 pin na čerpadle(tzv. "powerboxom") sa zvyšuje dávka nafty tým že sa predlžuje dĺžka vstreku. Trysky majú väčší priemer, to znamená že za ten istý čas sa do motora vstrekne viac nafty. No a tým pádom je efektivita trysiek pri zvyšovaní výkonu neporovnatelná s powerboxom, kedže u pboxu je to prídavné palivo vstrekované už neskoro. v praxi- auto hodne dymí už pri pomerne malom zvýšení výkonu oproti tryskám.
powerbox zvýší výkon víc než S764 aspoň u 1Z :) když to porovnám cenově, tak není co řešit, mám ho tam 2.5 roku a naprosto v pohodě, natož se vstřikama když jsem to vytočil na volnoběh nebo při 1. a 2. přev. stupňem tak šem motor jakoby na 3 válce, celý auto se klepalo a golf se na pár vteřit ztratil, dým odvanul, motor začal jít pravidelně a mohlo se jet dál :(
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

petrsk píše:tak sem to skousel a na 10l najedu 150km,tak jako pred boxem.testovano 3x.
špatnej box :) nebo na to šlapeš víc, já šel dolů o 2 L u 1Z
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Golf-GT píše: špatnej box :) nebo na to šlapeš víc, já šel dolů o 2 L u 1Z
Mohu se zeptat z kolika puvodnich? Protoze jit na 1Z o 2 litry dolu je neco, co si neumim realne predstavit (za predpokladu, ze auto je vporadku). Pokud by se jednalo o PDcko, tak bych to pochopil ale u seriove rotacky se mi nechce pomalu ani verit.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Forest píše:
Golf-GT píše: špatnej box :) nebo na to šlapeš víc, já šel dolů o 2 L u 1Z
Mohu se zeptat z kolika puvodnich? Protoze jit na 1Z o 2 litry dolu je neco, co si neumim realne predstavit (za predpokladu, ze auto je vporadku). Pokud by se jednalo o PDcko, tak bych to pochopil ale u seriove rotacky se mi nechce pomalu ani verit.
ze 7.5 l dle diagnostiky vše v pořádku
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
RUNDA

Příspěvek od RUNDA »

tak 7,5l na 1Z je extreeem...nieco mas zle ;)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

RUNDA píše:tak 7,5l na 1Z je extreeem...nieco mas zle ;)
Souhlas, proto jsem se ptal. A mimochodem, kdyz mas neco spatne, powerbox to jen umocni (precijen si neumim tak nejak predstavit, ze by powerbox dokazal neco "napravit").

A chybu bych se nejdrive snazil hledat v Tvym "extreme smoke powerbox" (hm)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Forest píše:
RUNDA píše:tak 7,5l na 1Z je extreeem...nieco mas zle ;)
Souhlas, proto jsem se ptal. A mimochodem, kdyz mas neco spatne, powerbox to jen umocni (precijen si neumim tak nejak predstavit, ze by powerbox dokazal neco "napravit").

A chybu bych se nejdrive snazil hledat v Tvym "extreme smoke powerbox" (hm)
Jo? a co tam mám špatně? auto je projetý a uplně v poho, žralo 7.5 a s tím powerboxem spotřeba klesla na 5.5, takže nevidím žádný problem s powerboxem (LOL) ten to právě usměrnil

a že to hulí si myslím že je jasný s S764, co chceš po turbu z 1Z natož když přidáš naftu powerboxem, vubec neřeším že zamnou není vidět při plynu na podlaze od 2500 ot :lol2: aspoň to trochu jede
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Golf-GT píše:ten to právě usměrnil
Prosim detailne vysvetlit (za pouziti fakt a teorii podlozenych praxi). Mimochodem ze takhle trapis 1Ztkove turbo ... ze Ti neni hanba :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“