Stránka 7 z 124
Napsal: 21 bře 2011, 13:19
od LibangVW
dawe2706 píše:Little player píše:Dalsie zistenia prisli ked som robil skusobne jazdy pri jednotlivych nastaveniach. Najlepsie motor chodil pri povodnom nastaveni. Pri tlaku 1,0 malo auto mensi vykon a motor bol hlucnejsi, horsie isiel do otacok. Mechanici mi povedali ze ked je to elektronicky riadene cerpadlo, treba prisposobit aj davky paliva a preto to najlepsie chodi pri povodnom nastaveni.
Přesně tak..na vzduch to nejezdí a tak má smysl zvyšovat tlak jen tehdy pokud máš chip.
asi tak , a kdyz se bude delat chip tak se ani tlak pres tu tycku zvedat nemusi protoze se to upravi v softu ....
Napsal: 21 bře 2011, 18:21
od dawe2706
LibangVW píše:dawe2706 píše:Little player píše:Dalsie zistenia prisli ked som robil skusobne jazdy pri jednotlivych nastaveniach. Najlepsie motor chodil pri povodnom nastaveni. Pri tlaku 1,0 malo auto mensi vykon a motor bol hlucnejsi, horsie isiel do otacok. Mechanici mi povedali ze ked je to elektronicky riadene cerpadlo, treba prisposobit aj davky paliva a preto to najlepsie chodi pri povodnom nastaveni.
Přesně tak..na vzduch to nejezdí a tak má smysl zvyšovat tlak jen tehdy pokud máš chip.
asi tak , a kdyz se bude delat chip tak se ani tlak pres tu tycku zvedat nemusi protoze se to upravi v softu ....
To není tak pravda...tohle turbo je řízeno přetlakem a né podtlakem přes ventil E75 jako to mají koncernový auta od VW.
Jednotka na tlak turba nemá žádnej vliv.
Napsal: 21 bře 2011, 20:27
od Little player
dawe2706 píše:Little player píše:Dnes sme merali aj 325tds a tlacil 1,45 baru. Na 325td sme sli nastavovat ten tlak. Najprv sme tocili opacne a turbo davalo 0,4 a motor ako vykapany. Potom sme tocili spravne a pri dotoceni na koniec zavitu tlaci 1,0. Z toho vyplyva ze tds ma asi ine turbo, alebo celkovo bolo viac druhov turb co sa montovali.
Spíš to turbo je těsně před smrtí.Určitě se dávali jiná turba,ale při plném zašroubení to turbo musí dávat o hodně víc..Jen tak za srandy bych vyzkoušel zmáčknout tu hadičku co vede z turba do té plechovky..tím turbo nebude regulováno a tlak by měl ját plnej do motoru....samo to zkus jen s BUDÍKEM!!!...mám vyzkošeno,že bez reguace turbo tlačilo i 1,8baru.než to skočilo do nouzáku.Kamarád má omegu2,5TD v automatu a při skřípnuté hadučce se dostal na tlak 1,1 a to je vlastně sériový tlak...u něho jsou 2 možnosti...Turbo a nebo čerpadlo...Jenže on jezdí za 12ct litrů na 100 ,tak bych to viděl na čerpadlo.
Taka tenka hadicka na turbe? Skusim to niecim zatlacit a dam vediet. Teraz mam budik permanentne zalozeny a zapojeny pod kapotou, tak len zaliezt pod auto..

Napsal: 22 bře 2011, 07:04
od dawe2706
Ano ta tenká. Svorkou přiškrtit a pak uvidíš co se bude dít.Jen nečekej,že to při tom tlaku třeba 1,6 pojede líp....spíš to pojede hůř,ale aspon vyzkoušíš kondici turba...jestli Ti ale zakuká,tak jsme si nikdy nepsali a ja Ti neradil

Napsal: 22 bře 2011, 22:48
od Honza M
U 2.4TD je turbo na stejném principu? Stačí tedy ucpat hadičku na ventilku?
dawe2706 píše:Little player píše:Dnes sme merali aj 325tds a tlacil 1,45 baru. Na 325td sme sli nastavovat ten tlak. Najprv sme tocili opacne a turbo davalo 0,4 a motor ako vykapany. Potom sme tocili spravne a pri dotoceni na koniec zavitu tlaci 1,0. Z toho vyplyva ze tds ma asi ine turbo, alebo celkovo bolo viac druhov turb co sa montovali.
Spíš to turbo je těsně před smrtí.Určitě se dávali jiná turba,ale při plném zašroubení to turbo musí dávat o hodně víc..Jen tak za srandy bych vyzkoušel zmáčknout tu hadičku co vede z turba do té plechovky..tím turbo nebude regulováno a tlak by měl ját plnej do motoru....samo to zkus jen s BUDÍKEM!!!...mám vyzkošeno,že bez reguace turbo tlačilo i 1,8baru.než to skočilo do nouzáku.Kamarád má omegu2,5TD v automatu a při skřípnuté hadučce se dostal na tlak 1,1 a to je vlastně sériový tlak...u něho jsou 2 možnosti...Turbo a nebo čerpadlo...Jenže on jezdí za 12ct litrů na 100 ,tak bych to viděl na čerpadlo.
Napsal: 22 bře 2011, 22:53
od oldaf
Honza M píše:U 2.4TD je turbo na stejném principu? Stačí tedy ucpat hadičku na ventilku?
dawe2706 píše:Little player píše:Dnes sme merali aj 325tds a tlacil 1,45 baru. Na 325td sme sli nastavovat ten tlak. Najprv sme tocili opacne a turbo davalo 0,4 a motor ako vykapany. Potom sme tocili spravne a pri dotoceni na koniec zavitu tlaci 1,0. Z toho vyplyva ze tds ma asi ine turbo, alebo celkovo bolo viac druhov turb co sa montovali.
Spíš to turbo je těsně před smrtí.Určitě se dávali jiná turba,ale při plném zašroubení to turbo musí dávat o hodně víc..Jen tak za srandy bych vyzkoušel zmáčknout tu hadičku co vede z turba do té plechovky..tím turbo nebude regulováno a tlak by měl ját plnej do motoru....samo to zkus jen s BUDÍKEM!!!...mám vyzkošeno,že bez reguace turbo tlačilo i 1,8baru.než to skočilo do nouzáku.Kamarád má omegu2,5TD v automatu a při skřípnuté hadučce se dostal na tlak 1,1 a to je vlastně sériový tlak...u něho jsou 2 možnosti...Turbo a nebo čerpadlo...Jenže on jezdí za 12ct litrů na 100 ,tak bych to viděl na čerpadlo.
Na 2,4 to je stejné, ale spadne ti to do nouzáku

Napsal: 23 bře 2011, 09:07
od dawe2706
oldaf píše:Honza M píše:U 2.4TD je turbo na stejném principu? Stačí tedy ucpat hadičku na ventilku?
dawe2706 píše:
Spíš to turbo je těsně před smrtí.Určitě se dávali jiná turba,ale při plném zašroubení to turbo musí dávat o hodně víc..Jen tak za srandy bych vyzkoušel zmáčknout tu hadičku co vede z turba do té plechovky..tím turbo nebude regulováno a tlak by měl ját plnej do motoru....samo to zkus jen s BUDÍKEM!!!...mám vyzkošeno,že bez reguace turbo tlačilo i 1,8baru.než to skočilo do nouzáku.Kamarád má omegu2,5TD v automatu a při skřípnuté hadučce se dostal na tlak 1,1 a to je vlastně sériový tlak...u něho jsou 2 možnosti...Turbo a nebo čerpadlo...Jenže on jezdí za 12ct litrů na 100 ,tak bych to viděl na čerpadlo.
Na 2,4 to je stejné, ale spadne ti to do nouzáku

Nemá 2,4td mechaniku?
Napsal: 23 bře 2011, 13:08
od oldaf
dawe2706 píše:oldaf píše:Honza M píše:U 2.4TD je turbo na stejném principu? Stačí tedy ucpat hadičku na ventilku?
Na 2,4 to je stejné, ale spadne ti to do nouzáku

Nemá 2,4td mechaniku?
V E34 2,4td je podobný čerpadlo jako v TDS. Mechanika byla jen na 2,4 v E28.
Napsal: 24 bře 2011, 20:21
od vonderka
tak dneska rychlej pokus a z 0-100km/h za 7,31 vteřin
Napsal: 24 bře 2011, 22:31
od dolar100
vonderka píše:tak dneska rychlej pokus a z 0-100km/h za 7,31 vteřin
waw dobrý výkon, lepsie než 328i
Napsal: 25 bře 2011, 23:04
od mine
Vonderka > kolik ti to žere? a ten výkon máš odměřenej na brzdě? Měl jsem e36 coupe, a teď chci nějakou zadokolku na naftu... nejspíš vyhraje 325 TDS, tak by mě zajímalo co se s tim dá dělat a za kolik peněz

Napsal: 26 bře 2011, 09:36
od vonderka
mine píše:Vonderka > kolik ti to žere? a ten výkon máš odměřenej na brzdě? Měl jsem e36 coupe, a teď chci nějakou zadokolku na naftu... nejspíš vyhraje 325 TDS, tak by mě zajímalo co se s tim dá dělat a za kolik peněz

mě to stálojen chip ale spotřeba je podle jízdy od 6-11litrů
Napsal: 27 bře 2011, 20:36
od dawe2706
vonderka píše:mine píše:Vonderka > kolik ti to žere? a ten výkon máš odměřenej na brzdě? Měl jsem e36 coupe, a teď chci nějakou zadokolku na naftu... nejspíš vyhraje 325 TDS, tak by mě zajímalo co se s tim dá dělat a za kolik peněz

mě to stálojen chip ale spotřeba je podle jízdy od 6-11litrů
Já když mám šroub bohatostu naplno,tak po městě mám přes 10l
Včera jsem jel dálku 80% dálnice 130km/h a s origo nastavením 7,5l
Jinak jsem ten šroub přehodil i z důvodu,že jsem chtěl zjistit jestli to bude pokuřovat i s těma tryskama i s origo nastavením....při klidné jízdě je to v poho,ale při cihle si to zakouří

Napsal: 07 dub 2011, 00:02
od pepek1111111111
dawe2706 píše:Little player píše:Dnes sa to podarilo namerat. Seria to tlaci uplne presne 0,8 bar. Cim to nastavujete? 6ka kluc je tam velky a este k tomu je tam dost zly pristup.
Auto musíš zvednout a pak jen povolíš kontra matku a zašroubíš ten nesmysl co je nasazenej s nějakým přepětím na páku klapky.
Ahoj vidím, že máš omegu. Já také. Jaké konkrétní turbo v ní máš ?? Já budu měnit (OC/2.5 DTi - garett 2052V). Ta 2556V me docela zaujala. .... dik.
Napsal: 07 dub 2011, 05:10
od dawe2706
pepek1111111111 píše:dawe2706 píše:Little player píše:Dnes sa to podarilo namerat. Seria to tlaci uplne presne 0,8 bar. Cim to nastavujete? 6ka kluc je tam velky a este k tomu je tam dost zly pristup.
Auto musíš zvednout a pak jen povolíš kontra matku a zašroubíš ten nesmysl co je nasazenej s nějakým přepětím na páku klapky.
Ahoj vidím, že máš omegu. Já také. Jaké konkrétní turbo v ní máš ?? Já budu měnit (OC/2.5 DTi - garett 2052V). Ta 2556V me docela zaujala. .... dik.
No já tam mám z BMW E39 530d turbo GT2556V.
Pokud to nemáš nachipovan,tak tam dej max GT2052V.. bude to mít krásnej zátah už od spodu.Na to velký turbo to bude chtít chip na míru.