Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese
kluci vy jste strasne rychly necekal jsem tak rychle odpoved, nestihl jsem sem ani dat fotku rozebranyho altiku aby mi to kdyztak nekdo zakrouzkoval jestli je to spatne vyfoceny skusim to jinak staci rict.diky moc Sehnal jsem si prave dieselovy budiky a tak je mi lito to nezapojit. .
čau. zkoušel už tu někdo mtdi nacpad do G1 (bohatě postačí 66kw) ? mam to v plánu v létě a info by se hodilo aby se proces urychlil. Držáky se už nějak překopou a 2 celkem i pasujou. ale nevim jaká převodovka by byla nejlepší a pak jaký můžu použít poloosy . díky za info
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
no foxi 19 ja to mam v g1 MTDI a 2 držaky skoro pasujou jen provrtáš nebo uřežeš jinak poloosy sem nechal g1 jen sem nechal stočit milimetr a neco pač tam mam převodovku octa tdi ale mam v planu z fabie tu co daval huml do octy tady na foře jinak velky problem teda pro mě nejake lepši brzdy jinak asi vše dyštak napiš
VW Golf 1 RTDI sprint
Bmw M3 Drift
Zetor 25@ orba
mistr ve sprintu do3,5ben 2016
tak otáčkoměr funguje ale neni to ůplně ono, líta trošku chtělo by to ňák filtrovat.a mám ještě jeden problém s mazáním zkoušel jsem čidla z 1,6 TD a pořád mi to svítí a řve
RCRIK píše:tak otáčkoměr funguje ale neni to ůplně ono, líta trošku chtělo by to ňák filtrovat....(
Pokud tam lítají nějaké špičky (píchni tam osciloskop), tak dej paralelně nějaký blokovací kondenzátor (cca 100nF). Pokud to jen nějak lehce kolísá, tak zkus paralelně nějaký elyt, bude to mít pak nějakou setrvačnost, kapacitu musíš vylaborovat (nějaké nF).
poradí někdo s tím čidlem na oleje ? zjistil že vedou dva kabely žlutej na blí čidlo v hlavě a modrej na čidlo černý ve filtru tak jsem jsi myslel že stačí připojit ten modrej na černý čidlo TD na filtru a bude to ok a ono není .
nějakým záhadným způsobem se otáčkoměr sám srovnal tak to zatím nechám ale přeměřím ho a díky za pomoc.
Já mám modro-černej drát na černý čidlo který je misto toho původního TDI a žlutej drát na hnědý čidlo namontovaný místo záslepky kousek pod tim origo TDI.
Caute chlapy.Prosim pomozte mi.Chystam sa dat do G2 motor 1.9 TDI s Audi A4 r.v.99. Je polozeny priecne a je tam elektronicke cerpadlo.Napiste ak viete prosim ci sa to tam da dat a co by na tom motore trebalo zmenit aby to bolo ok.Elektriku chcem nechcem riesit,cize chcem tam mat mechanicke cerpadlo.Da sa rovno miest tohot dat mechanicke napr. z OCtavky?Ale treba toto prerobit.A ako to je s drziakmi,kedze v audine bol motor priecne.Dakujem za odpovede.
no motor stejný jen by bylo lepší z golfaIII passat b4 atd protože tady musíš dát držáky olejovej filtr převodovku se spojkou a jestě pár věcí jinejch z příčného typu blok je stejnej jen jinak nastrojenej, nebo sehnat tdi z okty a čerpadlo ještě neřeš páč tě čeká ještě zatim ranec práce