jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Obrázek[/quote]

nic ve zlim, ale tento by mě nestačil (noteeth)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

proc ?? vzdyt doraz nema (LOL)
E91 N52B30 :)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

ale jak by to vypadalo? přetočený :o
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Pro ten pripad jeste delaj do 2,0 baru (noteeth)
Hlavne nepis, ze jsi chvili tlacit i 2,5 :o
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

bokaco píše:Pro ten pripad jeste delaj do 2,0 baru (noteeth)
Hlavne nepis, ze jsi chvili tlacit i 2,5 :o
2,5??!!!!! ja bych byl rad alespon za polovinu takoveho tlaku... (noteeth)
ale verim ze by se to tady par lidem s kouslym naklapenim lopatek podarilo (LOL)
E91 N52B30 :)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

bokaco píše:Pro ten pripad jeste delaj do 2,0 baru (noteeth)
Hlavne nepis, ze jsi chvili tlacit i 2,5 :o
takovej tlak sem měl. a teť su na 1,9b
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

iTD píše:ale jak by to vypadalo? přetočený :o
Ve tvem podani asi takhle: (LOL)

Obrázek

a pak by jsi mel ojnice kudrnaty !!!
E91 N52B30 :)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Radim205D píše:
iTD píše:ale jak by to vypadalo? přetočený :o
Ve tvem podani asi takhle: (LOL)

Obrázek

to je hezký :D
asi mám ošklivější...Obrázek
foceno za jízdy
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Radim205D píše:
iTD píše:ale jak by to vypadalo? přetočený :o
Ve tvem podani asi takhle: (LOL)

Obrázek

a pak by jsi mel ojnice kudrnaty !!!
A to jsi akorat prepsal nebo kde je k videni?
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
jarda3tipo
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 24 led 2006, 16:55
Odpovědi: 0
Bydliště: vysocina

Příspěvek od jarda3tipo »

iTD píše:mě turbo začíná tlačit od 1800ot- 0,1b, ve 2500- 0,8b ato už de rychle 3000-1,7 no už se mi povedlo že budík (odskoušen) ukázal 2,0baru! s tym čerpadlem to není jen otočit šroubkem s dodávkou- to je blbost- naftu bys přidal, ale v nízkých otáčkách- tam to nepotřebuješ a navíc by to akorát hafo hulilo. Upravit přidavač- dává naftu v závislosti na plnícím tlaku. a že praskají hlavy? to nevim, já už s tou úpravou najel 15tis. km a vše je naprosto OK! pokud by někdo chtěl vidět foto tam sem napište Emailovou adresu a vše pošlu. mám radost že nejsu sám s TD mezi samejma TDI. Golf II 1,6TD 105k 200Nm
Muzes prosim poslat obrazky G II.
Dik
Fiat Tipo 1,9TD
jarda3tipo
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 24 led 2006, 16:55
Odpovědi: 0
Bydliště: vysocina

Příspěvek od jarda3tipo »

Adresa je:Jaroslaw3@seznam.cz
Velke Dik.
Fiat Tipo 1,9TD
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

iTD: ošklivý neošklivý ... tady na DP se na krásu nehraje!! (rofl)

bokaco: překreslil.. dyť to sú eném červené pixely přesmýkané z jednoho placu na druhý (noteeth)
E91 N52B30 :)
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

iTD píše:
tys to obrousil o 1mm, já asi o 8mm

.Obrázek

kouřivost v pohodě, dlouho sem to ladil a zkoušel, než to bylo ideální (ze začátku taky chyběla dodávka v otáčkách-při tlaku).
jen se chci zeptat, jak se vlastně vyndavá ten kuželík z čerpadla, a jak se to pak celé dá vrátit zpět?

Děkuji :)
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

iTD: jo a ještě se chci zeptat, jestli jsi dával i nějakou jinou pružinu pod tu membránu
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

vydělá se to jednoduše (tuším, že 4šrouby na čerpadle), otevřeš a vytáhneš to ven. pružina je origo, jen sem ju vyšrouboval (zvedl, je tam pod ní závit) o cca 2-3ot.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“