Napsal: 10 pro 2006, 12:27

nic ve zlim, ale tento by mě nestačil

2,5??!!!!! ja bych byl rad alespon za polovinu takoveho tlaku...bokaco píše:Pro ten pripad jeste delaj do 2,0 baru![]()
Hlavne nepis, ze jsi chvili tlacit i 2,5
takovej tlak sem měl. a teť su na 1,9bbokaco píše:Pro ten pripad jeste delaj do 2,0 baru![]()
Hlavne nepis, ze jsi chvili tlacit i 2,5
Ve tvem podani asi takhle:iTD píše:ale jak by to vypadalo? přetočený
Radim205D píše:Ve tvem podani asi takhle:iTD píše:ale jak by to vypadalo? přetočený![]()
to je hezký![]()
asi mám ošklivější...![]()
foceno za jízdy
A to jsi akorat prepsal nebo kde je k videni?Radim205D píše:Ve tvem podani asi takhle:iTD píše:ale jak by to vypadalo? přetočený![]()
a pak by jsi mel ojnice kudrnaty !!!
Muzes prosim poslat obrazky G II.iTD píše:mě turbo začíná tlačit od 1800ot- 0,1b, ve 2500- 0,8b ato už de rychle 3000-1,7 no už se mi povedlo že budík (odskoušen) ukázal 2,0baru! s tym čerpadlem to není jen otočit šroubkem s dodávkou- to je blbost- naftu bys přidal, ale v nízkých otáčkách- tam to nepotřebuješ a navíc by to akorát hafo hulilo. Upravit přidavač- dává naftu v závislosti na plnícím tlaku. a že praskají hlavy? to nevim, já už s tou úpravou najel 15tis. km a vše je naprosto OK! pokud by někdo chtěl vidět foto tam sem napište Emailovou adresu a vše pošlu. mám radost že nejsu sám s TD mezi samejma TDI. Golf II 1,6TD 105k 200Nm
jen se chci zeptat, jak se vlastně vyndavá ten kuželík z čerpadla, a jak se to pak celé dá vrátit zpět?iTD píše:
tys to obrousil o 1mm, já asi o 8mm
.
kouřivost v pohodě, dlouho sem to ladil a zkoušel, než to bylo ideální (ze začátku taky chyběla dodávka v otáčkách-při tlaku).