
Isuzu motor mám teraz, a nebyť toho že natankujem nekvalitné palivo tak pohoda, jedine ako spomínal Burton alternátor odchádza (a to mám aj spodný kryt), a ešte ten problém s výkonom čo riešim vo vedlaješej téme, ale tak to máš na každom diesli turbo atd. A veru palubku chytám aj ja pri štarte obrazne povedané, rezonuje to tam všetko na volnobeh, a to ho už mám nastavený tak ako má byť, studené to má cca 1000ot.
Nevýhoda ISUZU motora je debilný prístup k čerpadlu, musíš zhodiť celé sanie, ktoré je pripevnené ešte debilnejšie, 6timi skrutkami ku ktorým sa dostaneš len s velkými problémami, a 1 z nich je absolútne nedosiahnutelný, ja osobne osm ho musel ulomiť aby som zhodil sanie. Ale ked už to raz zhodíš už je to potom v pohode.
Ďalej poddimenzované chladenie motora, ako mu začnem nakladať trochu tak teplota letí hore.
Menil som zatial tlakový spínač oleja, cca 5€, všetky 4 vstreky kvoli hydraulike, 1 vstrek = cca 8€. Výhoda je, že tam je nulová elektrika, teda odpadajú drahé čidlá a snímače a neviem čo všetko, neni tam ani riadiaca jednotka. A Vectra B vyzerá ešte k svetu, oproti tým ostatným autám v tej cene.