Stránka 7 z 11

Napsal: 25 zář 2010, 20:05
od martinkratas
No je trochu drclá. A co za tu tvoji budeš chtít :?

Napsal: 25 zář 2010, 20:06
od martinkratas
No je trochu drclá. A co za tu tvoji budeš chtít :?

Napsal: 25 zář 2010, 20:08
od martinkratas
Jo ještě první válec je ten u převodovky?? Tam jsem vydělal žhavičku a dal drát. Nula mě ukazuje na tom středovým nálitku tak nevím. :roll:

Napsal: 25 zář 2010, 21:57
od mistrkutil
V podstatě první válec je od rozvodů když to postavíš na válec u převodovky je třeba o 180 pootočit vačku a čerpadlo ;) takže když to shrnu byly nesprávně nastaveny rozvody a doklepal jsi si všechny sací hydra a možná i ventily (noteeth)

Napsal: 25 zář 2010, 22:28
od martinkratas
Já to před rozděláním zaaretoval na čerpadle, na vačce a na ozubeném kole na klice jsen si udělal značku. A tak jsem to taky nastavil. Tak fakt nevím jak jsem to posr....l (LOL)

Napsal: 25 zář 2010, 22:31
od Tomas.cz
A ty hydra jsou špatný jen ty dva nebo víc?

Napsal: 25 zář 2010, 22:35
od martinkratas
Jen ty dvě. :?

Napsal: 25 zář 2010, 22:47
od Zdeněk M
martinkratas píše:Jen ty dvě. :?
Blbě si to nastavil, ta vacka ti ujela kus do zadu (2 zuby) naražel píst na ventil až prorazil to hydro. Sundej hlavu, stejne bude ten ventil ohlý, když to nechas tak upadne talířek a uvidís ojnicu. Aspon skontrolujes skody, to už musel bejt abnormalní rachot od startu :?

Napsal: 25 zář 2010, 22:53
od martinkratas
Zkoušel jsem ventily zmačknout a chodí normálně. Co kdybych zkusil změřit tlaky ve válci??? Když půjde hlava dolů tak musím dát nový šrouby, těsnění a ventily. To je fakt v pr....li (wallbash)

Napsal: 25 zář 2010, 23:58
od Zdeněk M
martinkratas píše:Zkoušel jsem ventily zmačknout a chodí normálně. Co kdybych zkusil změřit tlaky ve válci??? Když půjde hlava dolů tak musím dát nový šrouby, těsnění a ventily. To je fakt v pr....li (wallbash)
Ten ventil ve voditku chodí, není ohlý v te casti ktera chodí ve vodítku v ramci zdvyhu vacky ale u konce tej stopky u klinků. ;) Sundej hlavu a uvidis, jinak je to oprava naprd.

Napsal: 26 zář 2010, 10:32
od koco
Ono tá značka na setrváku tam nie je len tak pre parádu, preto sa to podla nej nastavuje. Ak si to označíš na kolečku na kluke a sa ti to tam posunie napr. o 1mm čo ani nezbadáš okom, tak na zotrváku sa ti to posunie o 3cm pretože priemer toho zotrváku je velky oproti tomu malému kolečku na kluke.
Tak ako píšu chalani, daj rovno hlavu dolu a na GO, ak to bolo posunuté tak podla mna narážal ventil do piestu na každom valci, a tam nie je čo riešit. hlava GO, tesnenie, a samozrejme nové hydra, ak nebola ešte hlava dolu tak skrutky nechaj radšej staré, ak chceš dat nové tak iné ako origo tam nedávaj, ale cena u nás 100€/10ks. A daj tam aj tú Tomášovu vačku aby ti tá tvoja poškodená nezničila tie nové hydra a budeš tam kde teraz.

Napsal: 26 zář 2010, 13:57
od jericho-3
Ono na obranu je třeba říci, že výrobce je trošku debil, ta jeho slavná nula již na starých motorech a nálitek vedle a okénko u Audi,všude jiné není žádná genialita a člověka to zdržuje..To ať jsou žabožrouti jakkoli ujetý, jejich kolík do setrváku, popřípadě prořízlý setrvák má něco do sebe..Proto dělat rozvody u těchto motorů není dobré v kvaltu..Takže rychlíci kolikrát narazí... :)

Napsal: 26 zář 2010, 17:45
od mistrkutil
JJ já si pro jistotu než sundám řemen najdu značku a buď majzlíkem naklepnu aby to bylo lépe vidět nebo natřu rysku červenou nebo žlutou barvou ;)

Napsal: 26 zář 2010, 18:41
od martinkratas
Tak jsem zhodil palici a na pístech není známky nárazu ventilů. Vyhodil jsem ty dva sací ventily kde byli prasklý hydra a změřil je na hodinkách a jsou OK. Tak to je fakt záhada :? Jsem si vědom toho, že jsem rozvody zkur....il, ale když jsem to nastavil tak jsem neotočil jen dvě otáčky vždy to udělám nejmíň 3x (LOL) a žádný odpor nebyl. (LOL) Chci se zeptat jestli se tady brousí hlava, protože ventily jsou trochu vystrčený nad plochu hlavy nebo mám všechny vyhodit?? Stejně budu dělat gufera a zalapuju ventily. Písty jsou vystrčený nad hranu bloku cca 1mm tak jaký těsnění??? Proč ty hydra praskly to teď nechápu (wallbash)

Re: Audi AFN kovaříci v motoru

Napsal: 26 zář 2010, 19:12
od TAXI
martinkratas píše:Zdravím všechny na foru. Co to může dělat, že po nastartování v motoru pravidelně cvaká jako kdyby někdo naklepával kosu (LOL) . Myslím, že to jsou hydroštely a dělá to i za tepla a taky při zvyšování otáček. Co vy na to ??? :? Díky


hydra