Stránka 7 z 7
Octavia 2 Nejede jak má
Napsal: 10 bře 2014, 13:04
od Vašek Žabenský
Čaute mám ctavii 2 Rv.2005 najeto 180tkm 1,9Tdi PD Motor BJB
Cukání začne asi od cca 1800ot.Ve 2500ot přestane cukání táne jen do 3000ot pak už nezrychluje jen se veze.

Rok a půl laborujem a nevíme si s tím rady.Max rychlost 160 někdy s odřenýma ušima do těch 180km_h.Vím že tohle auto by mělo jet 200km-h.Prý jede asi na 70 procent.Vyměněna váha,zkontrolovány rozvody,zaslepen egr,odpojený kat,vyměněny všechny filtry kontrola váčky a načasování vstřiků,vyměněno tandémové čerpadlo vyčištěný koš v nádrži, zkusili jsme ho i CHipnout jestli není problém v softveru po chipu to nejelo vůbec prý dostává málo paliva.A Palubní počítač ukazoval asi o 1,8 litrů víc než si auto skutečně vzalo už to naznačuje že se děje něco s palivem nechal jsem to překalibrovat ted to ukazuje s rozdílem 3dcl.Až se teda potvrdí že to bylo podfukujícími vstřiky mělo by to pro změnu ukazovat zas malou spotřebu tak to zase překalibrujem z5.A co je ještě zvláštní že s tím autem můžu dělat co chci a nezahulí z výfuku at mu šlapu po krku nebo podřadím.Tak že příští týden to jde na rozvody a přetěsníme vstřiky dám vám pak vědět jestli jsou už konečně Akta X vyřešena.Jo a diagnosticky čisté všechny hodnoty jsou v normě motor na volnoběh jako hodinky.Olej vydrží od výměny do výměny.A jak se dá zjistit Vagem že to podfukuje?Díky za rady
Napsal: 20 bře 2014, 16:58
od Vašek Žabenský
Cau tak mi to teda nepodfukuje.Filtr je sice cerny jak svina,ale mám v háji váčku a hydrozdvihy.Uvidím až se to vymění co to bude robit

Napsal: 26 bře 2014, 08:46
od Vašek Žabenský
Tak zase nic vyměněna váčka,hydra přetěsněné vstřiky.Auto jede naprosto stejně.
Napsal: 27 bře 2014, 11:30
od zdraza
Ahoj, mám taky problém s pocukáváním motoru BKD, ale dělá mi to jen na volnoběh při zahřátém motoru a zatím to není tak hrozné, ale cítit to je.. Nevíte někdo jak dlouho to trvá chlapíkům od dieselpower v Chomutově, když by teoreticky byly netěsné vstřiky? Nebo jestli nevíte o někom šikovným na toto v okolí Liberce? Nejradši bych to dal do toho Chumutova, ale jed tam odvézt auto a pak za jed znova pro něj se mi nechce..
Napsal: 18 dub 2014, 07:57
od Vašek Žabenský
Čau tak já už v tom mám jasno

Moje Octava namá tlaky.Tak že ventily v háji

První 2 válce 28 Tak že Ok,ale 3tí má 20 a 4tý má 18.Tak že je to pochováné

Napsal: 22 dub 2014, 06:40
od PAFIRA
Můžeš to dát i do Dieselpower Praha
Napsal: 26 čer 2014, 08:43
od Jakub Mareček
Napsal: 26 čer 2014, 09:22
od mecano
Mrkni se na korekce dávek při volnoběhu,když auto stojí a srovnej to s korekcema když se rozjedeš z kopce a pak ještě korekce jízda z kopce,sešláplá spojka.
Neozve se zaklapání při vypnutí motoru?
Napsal: 26 čer 2014, 09:46
od Jakub Mareček
Jj občas ano příjde to jaky by ta spojka byla v haji i když je nova když chcípnu motor ale jenom někdy néé pokažde
Napsal: 26 čer 2014, 11:55
od mecano
Když byla venku převodovka...kontroloval někdo axiální vůli hřídele?
Umí se vydírat zadní ložisko v obalu a pak jde "tahat" ta hřídel dovnitř a ven.
Napsal: 27 čer 2014, 16:33
od Jakub Mareček
ne nekontroloval to me nenapadlo a demontovat ji znovu dole se mi moc nechce ,ale tim to asi nebude

Napsal: 27 čer 2014, 16:36
od Jakub Mareček
ale když stojim a mam nastartovanej motor a lehce pridám cca 1400ot. tak motor jde normalne ale škube v nem napadl me vstřik ??
Napsal: 27 čer 2014, 17:26
od mecano
Jiný servis měnil známému komplet sadu s dvouhmotou,kvůli třepání na volnoběh a zabouchání při vypínání motoru. Po necelém půlroce opet to samé...bouchání. Po demontáži převodovky jsem našel velkou ax. vůli na hř. převodovky.