Špatné studené starty - jen předvstřik, nebo i svíčky?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak ja som došiel na to že to moje autíčko si žhaví kedy chce ,vlastne len málo kedy,odpojil som čidlo teploty a kontrolka žhaviča svieti 15 sek. ale do žhavičov neide prud...a čo teraz
,,ked bolo - 16 brnk naštartovalo -ked je teraz - 7 nechce a nechce a ked odpáli tak trasie autom 2sek a potom bieli dym 2sek. a potom celí den na brnk...ja už neviem..kua kua... 
ZV-JANTO píše:Tak ja som došiel na to že to moje autíčko si žhaví kedy chce ,vlastne len málo kedy,odpojil som čidlo teploty a kontrolka žhaviča svieti 15 sek. ale do žhavičov neide prud...a čo teraz![]()
![]()
,,ked bolo - 16 brnk naštartovalo -ked je teraz - 7 nechce a nechce a ked odpáli tak trasie autom 2sek a potom bieli dym 2sek. a potom celí den na brnk...ja už neviem..kua kua...
Mohlo by to byt cidlo teploty nebo rele.
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
ja mam taky problemy se starty auto je v garazi mam tam jakych +15 C a auto je venku je tam jakych -11 C a auto chyta uplne stejne venku i v teple zahvíci svíčky jsem dal novy BOSH palivovej filtr i ten ventilek kdyz je motor teply tak to chytne na ŠKRT!! a kdyz zkusím motor nastartovat za studena tak chytne ale hur a hned ho chcipnu a zase nastartuju tak to chytne už na škrt tak nevím co bych stím mohlo byt je O1 ASV 2004/01 81kw nekde jsem slysel ze to prej je normalní kousek delsi starty ze prej za studena to hned nechytne tak neví co natom je pravdy.
O1 1.9 TDI ASV.-PP764,VB,IC,12mm,sání ARL,HDS,3xoff,288+256,rs paket, MVOLESSOFT.EX
VW caddy SDI pracant
O3 RS
VW caddy SDI pracant
O3 RS
jarda123 píše:ja mam taky problemy se starty auto je v garazi mam tam jakych +15 C a auto je venku je tam jakych -11 C a auto chyta uplne stejne venku i v teple zahvíci svíčky jsem dal novy BOSH palivovej filtr i ten ventilek kdyz je motor teply tak to chytne na ŠKRT!! a kdyz zkusím motor nastartovat za studena tak chytne ale hur a hned ho chcipnu a zase nastartuju tak to chytne už na škrt tak nevím co bych stím mohlo byt je O1 ASV 2004/01 81kw nekde jsem slysel ze to prej je normalní kousek delsi starty ze prej za studena to hned nechytne tak neví co natom je pravdy.
Kdyz je vse v poradku tak chytne za studena na brnk.Mas v poradku teplotni cidlo nepada ti nafta? Zkus prodlouzit dobu hzaveni.
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
Dneska to nechám stát venku a nahruju si ten start plus ten kouř potom. Ať mám taky něco v ruce. Ono popisovat pak někomu jak to zní a vypadá, to je taky o hovně
Spíš si říkám, jestli neodešli další žhavičky. Dvě jsem dával nový. Dvě zůstaly starý.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Rano odpoj teplotni cidlo a nastartuj.Pokud ti nepada nafta a zhavi to musi bit na brk.mir77 píše:Dneska to nechám stát venku a nahruju si ten start plus ten kouř potom. Ať mám taky něco v ruce. Ono popisovat pak někomu jak to zní a vypadá, to je taky o hovněSpíš si říkám, jestli neodešli další žhavičky. Dvě jsem dával nový. Dvě zůstaly starý.
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
To čidlo je taky novýmilda.svo píše:Rano odpoj teplotni cidlo a nastartuj.Pokud ti nepada nafta a zhavi to musi bit na brk.mir77 píše:Dneska to nechám stát venku a nahruju si ten start plus ten kouř potom. Ať mám taky něco v ruce. Ono popisovat pak někomu jak to zní a vypadá, to je taky o hovněSpíš si říkám, jestli neodešli další žhavičky. Dvě jsem dával nový. Dvě zůstaly starý.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
mir77 píše:To čidlo je taky novýmilda.svo píše:Rano odpoj teplotni cidlo a nastartuj.Pokud ti nepada nafta a zhavi to musi bit na brk.mir77 píše:Dneska to nechám stát venku a nahruju si ten start plus ten kouř potom. Ať mám taky něco v ruce. Ono popisovat pak někomu jak to zní a vypadá, to je taky o hovněSpíš si říkám, jestli neodešli další žhavičky. Dvě jsem dával nový. Dvě zůstaly starý.
To jsem zapomněl napsat
Ale já jsem z toho prostě jelen
Na diagnostice čisto. Na druhou stranu si říkám, proč by to kouřilo, když by padla nafta, to by nemělo, ne?[/quote
Myslym ze ti to malo zhavi prodluz dobu hzaveni a melo by to byt ok.Kdz ti to kouri tak to znamena ze tam nafta jde.Nebo rano nahzav dvakrat a uvidis.
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
Už mám zaparkováno za barákem, od rána tam je stín, takže to bude dobře promrzlý. Nechám nažhavit jednou, udělám video. Případně zejtra to nechám zas venku a nažhavim dvakrát.
Jináč dobu žhavení změnim přes VAG 304 s KKL kabelem, nebo musim mít jiný vybavení?
Jináč dobu žhavení změnim přes VAG 304 s KKL kabelem, nebo musim mít jiný vybavení?
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
