Špatné studené starty - jen předvstřik, nebo i svíčky?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ZV-JANTO
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 08 kvě 2010, 22:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od ZV-JANTO »

Tak ja som došiel na to že to moje autíčko si žhaví kedy chce ,vlastne len málo kedy,odpojil som čidlo teploty a kontrolka žhaviča svieti 15 sek. ale do žhavičov neide prud...a čo teraz (wallbash) (wallbash) :roll: ,,ked bolo - 16 brnk naštartovalo -ked je teraz - 7 nechce a nechce a ked odpáli tak trasie autom 2sek a potom bieli dym 2sek. a potom celí den na brnk...ja už neviem..kua kua... (crazy)
EX Škoda Ojctavia 1,9 TDI 81kw r.v. 11/2001 ASV :-)Obrázek
milda.svo
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 12 led 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od milda.svo »

ZV-JANTO píše:Tak ja som došiel na to že to moje autíčko si žhaví kedy chce ,vlastne len málo kedy,odpojil som čidlo teploty a kontrolka žhaviča svieti 15 sek. ale do žhavičov neide prud...a čo teraz (wallbash) (wallbash) :roll: ,,ked bolo - 16 brnk naštartovalo -ked je teraz - 7 nechce a nechce a ked odpáli tak trasie autom 2sek a potom bieli dym 2sek. a potom celí den na brnk...ja už neviem..kua kua... (crazy)


Mohlo by to byt cidlo teploty nebo rele.
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
ZV-JANTO
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 08 kvě 2010, 22:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od ZV-JANTO »

Relé je new,,a čidlo mám už kupené len Mechaniko je PN..ale budem ho meniť.....ale nechápem prečo tá kontrolka svieťi-žhavenie a do žhavičov neide prud????? :?
EX Škoda Ojctavia 1,9 TDI 81kw r.v. 11/2001 ASV :-)Obrázek
milda.svo
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 12 led 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od milda.svo »

ZV-JANTO píše:Relé je new,,a čidlo mám už kupené len Mechaniko je PN..ale budem ho meniť.....ale nechápem prečo tá kontrolka svieťi-žhavenie a do žhavičov neide prud????? :?
To by mohlo byt tou listou co sou na ni nasazeny zavice.
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
jarda123
Přispěvovatel
Příspěvky: 350
Registrován: 24 kvě 2010, 15:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jarda123 »

ja mam taky problemy se starty auto je v garazi mam tam jakych +15 C a auto je venku je tam jakych -11 C a auto chyta uplne stejne venku i v teple zahvíci svíčky jsem dal novy BOSH palivovej filtr i ten ventilek kdyz je motor teply tak to chytne na ŠKRT!! a kdyz zkusím motor nastartovat za studena tak chytne ale hur a hned ho chcipnu a zase nastartuju tak to chytne už na škrt tak nevím co bych stím mohlo byt je O1 ASV 2004/01 81kw nekde jsem slysel ze to prej je normalní kousek delsi starty ze prej za studena to hned nechytne tak neví co natom je pravdy.
O1 1.9 TDI ASV.-PP764,VB,IC,12mm,sání ARL,HDS,3xoff,288+256,rs paket, MVOLESSOFT.EX
VW caddy SDI pracant
O3 RS
milda.svo
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 12 led 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od milda.svo »

jarda123 píše:ja mam taky problemy se starty auto je v garazi mam tam jakych +15 C a auto je venku je tam jakych -11 C a auto chyta uplne stejne venku i v teple zahvíci svíčky jsem dal novy BOSH palivovej filtr i ten ventilek kdyz je motor teply tak to chytne na ŠKRT!! a kdyz zkusím motor nastartovat za studena tak chytne ale hur a hned ho chcipnu a zase nastartuju tak to chytne už na škrt tak nevím co bych stím mohlo byt je O1 ASV 2004/01 81kw nekde jsem slysel ze to prej je normalní kousek delsi starty ze prej za studena to hned nechytne tak neví co natom je pravdy.

Kdyz je vse v poradku tak chytne za studena na brnk.Mas v poradku teplotni cidlo nepada ti nafta? Zkus prodlouzit dobu hzaveni.
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
jarda123
Přispěvovatel
Příspěvky: 350
Registrován: 24 kvě 2010, 15:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jarda123 »

a chyta vam to taky o kousek dyl nez kdyz to je teply ?? je to normalni
O1 1.9 TDI ASV.-PP764,VB,IC,12mm,sání ARL,HDS,3xoff,288+256,rs paket, MVOLESSOFT.EX
VW caddy SDI pracant
O3 RS
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Dneska to nechám stát venku a nahruju si ten start plus ten kouř potom. Ať mám taky něco v ruce. Ono popisovat pak někomu jak to zní a vypadá, to je taky o hovně :D Spíš si říkám, jestli neodešli další žhavičky. Dvě jsem dával nový. Dvě zůstaly starý.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
jarda123
Přispěvovatel
Příspěvky: 350
Registrován: 24 kvě 2010, 15:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jarda123 »

me to taky zakouří treba v ty garazi taky to nahraju a se vy o cem je rec
O1 1.9 TDI ASV.-PP764,VB,IC,12mm,sání ARL,HDS,3xoff,288+256,rs paket, MVOLESSOFT.EX
VW caddy SDI pracant
O3 RS
milda.svo
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 12 led 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od milda.svo »

mir77 píše:Dneska to nechám stát venku a nahruju si ten start plus ten kouř potom. Ať mám taky něco v ruce. Ono popisovat pak někomu jak to zní a vypadá, to je taky o hovně :D Spíš si říkám, jestli neodešli další žhavičky. Dvě jsem dával nový. Dvě zůstaly starý.
Rano odpoj teplotni cidlo a nastartuj.Pokud ti nepada nafta a zhavi to musi bit na brk.
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

milda.svo píše:
mir77 píše:Dneska to nechám stát venku a nahruju si ten start plus ten kouř potom. Ať mám taky něco v ruce. Ono popisovat pak někomu jak to zní a vypadá, to je taky o hovně :D Spíš si říkám, jestli neodešli další žhavičky. Dvě jsem dával nový. Dvě zůstaly starý.
Rano odpoj teplotni cidlo a nastartuj.Pokud ti nepada nafta a zhavi to musi bit na brk.
To čidlo je taky nový :D To jsem zapomněl napsat :) Ale já jsem z toho prostě jelen :) Na diagnostice čisto. Na druhou stranu si říkám, proč by to kouřilo, když by padla nafta, to by nemělo, ne?
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
jarda123
Přispěvovatel
Příspěvky: 350
Registrován: 24 kvě 2010, 15:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jarda123 »

ja jsem ztoho taky jelen (wallbash) (wallbash) jo a abych nezapomel mam najeto 140 000km
O1 1.9 TDI ASV.-PP764,VB,IC,12mm,sání ARL,HDS,3xoff,288+256,rs paket, MVOLESSOFT.EX
VW caddy SDI pracant
O3 RS
milda.svo
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 12 led 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od milda.svo »

mir77 píše:
milda.svo píše:
mir77 píše:Dneska to nechám stát venku a nahruju si ten start plus ten kouř potom. Ať mám taky něco v ruce. Ono popisovat pak někomu jak to zní a vypadá, to je taky o hovně :D Spíš si říkám, jestli neodešli další žhavičky. Dvě jsem dával nový. Dvě zůstaly starý.
Rano odpoj teplotni cidlo a nastartuj.Pokud ti nepada nafta a zhavi to musi bit na brk.
To čidlo je taky nový :D To jsem zapomněl napsat :) Ale já jsem z toho prostě jelen :) Na diagnostice čisto. Na druhou stranu si říkám, proč by to kouřilo, když by padla nafta, to by nemělo, ne?[/quote

Myslym ze ti to malo zhavi prodluz dobu hzaveni a melo by to byt ok.Kdz ti to kouri tak to znamena ze tam nafta jde.Nebo rano nahzav dvakrat a uvidis.
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
ZV-JANTO
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 08 kvě 2010, 22:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od ZV-JANTO »

Mna už len (wallbash)
EX Škoda Ojctavia 1,9 TDI 81kw r.v. 11/2001 ASV :-)Obrázek
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Už mám zaparkováno za barákem, od rána tam je stín, takže to bude dobře promrzlý. Nechám nažhavit jednou, udělám video. Případně zejtra to nechám zas venku a nažhavim dvakrát.
Jináč dobu žhavení změnim přes VAG 304 s KKL kabelem, nebo musim mít jiný vybavení?
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“