Stránka 7 z 52
Napsal: 27 úno 2011, 23:43
od ROBIG
netopier píše:ROBIG: za 500,- sa to naozaj neioplati robit pretoze stale je tam riziko ze zlyha zapis, poskodi sa RJ, atd atd a to riziko vysokych nakladov na opravu za to nestoji, myslim ze by si tiez nerobil nieco s rizikom za tak malu sumu.
stred3d : nemas pravdu , prietok vzduchu sa berie z vahy ktora sa zaroven pouziva na riadenie EGR.hodnota sa koriguje podla teploty.
niektore novsie RJ uz pouzivaju AJ riadenie vstrekovania podla tlaku v sani
ked tu vahu oklames, nemas korektne informacie o tom kolko vzduchu ide do motora.
FandaTdi :ked odide MAP tak vacsinou vag ukazuje maximalnu hodnotu tlaku cize cca 2600 alebo 2900(96/110kw) mbar
Z jakého důvodu selže zápis anebo se poškodí ŘJ.Je to v neoriginálním vybavení anebo někde jinde?
Dělám v práci na lisu kde když udělám chybu a nevšimnu si že jsou dva plechy slepený tak zničím přípravek řádově za statisíce ale to není důvod aby to zaplatil zákazník pokud by se kvůli tomu navyšovala cena takje výrobek neprodejnej

Napsal: 28 úno 2011, 00:32
od netopier
ROBIG píše:[
Z jakého důvodu selže zápis anebo se poškodí ŘJ.Je to v neoriginálním vybavení anebo někde jinde?
Dělám v práci na lisu kde když udělám chybu a nevšimnu si že jsou dva plechy slepený tak zničím přípravek řádově za statisíce ale to není důvod aby to zaplatil zákazník pokud by se kvůli tomu navyšovala cena takje výrobek neprodejnej

ani s originalnym vybavenim si nemozes byt 100 percetn isty , nahoda je blbec.
keby si v praci robil pod cenu, tak nezarobis ani na pripravok , a ani na financnu rezervu
Napsal: 28 úno 2011, 00:36
od chiptuning
Napsal: 28 úno 2011, 00:38
od chiptuning
ROBIG píše:netopier píše:ROBIG: za 500,- sa to naozaj neioplati robit pretoze stale je tam riziko ze zlyha zapis, poskodi sa RJ, atd atd a to riziko vysokych nakladov na opravu za to nestoji, myslim ze by si tiez nerobil nieco s rizikom za tak malu sumu.
Z jakého důvodu selže zápis anebo se poškodí ŘJ.Je to v neoriginálním vybavení anebo někde jinde?
Dělám v práci na lisu kde když udělám chybu a nevšimnu si že jsou dva plechy slepený tak zničím přípravek řádově za statisíce ale to není důvod aby to zaplatil zákazník pokud by se kvůli tomu navyšovala cena takje výrobek neprodejnej

jak to tak ctu nemam zacit delat chipy za 10korun kdyz prehraju jednotku za minutu a pul
tak jsem ti to tu zase trochu vycistil ,
reseni problemu steplym starem ma vice reseni a skutecne neni nutne to resit jen v SW , ale je to umysl vyrobce VW , protoze vetsina aut v evrope jezdi s jednotkama bosch a u zadne jine znacky tohle v softu neni.
psat tady ,ze uprava sw za start je predrazena si myslim , ze neni spravne , seriozni firma venujici se tuningu musi investovat nemale penize do vybaveni , pak trva dlouhou dobu nez nabyde nejake zkusenosti , i takova oprava staru trva dlouho nez se to najde a odzkousi funkcnost pak je pochopitelne , ze chces sluzbu zaplatit . Pak je samozdrejme problem kdyz si 50 nebo 100 lidi koupi na aukru za 1000kc klon flasheru postahuji / nakradou / upravene softy a zacnou cipovat a upravovat teple starty za 500kc nebo kamaradum zadarmo , to se samozdrejme zase nelibi me protoze mam investovano pres milion korun a porad musim investovat dal abych mohl delat nove jednotky atd. Investuji a delam to pro to , ze mi to bavi a ne ze chci investici z10tinasobit ,ale samozdrejme nemuzu delat za puldarma to snad chapes
P.S. a omlouvam se za

Napsal: 28 úno 2011, 00:56
od ROBIG
chiptuning
jak to tak ctu nemam zacit delat chipy za 10korun kdyz prehraju jednotku za minutu a pul
Nikdo tady nepsal že to máš dělat za 10 korun .Psalo se tady o tom že se nemůžete divit že si lidi hledají jiný funkční cesty když řešení problemu který vy nabízíte stojí 1-2x tolik co nová váha atd nic víc v tom není
Nemám nic proti tomu když to chce někdo platit jen se vždy pobavím jak v těchhle tematech začnou argumentovat lidi kteří tím přijdou o kšeftíky.Stejný to bylo u teplýho startu řeči o tom jak je to nekorektní a mělo byse to řešit SW úpravou a dnes jezdí s relátkem a odporem stovky aut bez problémů.

Napsal: 28 úno 2011, 00:58
od stres3d
Napsal: 28 úno 2011, 08:43
od FandaTDI
stres3d píše:FandaTDI píše:stres3d: myslel jsem něco jednoduššího - zhruba takhle:

snad to neni uplná blbost ... to napětí za diodama by se pak mělo sčítat, nebo se pletu?
ono už kvůli tý mapě z první strany by to bylo (hlavně v nižších ot.) lepší řešení než samotná dioda (nebo jako v mym případě "zužovací kroužek" ... vypozoroval jsem, že postupem času zase klesla hodnota na volnoběh a v nižších ot. znatelněji než v zátěži ... )
netopier: právě z důvodu kontroly bych tu váhu takhle nevyřadil ...

je to totalni picovina si vem ze z 5V tam budes mit furt, na rj pujde tedy stale treba 4V a kdyz bude dobra vaha tak ti stejne nedojde na 850 protoze ta dioda ti tam dela ubytek

nerikam, ze neni, proto to chci konzultovat s nekym, kdo elektrice rozumi - jestlize bude ubytek pro vahu 1V(coz se mi zda hodne - otazka je, jakej vliv na ubytek bude mit poradi odpor/dioda nebo dioda/odpor ... ) a pokud senapeti za diodama nescita, tak se to bude muset holt resit jinak, no ...

btw. fest zas*anej topic tema ""dumpama"" (nebo co to má bejt) ... jsem si nejdriv rikal, kyho bota sem kdo poslal

Napsal: 28 úno 2011, 09:10
od stres3d
napeti je jako hladina vody a kdyz mas dve stajny zakladni urovne - zem neboli kostra tak kdyz jedna je vysoka 4cm a druha 1cm tak proste tam budou 4cm a ne 4.
To tvoje reseni by mozna trosku fungovalo asle ve velice omezenym rozsahu, kdyz budu mit cas zkusim to poskladat do simulatoru a uvidime co z toho vyleze

Napsal: 28 úno 2011, 09:22
od subz3ro_tdi
@netopier, chiptuning: sa divim ze to vobec komentujete

@ROBIG: ked si takymito upravami za par kacek dok*rvis auto, hlavne to nedavaj prec a zavez to ake to je do servisu, nech sa vedia dopatrat priciny poruchy, inak ti budu menit veci rad za radom podla servisnej prirucky a bude ta to stat majlant
P.S. Tuto nasu cesko-slovensku mentalitu nechapem... pre ten pocit ze s niecim vybabrem a usetrim peniaze z kratkodobeho hladiska su ludia ochotni riskovat problemy ktore mozu vzniknut z dlhodobeho hladiska a budu znamenat naklady radovo (!!) vyssie... ale kazdy je sam sebe strojcom stastia

Napsal: 28 úno 2011, 10:20
od FandaTDI
subz3ro_tdi: zajimavy je, ze zrovna tahle "nase mentalita" se projevuje u vetsiny premyslejicich lidi bez ohledu na narodnost ... a automobilky se predhanej v "ekonomizaci" vyroby(hlavne tim, ktery se povede nejvic obelhat zakaznika...) a pak se divej, ze novy auta skoro nikdo nekupuje(vyjma tech, ktery to berou jako spotrebni zbozi MAX. na dobu zaruky a to je dneska drtiva vetsina kupujicich novych aut) ... i pres to, ze nejsem tak bohatej, abych si kupoval levny veci, tak tyhle "obabravacky" prijit musely, kdyz misto vylepseni zivotnosti pr. u zminovanejch vah vzduchu se slo cestou vysokejch cen - nastesti uz jsou pryc ty doby, kdy vaha stala 12tKc a vic, ale lidi si to pamatujou - mi rekni, v jakym jinym oboru(krom statni spravy

) by se uplatnilo reseni slozitejsi a v radech sto- az tisice- nasobku ceny reseni jednodussiho a funkcnejsiho

... a lidi, ktery se tvych "obav" leknou by se lip hledali mimo fora o autech

... nejlip mezi vernymi zakazniky autorizovanejch servisu, ktery ani nechtej vedet, jak ten jejich "modni doplnek" funguje, protoze na to proste maj

... tady bude minimum tech, co nic nenamitaj proti kupr. 16tKc na fakture z autorizaku POUZE za vymenu oleje(bez ostatnich beznych "kontrolnich" ukonu ...

)
stres3d: diky, zkus, ja mam v planu s tim otravovat kamose, ale ten je dost vytizenej, takze nevim, jestli na to bude mit cas
Napsal: 28 úno 2011, 10:42
od subz3ro_tdi
FandaTDI píše:... i pres to, ze nejsem tak bohatej, abych si kupoval levny veci, tak tyhle "obabravacky" prijit musely, kdyz misto vylepseni zivotnosti pr. u zminovanejch vah vzduchu se slo cestou vysokejch cen - nastesti uz jsou pryc ty doby, kdy vaha stala 12tKc a vic, ale lidi si to pamatujou
Myslim ze ani X-kovy diel od Boschu, resp. "vychytana" nahrada od Pierburgu nie je nic co by si clovek nemohol dovolit....
Osobne by som volil ten Pierburg, lebo je konstrukcne lepsi a za normalnych okolnosti prakticky eliminuje dalsie problemy s MAF senzorom.... ale prosim, len sa hrajkajte a pajkujte, kazdemu "dle libosti"

Len to prosim ta nezvadzajme do roviny kto na kom chce zarabat a tak podobne, vedz ze chiptuning vie kde vsade procesor RJ hodnotu z MAF pouziva a ake (negativne) dosledky moze mat jej fixovanie na konstantu.... aj ked sa to laickym pohladom moze javit ze to ide, dokonca lepsie a za par kacek...
FandaTDI píše:.. a lidi, ktery se tvych "obav" leknou by se lip hledali mimo fora o autech
nerobim v statnej sprave ani nie som zamestnancom a ani klientom autorizovaneho servisu, ale takto verejne tu prezentovat takuto upravu by som si teda ja osobne s cistym svedomim nedovolil.... mozeme sa o tom porozpravat ked s tym najazdite aspon 50 tis.km (tolko ti vydrzi hadam aj cinska nahrada)
Napsal: 28 úno 2011, 11:56
od stres3d
subz3ro_tdi píše:FandaTDI píše:... i pres to, ze nejsem tak bohatej, abych si kupoval levny veci, tak tyhle "obabravacky" prijit musely, kdyz misto vylepseni zivotnosti pr. u zminovanejch vah vzduchu se slo cestou vysokejch cen - nastesti uz jsou pryc ty doby, kdy vaha stala 12tKc a vic, ale lidi si to pamatujou
Myslim ze ani X-kovy diel od Boschu, resp. "vychytana" nahrada od Pierburgu nie je nic co by si clovek nemohol dovolit....
Osobne by som volil ten Pierburg, lebo je konstrukcne lepsi a za normalnych okolnosti prakticky eliminuje dalsie problemy s MAF senzorom.... ale prosim, len sa hrajkajte a pajkujte, kazdemu "dle libosti"

Len to prosim ta nezvadzajme do roviny kto na kom chce zarabat a tak podobne, vedz ze chiptuning vie kde vsade procesor RJ hodnotu z MAF pouziva a ake (negativne) dosledky moze mat jej fixovanie na konstantu.... aj ked sa to laickym pohladom moze javit ze to ide, dokonca lepsie a za par kacek...
FandaTDI píše:.. a lidi, ktery se tvych "obav" leknou by se lip hledali mimo fora o autech
nerobim v statnej sprave ani nie som zamestnancom a ani klientom autorizovaneho servisu, ale takto verejne tu prezentovat takuto upravu by som si teda ja osobne s cistym svedomim nedovolil.... mozeme sa o tom porozpravat ked s tym najazdite aspon 50 tis.km (tolko ti vydrzi hadam aj cinska nahrada)
az na to ze ja mam origo pieburg - tzn jinak naprogramovana RJ kvuli jinemu prubehu napeti v zavislosti na prutoku nez u boshe za 1500.. pierburg se dal sehnat tusim kolem 3000, napiste mi co se muze posrat s tou diodou zatim tu nikdo nenapsal nic co by se melo stat co by se melo znicit

Napsal: 28 úno 2011, 12:52
od subz3ro_tdi
stres3d píše:napiste mi co se muze posrat s tou diodou zatim tu nikdo nenapsal nic co by se melo stat co by se melo znicit

Asi necitas pozorne, cosi tu uz nacrtol TDItech...
Inak vidim ze sa tu z toho pomaly stava propaganda (link v podpise apod.), takze sa zdrzujem dalsej debaty. Co malo byt povedane uz bolo.
Napsal: 28 úno 2011, 12:56
od stres3d
TDI tech píše:Necital som sice toto vlakno cele nakolko som strasne lenivy, ale zamyslel sa niekto nadtym ze ake nasledky bude mat HW vykratenie vahy vzduchu (hw MAF OFF) v pripade ze sa vyskytne netesnost v nasavacom potruby? napr. prdne hadica od IC? Rj motora na zaklade porovnania udajov z MAF a MAP vie dedukovat ze sa jedna o netesnost v plniacom okruhu. (MAF krmy ako diva aj 1200mg/h a MAP nikde). Aby sa nepretacalo turbo tak sa prepne do rezimu dohladu nad turbom (hovorovo nudzaku) a do pamati zavad RJ motora zapise chybu "tlak v sani regulacni odchylka- dolni mez nedosazena". Ale s vykratenou MAF nebude mat tusenia ze prdla hadica nakolko realny prietok vzduchu za jednotku casu nebude vediet a RJ motora bude vzdi ojebavat pevna hodnota 850mg/h a turbo bude veselo pretacat dalej v snahe natlacit na poziadavku

Opravte ma ak sa mylim. Zajtra schvalne odpojim hadicu od IC a vykratim MAF, spravim log len tak pre zaujimavost co sa bude diat

kdyz praskne hadice u ic tak je to snad za turbem a tam je tlakovej snimac takze klesne tlak

a to by bylo trosku na houbelec kdyby to neskocilo do nouzaku kvuli vaze.. jinak kdyz by to teda pretlacilo tak by to ukazovalo hodne a ten nas oblbovak dava do RJ v podstate maximalni napeti ktery MAF muze namerit takze to je ta sama situace. pierburg nad 850 neukazuje.
Napsal: 28 úno 2011, 14:13
od vlacek
jak to myslis ze pierburg nad 850 neukazuje ? jako ze vic jak 850 ta vaha neudela nebo jak ?