Co do iveco daily 2,8 rv 2000
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
No to je fuk me nejak klesl vykon musim to prohnat naftou a zjsitit problem,protoze na olej to ma mit udajne jeste lepsi vykon
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
no pry se po 2-4 tis na tyhle srajdy zasira filtr nevim jak tady casto vseci meni. ale ja mel zato,ze bionafta a rostlinak spis vse cisti,ale zaroven zalepi tos nevim. nikdy mi zadny cistic nepomohl,takze uz za to nevyhazuju. za 2 tis km vymenim palivak pokud bude pasovat koupil sem s jinyho dieselu
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Ja palivak měnil po 10 000 . ale nebylo to celí na sajrajty ted mam cca 8000 a zatim žádnej problém menit budu po 10 pokud to nebude driv potřeba. Ten čistic kupuje u benziny nakej STP disel injection prej mu to vždycky pomohlo ale on ma octavku tdi takže tam ty vstřiky maji asi menši dirky jak u iveca. Na zimu pej přidává VIF přes leto nic.
no zalezi kolik stoji filtr. me uplne ten nejlevnejsi co je primo na muj motor stoji v obchode asi 240 kc ja sme schopny nakoupit ze zahranici levneji,ale to nema cenu resit to bych musel koupit aspon 10 kusu a to delat nebudu.
Alternativu sem sehnal pod 150 kc coz je myslim vpohode 1x za rok vymenit. asi budu muset zase ja vzduchac co se ma taky az nekd ypri 2é tis menit a ja mam na nem pouze 8 tis. ten stoji 200. ja vim,ze to je levny jak prase proti jinym autu, ale me stve,ze to nevydrzi interval predepsany vyrobcem ani z poloviny.
Jinak dneska sem michal olej s naftou daval sem zase 1:1 a druhou fkasku sem dal vic oleje. nepoznam nic protoze to jsou 4 l paliva:Da,le chci zkusit neoc co se nedoporucujuje a to,ze vyjedu nadrz az do zdechnuti at vim jak ukazuje budik v dolni polovine.Cerpadlo nezavzdusnim akorat naberu bordel. pak to chci zalit tema 4 litrama vyjet pokud pojede:D a dat cistou naftu a zkusit rozdil. ono to nejede spatne taha krasne,ale uz to neni takova zavodnicka. jinak,ze yb to ztracelo tah v kopci o tom se neda mluvit to jede do kopce aj na 1400 otacek a ja nepoznam nic.mit variabilni turbo tak si piskam
Alternativu sem sehnal pod 150 kc coz je myslim vpohode 1x za rok vymenit. asi budu muset zase ja vzduchac co se ma taky az nekd ypri 2é tis menit a ja mam na nem pouze 8 tis. ten stoji 200. ja vim,ze to je levny jak prase proti jinym autu, ale me stve,ze to nevydrzi interval predepsany vyrobcem ani z poloviny.
Jinak dneska sem michal olej s naftou daval sem zase 1:1 a druhou fkasku sem dal vic oleje. nepoznam nic protoze to jsou 4 l paliva:Da,le chci zkusit neoc co se nedoporucujuje a to,ze vyjedu nadrz az do zdechnuti at vim jak ukazuje budik v dolni polovine.Cerpadlo nezavzdusnim akorat naberu bordel. pak to chci zalit tema 4 litrama vyjet pokud pojede:D a dat cistou naftu a zkusit rozdil. ono to nejede spatne taha krasne,ale uz to neni takova zavodnicka. jinak,ze yb to ztracelo tah v kopci o tom se neda mluvit to jede do kopce aj na 1400 otacek a ja nepoznam nic.mit variabilni turbo tak si piskam
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 28 říj 2010, 02:50
Odpovědi: 0
Poslední měsíc se choval motor nějak divně, v otáčkách okolo 3500 to cukalo, po 14ti dnech to bylo tupý na přidání plynu, po týdnu při víc jak půlce plynu po cca 10s škubalo, tak jsem si jel pro nový palivák(fram), po výměně to bylo ještě horší; kouknu pod kapotu a balonek na palivo vcuclej.
Dnes jsem se pustil do čištěni: nádrž dolů,( byla těžká jak kráva a to jsem ujel 20km na rezervu, trochu jsem s ní zakýval, donesl 10l barel a vylívam: první barel plnej, druhej barel plnej a ještě cca 4l do třetího menšího, nechápu), v nádrži kromě jedné masařky v podstatě nic, pokračuju balonkem a tam je to za čtyři bludišťáky, zpětnej ventilek byl protkán bordelem a chlupy.
Ještě nějak zkalibruju ten palivoměr a můžu bejt veselej.
Dnes jsem se pustil do čištěni: nádrž dolů,( byla těžká jak kráva a to jsem ujel 20km na rezervu, trochu jsem s ní zakýval, donesl 10l barel a vylívam: první barel plnej, druhej barel plnej a ještě cca 4l do třetího menšího, nechápu), v nádrži kromě jedné masařky v podstatě nic, pokračuju balonkem a tam je to za čtyři bludišťáky, zpětnej ventilek byl protkán bordelem a chlupy.
Ještě nějak zkalibruju ten palivoměr a můžu bejt veselej.
Renault Espace III 2,2dt (83kW;234Nm)
ja mam nejak posunutou krivku kroutaku. nejvic to ma zabrat pri 2-2,2 tis a ted to poradne zabere az nad 2,7 coz uz nikdy netocim ja tocim do 2,1.
Uvidim co pak bude po vymene palivaku. me se necce vrtat treba to podavaciho cerpadla z duvodu,ze nejak nechci rozladit ukazatel paliva.
Uvidim co pak bude po vymene palivaku. me se necce vrtat treba to podavaciho cerpadla z duvodu,ze nejak nechci rozladit ukazatel paliva.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Prosim o radu netyka se to phm ale určitě mě poradíte.
Na ivecu byla pojistka k topeni byla tam 25 ta se roztavila přestalo jit topeni dal sem jinou 25 ale po minutě se hrozně zahřívá topeni de skusil sem tam dát 5 nepraskla taky se začala rozpalovat nehce se mě skoušet co to vydrží . Nevíte čim by to mohlo bejt . A koukal sem že pojistka na světla je taky trochu roztekla tam je 10. Dik za radu
Na ivecu byla pojistka k topeni byla tam 25 ta se roztavila přestalo jit topeni dal sem jinou 25 ale po minutě se hrozně zahřívá topeni de skusil sem tam dát 5 nepraskla taky se začala rozpalovat nehce se mě skoušet co to vydrží . Nevíte čim by to mohlo bejt . A koukal sem že pojistka na světla je taky trochu roztekla tam je 10. Dik za radu
mas tam velke prechodove odpory na kontaktoch pre poistky, chce to vycistit smirglom a popripade trochu stlacit kliestamiwwkkk píše:Prosim o radu netyka se to phm ale určitě mě poradíte.
Na ivecu byla pojistka k topeni byla tam 25 ta se roztavila přestalo jit topeni dal sem jinou 25 ale po minutě se hrozně zahřívá topeni de skusil sem tam dát 5 nepraskla taky se začala rozpalovat nehce se mě skoušet co to vydrží . Nevíte čim by to mohlo bejt . A koukal sem že pojistka na světla je taky trochu roztekla tam je 10. Dik za radu
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
zejtra skusim uvidimedjpeto píše:mas tam velke prechodove odpory na kontaktoch pre poistky, chce to vycistit smirglom a popripade trochu stlacit kliestamiwwkkk píše:Prosim o radu netyka se to phm ale určitě mě poradíte.
Na ivecu byla pojistka k topeni byla tam 25 ta se roztavila přestalo jit topeni dal sem jinou 25 ale po minutě se hrozně zahřívá topeni de skusil sem tam dát 5 nepraskla taky se začala rozpalovat nehce se mě skoušet co to vydrží . Nevíte čim by to mohlo bejt . A koukal sem že pojistka na světla je taky trochu roztekla tam je 10. Dik za radu
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0