Fabia RS. Jaký zvolit postup úprav?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Honz@
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 06 srp 2010, 22:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodsko

Příspěvek od Honz@ »

no dohady sem tu nechtěl rozpoutat, spíš doporučení ze zkušeností, co pořídit
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

luke.bean píše:Foreste,asi jsi si koupil nějaký nekvalitní :P
Jenze Ty tu hovoris o nekvalitni praci soustruznika (ktery to mimochodem udelal podle vystupu z turba GT2559V http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/558419.jpg , takze je chyba na strane Garrettu, ze? ;)) ... ale ja tu hovorim o tom, kdy po opatrne a setrne demontazi a zpetne montazi proste dojde k tomu, ze uz tolik nedrzi (paklize jsou namontovany na stejny obvod, tedy stejne pozice na "pasku") a v mem pripade to doslo az takhle daleko. Mam duvod se domnivat, ze nedoslo k selhani rukou mych nebo nejakeho technika. Jinak hodne velky vliv ma klepani, ktereho je u D dostatek (coz ovsem asi nemusel byt problem u Tebou zminovaneho RSa).

Tot me zkusenosti a nesnazim se je vnucovat, ale kalet na hlavu s takovejma nesmyslama jaky jsi uvedl Ty si opravdu nenecham.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

takisto jazdim na "obycajnych" eskapaskach uz stvrty rok a bez jedineho problemu.... pokial je zle navrhnute vedenie, nie je tam dost pruznych spojov, resp. sa nepocita s pohybom motora a mechanickym namahanim v urcitom smere a neprisposobi sa tomu vedenie tak to nezachrani ani ta najrobustnejsia paska a naopak ;) tie gumove resp. silikonove kolena budu pri namahani vzdy pracovat, takisto teplotna roztaznost urobi svoje... niekedy je teda lepsie ked je tam tensia paska ktora sa tie desatiny milimetra prisposobi, ako ked sa tam da mega-robustna hyper-pevna paska, ktora nepovoli ani makke f a ked to clovek pravidelne nedotahuje ako tu spravne podotkol Forest, tak sa to casom uklepe a zvlecie s pravdepodobnostou bliziacou sa istote. samozrejme na urcite aplikacie sa pouzitiu robustnych spojov clovek nevyhne, ale treba si byt vedomy tej pravidelnej udrzby a to by som na zaver vypichol :D
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@subz3ro_tdi: je to na 175° hadici ... a mimochodem, "robusta" s kontramatkou je resenim uz hodne dlouho ;)

Myslim si, ze uz k tomu nemam co dodat, rekl jsem co slo.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

Forest : já mluvil o tom,že si kupuješ laciný pásky když ti to sklouzává (noteeth) (noteeth)

jezdím to všude,NIKDY nic neutahuju a na obou autech tlačím přes 2 bar a auta jezdí deně 8) 8)

to bych měl ještě náladu pořád sundavat nárazník a zvedat to abych přetáhnul pro jistotu pásky (wallbash)

takhle mám klid,nic nepřetahuju,nic nesklouzává tak nevím co řešíš , ty prašifky hyper performance mi přijdou tak na kombajn dobrý a mám je v liazu kterej netlačí ani 1 bar

(LOL) (LOL)

a už to prosím nekomentuj zase nějakým elaborátem 8) 8)
QUATTRO 308 kW
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jasny, koupil jsem "sracky" z USA 80 kacek za kus, kdy byly diry pro zavity vyrezany, nikoliv vylisovany jako v pripade spon z Baumaxu.

Ja jsem sdelil svoje zkusenosti, ty jsi mel zjevne potrebu jinou a pripadalo mi, jako kdyby to snad melo byt osobni ... chces-li, muze to tak byt:

.. nechtel jsem to hrotit, nicmene nemohu se te uprimnosti zbavit, takze abychom predesli esejim a elaboratum: co cekat od cloveka, ktery na 230 koni tlaci nad 2 bary s turbem na udajnych 250 koni od RR a chipem od firmy, ktera poklada turba povazuje za spotrebni zbozi ... ten si musi umet vybrat, ten vi, kde je opravdova kvalita (LOL)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

bohužel podpis není všeříkající, a spojitost 230 koní naměřených na andre 230 nemají nic společnýho s tím,že RR 250 nebylo "v dobré kondici" a ždná větší akce se s tím bohužel nekonala.

a k ladiči , alespoň se o tom ale mluví když se něco nepovede narozdíl od jiných :D :D

asi bych to radši smazal nebo dostanu BAN,někdo tu na mě bude dost vysazenej (LOL) (LOL)
QUATTRO 308 kW
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vysazenej? Proste po teto diskuzi jen nebudu brat tvoje prispevky vazne, tot vse.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

nemyslel jsem tebe tím vysazením ;)
QUATTRO 308 kW
Honz@
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 06 srp 2010, 22:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodsko

Příspěvek od Honz@ »

takže jestli sem si to přebral správně, mám si koupit vlastně co chci protože v tomhle co člověk to názor. nu děkuji za věcnou a duchaplnou diskuzi
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@Honz@ : ne, muzes se rozhodnout - bud koupis, to co Ti doporucil luke.bean a treba budes mit stesti, treba se nic neprihodi a usetris, a treba na to prijdes, ze to nekde netesni a sklouzava a pak koupis ty, kteri Ti doporucuju a bude Te to stat ve finale vic ... nebo zvolis proste jistotu o ktere se proste neda pochybovat (v kombinaci s kontramatkama)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

každej jsme si řekli co používáme a preferujeme my,já jsem dodal že moje varianta dokáže fungovat i v "extrémnějších" podmnínkách

Obrázek

tady to je , natlakováno kompresorem na 4.5bar , pak to jezdilo a jezdí v autě a taky se navíc nemusí dávat někam nevkusné kontramatky natož něco utahovat průběžne... nevím co je na tom špatnýho.. ;) ;)
QUATTRO 308 kW
Honz@
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 06 srp 2010, 22:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodsko

Příspěvek od Honz@ »

OK. díky
Persan
Přispěvovatel
Příspěvky: 348
Registrován: 25 led 2010, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Persan »

luke.bean píše: a k ladiči , alespoň se o tom ale mluví když se něco nepovede narozdíl od jiných :D :D

asi bych to radši smazal nebo dostanu BAN,někdo tu na mě bude dost vysazenej (LOL) (LOL)
:D :D :D
Seat Leon 1M Cupra R under construction...
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

Forest píše:@Honz@ : ne, muzes se rozhodnout - bud koupis, to co Ti doporucil luke.bean a treba budes mit stesti, treba se nic neprihodi a usetris,
prosimtě posloucháš se ? (rofl) (rofl)

budeš mít štěstí prej :D :D
narozdíl od tvý varianty ale nemusíš nic dotahovat a vymejšlet kontramatky a to co je na obrázku je jeden z mnoha funkčních důkazů...

aneb proč to dělat jednoduše,když to jde složitě,že ano.. ;)
o estetický stránce a kontramatkách ani nemluvim

ale ukončíme to jednou a na dobro,prootže tohle nikam nevede,to jak když se bude dohadovat jestli si máme koupit 1.9TDi nebo 1.8T (noteeth) (noteeth)

ámen

Persan: ty se nesměj,nebo půjdeš taky :x :D :D
QUATTRO 308 kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“