Fabia RS. Jaký zvolit postup úprav?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Jenze Ty tu hovoris o nekvalitni praci soustruznika (ktery to mimochodem udelal podle vystupu z turba GT2559V http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/558419.jpg , takze je chyba na strane Garrettu, ze?luke.bean píše:Foreste,asi jsi si koupil nějaký nekvalitní
Tot me zkusenosti a nesnazim se je vnucovat, ale kalet na hlavu s takovejma nesmyslama jaky jsi uvedl Ty si opravdu nenecham.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
takisto jazdim na "obycajnych" eskapaskach uz stvrty rok a bez jedineho problemu.... pokial je zle navrhnute vedenie, nie je tam dost pruznych spojov, resp. sa nepocita s pohybom motora a mechanickym namahanim v urcitom smere a neprisposobi sa tomu vedenie tak to nezachrani ani ta najrobustnejsia paska a naopak
tie gumove resp. silikonove kolena budu pri namahani vzdy pracovat, takisto teplotna roztaznost urobi svoje... niekedy je teda lepsie ked je tam tensia paska ktora sa tie desatiny milimetra prisposobi, ako ked sa tam da mega-robustna hyper-pevna paska, ktora nepovoli ani makke f a ked to clovek pravidelne nedotahuje ako tu spravne podotkol Forest, tak sa to casom uklepe a zvlecie s pravdepodobnostou bliziacou sa istote. samozrejme na urcite aplikacie sa pouzitiu robustnych spojov clovek nevyhne, ale treba si byt vedomy tej pravidelnej udrzby a to by som na zaver vypichol 
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@subz3ro_tdi: je to na 175° hadici ... a mimochodem, "robusta" s kontramatkou je resenim uz hodne dlouho 
Myslim si, ze uz k tomu nemam co dodat, rekl jsem co slo.
Myslim si, ze uz k tomu nemam co dodat, rekl jsem co slo.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Forest : já mluvil o tom,že si kupuješ laciný pásky když ti to sklouzává
jezdím to všude,NIKDY nic neutahuju a na obou autech tlačím přes 2 bar a auta jezdí deně
to bych měl ještě náladu pořád sundavat nárazník a zvedat to abych přetáhnul pro jistotu pásky
takhle mám klid,nic nepřetahuju,nic nesklouzává tak nevím co řešíš , ty prašifky hyper performance mi přijdou tak na kombajn dobrý a mám je v liazu kterej netlačí ani 1 bar

a už to prosím nekomentuj zase nějakým elaborátem

jezdím to všude,NIKDY nic neutahuju a na obou autech tlačím přes 2 bar a auta jezdí deně
to bych měl ještě náladu pořád sundavat nárazník a zvedat to abych přetáhnul pro jistotu pásky
takhle mám klid,nic nepřetahuju,nic nesklouzává tak nevím co řešíš , ty prašifky hyper performance mi přijdou tak na kombajn dobrý a mám je v liazu kterej netlačí ani 1 bar

a už to prosím nekomentuj zase nějakým elaborátem
QUATTRO 308 kW
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Jasny, koupil jsem "sracky" z USA 80 kacek za kus, kdy byly diry pro zavity vyrezany, nikoliv vylisovany jako v pripade spon z Baumaxu.
Ja jsem sdelil svoje zkusenosti, ty jsi mel zjevne potrebu jinou a pripadalo mi, jako kdyby to snad melo byt osobni ... chces-li, muze to tak byt:
.. nechtel jsem to hrotit, nicmene nemohu se te uprimnosti zbavit, takze abychom predesli esejim a elaboratum: co cekat od cloveka, ktery na 230 koni tlaci nad 2 bary s turbem na udajnych 250 koni od RR a chipem od firmy, ktera poklada turba povazuje za spotrebni zbozi ... ten si musi umet vybrat, ten vi, kde je opravdova kvalita
Ja jsem sdelil svoje zkusenosti, ty jsi mel zjevne potrebu jinou a pripadalo mi, jako kdyby to snad melo byt osobni ... chces-li, muze to tak byt:
.. nechtel jsem to hrotit, nicmene nemohu se te uprimnosti zbavit, takze abychom predesli esejim a elaboratum: co cekat od cloveka, ktery na 230 koni tlaci nad 2 bary s turbem na udajnych 250 koni od RR a chipem od firmy, ktera poklada turba povazuje za spotrebni zbozi ... ten si musi umet vybrat, ten vi, kde je opravdova kvalita

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
bohužel podpis není všeříkající, a spojitost 230 koní naměřených na andre 230 nemají nic společnýho s tím,že RR 250 nebylo "v dobré kondici" a ždná větší akce se s tím bohužel nekonala.
a k ladiči , alespoň se o tom ale mluví když se něco nepovede narozdíl od jiných
asi bych to radši smazal nebo dostanu BAN,někdo tu na mě bude dost vysazenej

a k ladiči , alespoň se o tom ale mluví když se něco nepovede narozdíl od jiných
asi bych to radši smazal nebo dostanu BAN,někdo tu na mě bude dost vysazenej

QUATTRO 308 kW
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@Honz@ : ne, muzes se rozhodnout - bud koupis, to co Ti doporucil luke.bean a treba budes mit stesti, treba se nic neprihodi a usetris, a treba na to prijdes, ze to nekde netesni a sklouzava a pak koupis ty, kteri Ti doporucuju a bude Te to stat ve finale vic ... nebo zvolis proste jistotu o ktere se proste neda pochybovat (v kombinaci s kontramatkama)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
každej jsme si řekli co používáme a preferujeme my,já jsem dodal že moje varianta dokáže fungovat i v "extrémnějších" podmnínkách

tady to je , natlakováno kompresorem na 4.5bar , pak to jezdilo a jezdí v autě a taky se navíc nemusí dávat někam nevkusné kontramatky natož něco utahovat průběžne... nevím co je na tom špatnýho..


tady to je , natlakováno kompresorem na 4.5bar , pak to jezdilo a jezdí v autě a taky se navíc nemusí dávat někam nevkusné kontramatky natož něco utahovat průběžne... nevím co je na tom špatnýho..
QUATTRO 308 kW
prosimtě posloucháš se ?Forest píše:@Honz@ : ne, muzes se rozhodnout - bud koupis, to co Ti doporucil luke.bean a treba budes mit stesti, treba se nic neprihodi a usetris,
budeš mít štěstí prej
narozdíl od tvý varianty ale nemusíš nic dotahovat a vymejšlet kontramatky a to co je na obrázku je jeden z mnoha funkčních důkazů...
aneb proč to dělat jednoduše,když to jde složitě,že ano..
o estetický stránce a kontramatkách ani nemluvim
ale ukončíme to jednou a na dobro,prootže tohle nikam nevede,to jak když se bude dohadovat jestli si máme koupit 1.9TDi nebo 1.8T
ámen
Persan: ty se nesměj,nebo půjdeš taky
QUATTRO 308 kW