Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese
muže někdo mrknout na muj log?? seat leon ARL
nejede od spodu...když jsem to kupoval tak to mělo být upravený na 140kw dle grafu z brzdy...ale to to nemá ani náhodou...jsem byl u jednoho co dělá soft a prej to je v pořádku ale mám špatný cidlo tlaku(to u ic) koupil jsem nový ale furt to jede hur jak serie bych rekl
ahoj. prosim o kontrolu logu nejak se v tom nevyznam co je spatne.. auto mi sem tam pada do nouzaku a nevim co s tim..nekdy za mesic nespadne ani jednou a ted mi pada ob den dekuju za rady ..octavia 1.9 tdi 66KW r.v 2002 alh. jo jeste bych podotkl ze je EGR zaslepeny... jvag mi to pise senzor tlaku turba -zkrat na plus ale kdyz ho vymenim za novy tak pise regulace turba prekrocena- regulacni odchylka nebo horni mez nebo neco takoveho ted si to presne nepamatuju
1.kopec
2.rovina
oba dva grafy byly delany na trojku od 1500 otacek do 4000 z plynem na podlahu
tak asi u obou pac nam to dela to stejne +- me to sice psalo to cidlo ale po vymene se to hodilo do nouzaku znova s tim ze je regulace horni mez prekrocena...zda se mi to jako domecek z karet..opravis jedno posere se druhe
juras0 píše:muže někdo mrknout na muj log?? seat leon ARL
nejede od spodu...když jsem to kupoval tak to mělo být upravený na 140kw dle grafu z brzdy...ale to to nemá ani náhodou...jsem byl u jednoho co dělá soft a prej to je v pořádku ale mám špatný cidlo tlaku(to u ic) koupil jsem nový ale furt to jede hur jak serie bych rekl
Zdravím , mohu vás požádat o kontrolu logu mám O1 81Kw ASV http://leteckaposta.cz/208780148 jedná se o ten druhý soubor ( do tabulky napsat č.2 ) dělal jsem to sám a prvně . Děkuji
Může mi někdo jen říct, jestli je to vše ok? Trojka do plnejch. (Octavia II, 2.0 tdi 103kW (140koní) se softwarovou úpravou na 170 koní, rok 2006, najeto 255tis km). Jednou mi turbo spadlo do nouzáku. Díky
Ahoj můžete mi prosím někdo poskytnout informace k vytvořenému logu?
Zda je vše v pořádku. Auto občas netáhne, ale není to nouze. Pouze mu déle trvá nástup učinku a je hlučnější. A jindy jede jak pila.
Chcem sa spýtať, mám G3 81KW tiež nemá tú geometriu lopatiek....
dury2 píše:
Jestli tomu dobře rozumím, tak regulací turba je myšleno naklápění lopatek? Mám motor s 66Kw (kód 1Z). Když překročím hranici 3000ot/min tak nastane pokles výkonu, auto přestane táhnout, ale otáčky ani neklesají a ani nestoupají. Někdy stačí ubrat na chvíli plyn a pak začít znovu zrychlovat a jeto OK. Někdy to nepomúže vůbec. Ta závada se někdy neprojeví a auto zrychluje až do 4000ot/min. Auto nekouří, olej neubývá. Mohla by to být váha? Tomáš.
Motor 1Z nemá geometrii lopatek (naklápění lopatek). Funguje to tak,že pokud turbo tlačí už hodně, jednotka vyšle signá ten otevře vzduchový ventil (N75) který pomocí rozvodu vzduchu (těd nevím jestli tlakem nebo podtlakem) vede po hadičkách do baňky co je na turba (těd nevím jestli tlakem nebo podtlakem). V této baňce je membrána, která se působením uvedeného vzduchu pohybuje. Na tuto membránu je přidělané táhlo které zavírá nebo otvírá ventil co je ve stejných výfukových svodech jako turbo. Když je tento ventil otevřený velká část vyfukových plynů jde přes otvor po otevřeném ventilu mimo turbo (odtud název regulace obtokem vzduchu) Zjednodušeně řečeno, pokud je třeba regulovat tlak turba, otevře se ventil a tlak výfukových plynů nejde na lopatky turba (které tedy neroztáčí), ale jde přímo do výfuku.
Ve tvém případě zřejmě nastane to, že ve 3 tis ot. je tlak vzduchu z turba tak vysoký a jelikož to jednotka nedokáže uregulovat (nefunkční regulace) přepne se do nouzového režimu, aby nedošlo k poškození motoru.
Co s nefunkční regulací? Použij na Vagu akční členy a otestuj ventil N75. Pokud bude fungovat překontroluj vedení vzduchu (hadičky) nejlepší je úplně je vyměnit (bývají zpuchřelé a nebo v místě kde se něčeho dotýkají se prodřou). A pokud ani po tom nenastane změna zkus profouknout tu hadičku co vede k baňce na turbu, třeba je děravá membrána. Občas se stává, že N75 někdy funguje a někdy ne a tobě bohužel bude zrovna na Vagu fungovat, tak si ji od někoho pujč a vyzkoušej ji na autě. každopádně pokud není vadné turbo (a určitě není) je to oprava v nejhorším do 1 tis Kč. Zdar