BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
mám 325tds a mechanické čerpadlo. auto má 470t km, tak jsem si říkal, že spojka bude k.o. -> proto mi na vyšší kvalty spojka proklouzne (v záběru). tak jsem spojku (lamelu, setrvák i přítlačák jsou ok) vyměnil. zjistilo se, že spojka byla už měněna (než jsem auto koupil, tedy alespoň před 50t km). lamela byla spálená a na šroubech co drží setrvák byl mastný zaprášený film (něco málo někudy asi prolíná). vše jsem očistil, odmastil, osmirkoval dosedací plochu na setrváku i přítlačáku, dal druhou lamelu. výsledek je takový, že prokluz je snad ještě horší. klouzla mi i na trojku něco přes půl plynu a pod 2t otáček. když jsem auto koupil neklouzala, potom se udělal chip, tak to začalo občas na pětku. potom se dala mechanika, takže prokluz i na 4ku. s tou mechanikou mám najeto cca 30t km a odtaháno hodně těžkých nákladů. při normální klidné jízdě i s vozíkem neklouzala, pouze když jsem mu dal za krk, plnej od nízkých otáček, prokluz pod 2t otáček.
co může být špatně? že by moc velký krouťák na 228mm spojku? proč je to ale s dobrou lamelou ještě horší? přitom po výměně pedál zabírá ve spodnější části chodu.
co může být špatně? že by moc velký krouťák na 228mm spojku? proč je to ale s dobrou lamelou ještě horší? přitom po výměně pedál zabírá ve spodnější části chodu.
Krouťák bude určitě na 228mm velkej.k5ynd1 píše:mám 325tds a mechanické čerpadlo. auto má 470t km, tak jsem si říkal, že spojka bude k.o. -> proto mi na vyšší kvalty spojka proklouzne (v záběru). tak jsem spojku (lamelu, setrvák i přítlačák jsou ok) vyměnil. zjistilo se, že spojka byla už měněna (než jsem auto koupil, tedy alespoň před 50t km). lamela byla spálená a na šroubech co drží setrvák byl mastný zaprášený film (něco málo někudy asi prolíná). vše jsem očistil, odmastil, osmirkoval dosedací plochu na setrváku i přítlačáku, dal druhou lamelu. výsledek je takový, že prokluz je snad ještě horší. klouzla mi i na trojku něco přes půl plynu a pod 2t otáček. když jsem auto koupil neklouzala, potom se udělal chip, tak to začalo občas na pětku. potom se dala mechanika, takže prokluz i na 4ku. s tou mechanikou mám najeto cca 30t km a odtaháno hodně těžkých nákladů. při normální klidné jízdě i s vozíkem neklouzala, pouze když jsem mu dal za krk, plnej od nízkých otáček, prokluz pod 2t otáček.
co může být špatně? že by moc velký krouťák na 228mm spojku? proč je to ale s dobrou lamelou ještě horší? přitom po výměně pedál zabírá ve spodnější části chodu.
Ten set co jsi koupil byl nový? nebo z druhé ruky?
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
No dal jsem za něj 1000,- a tak 800,- bych chtěl.. je nové.kully dully píše:Super cidlo bych vzal kolik za nej .. Dal jeste kdyz merim turbo kolik mam dat otacek ?... I na 3000 mi to nefoukne ani 0.5 bar ...jeste du resit to mazani ty chyby ...
Kolik otočit otáček Ti nikdo neřekne... musíš neco potočit a jet to projet a koukat na budík.Pokud bude málo,tak ještě přidat.
Ten tlak máš ale fakt malej.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
Kdyz problem je ze mam budik jen u motoru a turbo co je na aute uz neni kam tocit myslim ze je to jasny ... Ale je mi divny ze auto jede da se rict lip nebo stejne jak v serii ... Tak snad poridim to turbo v tydnu a pudu zas stelovat a jeste asi teda soupnu budik turba nekam do auta ... Nebo co koupit zasekavaci budik ..?
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf 

To měříš tlak turba na neutrál, néé?kully dully píše:Super cidlo bych vzal kolik za nej .. Dal jeste kdyz merim turbo kolik mam dat otacek ?... I na 3000 mi to nefoukne ani 0.5 bar ...jeste du resit to mazani ty chyby ...
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
já myslím, že jo.. to by mě zajímalo kolik tlačí při zátěži když je táhlo nadoraz zašroubovaný.. a když to de no nouzáku..oldaf píše:To měříš tlak turba na neutrál, néé?kully dully píše:Super cidlo bych vzal kolik za nej .. Dal jeste kdyz merim turbo kolik mam dat otacek ?... I na 3000 mi to nefoukne ani 0.5 bar ...jeste du resit to mazani ty chyby ...
sežeň hadičku a natáhni ji oknem do auta.. pokud si teda nekoupíš ňákej pěknej budík a nebudeš ho tam chtít zabudovat do kabiny.
Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..
Ale snad brzo bude jiný kousek..

Ale snad brzo bude jiný kousek..
ano evidetně měří řekl bych. Tohle mě vždycky dokáže pobavit i rozčílit zároveňoldaf píše:To měříš tlak turba na neutrál, néé?kully dully píše:Super cidlo bych vzal kolik za nej .. Dal jeste kdyz merim turbo kolik mam dat otacek ?... I na 3000 mi to nefoukne ani 0.5 bar ...jeste du resit to mazani ty chyby ...


- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
Ano koupim peknej budik a motor jsem pri mereni turba jsem samozrejmne slapal na plyn dost ... No dnes to udelam znova s uvidim jak dopadnu .... A fakt se velice omlouvam lidem ktery tu rozciluju pokazdy jsem mel bmw v benzinu a turbo potreba nebylo pave jsem poridil tds a jizda je strasna v serii tak stim musim neco provect kdyz bych vedel presne jak fakt se tu nikoho nedoprosuju o radu .... Jinak diky moc ...
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf 

Já jsem tím jenom chtěl říct, že člověk než začne cokoliv řešit na vlastní pěst, tak by si první o tom měl něco přečíst, jak to vlastně funguje, proč nebude mít tlak (nebo nějaký minimální) u motoru bez zátěže, jak vůbec funguje přeplňování atd. Neni to jenom o tom, že tam je šnek, ten se točí, fouká vzduch do motoru a dělá psssss když na autě je jenom trubka místo výfuku. Spousta lidí si to tak totiž představuje a upravuje motory jenom na základě kroků, které udělal někdo před nima a aniž by věděli, co vlastně proč dělají.
Doufám že si rozumíme
Doufám že si rozumíme
