Stránka 64 z 132
Napsal: 11 čer 2014, 05:49
od jasan
a duvod protocenejch panvi? neni to nahodou ze propoutej vstriky, prestane mazat a zinkne to?
Napsal: 11 čer 2014, 09:44
od jericho-3
To prošoupání šál až na dřeň ukazuje na špatné mazání, což samozřejmě může zapříčinit i směs oleje s naftou. Spíš je divné, že se to stává hlavně na této řadě motorů. Něco tam hoši pojebali..
Napsal: 11 čer 2014, 19:02
od danikd
Videl bych to na spatnou kvalitu materialu sal ... nebyla by to prvni znacka auta ktera na to trpi ...
Napsal: 11 čer 2014, 19:53
od zolli007
Ak sa mi to podari casovo v piatok budem menit a mam 135 000km, spravim fotodokumentaciu vymenenych salok uvidime co to s nimi spravilo ... prvy majitel chodil longlife a nedodrziaval ... som zvedavy ...
Napsal: 11 čer 2014, 20:12
od pokornasek.pepan
je to materiálem,taky ty salky mají uz dlouhou dobu z vyroby zamenu.
Napsal: 12 čer 2014, 11:02
od dodox
Mám Touran BLS 240 000 km 2007. Ide v pohode dokedy?
Napsal: 12 čer 2014, 12:30
od danikd
Asi do te doby nez zustanes stat na kraji dalnice a bude pod tebou louzicka oleje a ver tomu ze to z prorazene vany nebude

Vymen a neres. DD
Napsal: 13 čer 2014, 08:34
od miso.chapy
mám vymenit aj ja ak mam golfa vyrobeneho v 06.07.2006?
dakujem za odpoved
Napsal: 13 čer 2014, 16:13
od Pája 19
Stačí zkontrolovat.
Napsal: 14 čer 2014, 04:36
od palík
pár chytrých hlav v eu vymyslelo omezování olova ve všem možným, např.v cínu na pájení, od tý doby se všechno teplem odletovává a praská, je možný, že nějaký experimenty se nevyhly ani materiálu pánví...
Napsal: 14 čer 2014, 12:34
od jericho-3
Dobrá úvaha. vůbec bych se nedivil, kdyby to tak bylo..Pořád něco nahrazují, a zasírají náhražkami celý svět...a pak neví co s tím..
Napsal: 14 čer 2014, 16:55
od danikd
Urcite na tom neco bude, delam servisaka IT techniky a za 95% vsech posranych notebooku stoji spatne BGA spoje, protoze sice bezolovnate pajka ma vyssi bod tani, nicmene olovo te pajce proste poskytuje pruznost.
Jenze v EU je od 2003-2004 dle RoHS zakazane pouziti a pak se vsichni strasne divi ze se to sere po 2-3 letech ...
To same v autech, spoje prd vydrzi, vsak to vidite, rele, ruzne jednotky ...
Pritom v tech spojich je na vahu minimum olova, ale v baterce ho mate kila...
Napsal: 17 čer 2014, 20:05
od dodox
Tak som kúpil sadu šál a skruty ako Fultank + filtre olej a vzduch 4l Castrol edge. Askof Košice 172€.

Napsal: 17 čer 2014, 21:56
od Fulltank
Aspon budes mit klid

Napsal: 18 čer 2014, 06:32
od Pája 19
jericho-3 píše:To prošoupání šál až na dřeň ukazuje na špatné mazání, což samozřejmě může zapříčinit i směs oleje s naftou. Spíš je divné, že se to stává hlavně na této řadě motorů. Něco tam hoši pojebali..
Ono to vypadá jako prošoupání až na dřeň, ale když sem měřil stejně vypadající šály, tak měly ubráno jen jednu setinu milimetru po cca 300tkm, což mi jako fatální nepříjde. To větší podmíru měla klika. Že by dávali malou vrstvu kompozice, aby po čase oddělali kliku?