Brzdit to asi bude, chtělo by to nějak vykuchat aspon vrtulku, sice je to takový sporný, ale musíš zkusit.Vici píše:jo jo... mám skladem takový ten Pierburg, bezuhlíkový, co se dává do SAG2![]()
akorát je otázka jestli se může nechat ta původní pumpa... aby nebrzdila průtok...?
zapojení Webasto T top C
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

webasto POMOOC
Zdravím páni. Mám webasto termo top c len nechce naštartovať. necvaká palivové čerpadlo nedáva doň šťavu. Poradte kde by mohla byť chyba. Nedá sa to nejako resetnúť?? Alebo nejako vylúčiť chybu RJ? Neviete o niekom v okolí Trenčína kto by vedel napichnúť na diagnostiku?? Dakujem.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Re: webasto POMOOC
Pokud do čerpadylka nejde napájení, tak je KO jednotka, ale chce to napichnout a od něčeho se odrazit. Třeba jen kontakt nebo spoj někde v jednotce, opravit se to někdy dá.Baro110 píše:Zdravím páni. Mám webasto termo top c len nechce naštartovať. necvaká palivové čerpadlo nedáva doň šťavu. Poradte kde by mohla byť chyba. Nedá sa to nejako resetnúť?? Alebo nejako vylúčiť chybu RJ? Neviete o niekom v okolí Trenčína kto by vedel napichnúť na diagnostiku?? Dakujem.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

Re: webasto POMOOC
Ak by bol RJ Ko pri zhanani nove dat si na niečo pozor?? Či len na to aby bola z termo top c??ThrashTheTrash píše:Pokud do čerpadylka nejde napájení, tak je KO jednotka, ale chce to napichnout a od něčeho se odrazit. Třeba jen kontakt nebo spoj někde v jednotce, opravit se to někdy dá.Baro110 píše:Zdravím páni. Mám webasto termo top c len nechce naštartovať. necvaká palivové čerpadlo nedáva doň šťavu. Poradte kde by mohla byť chyba. Nedá sa to nejako resetnúť?? Alebo nejako vylúčiť chybu RJ? Neviete o niekom v okolí Trenčína kto by vedel napichnúť na diagnostiku?? Dakujem.
Jetou starsi nesezenes.Max po haluzi.Jedine nova a to je tak kolem osmi tisic.A kdyby jsi nahodou mel stesti tak musis vedet jakou potrebujes,zda analogovou,ktera se spina obyc hodinkama a nebo treba nejakou ktera komunikuje po canu a i tech je asi vicero druhu.A to ze nepousti naftu nemusi byt nutne vadnou jednotkou.Je tam vicero moznosti proc nenastartuje.Musis prvni zjistit diagnostikou co to pise za chyby.Dal stejne budes muset sehnat nekoho kdo ti alespon poradi co s tim.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Dlouho sem nad tímto nebádal, ale pokud mohu říct, tak stáhni si někde manuál jak se to zapojuje a tam je přesně popsáno co kde jak uřezat, kam dát Téčko a šlape to. Myslím, že u hlavy přímo a pak do radiátoru.Baro110 píše:Kam je najlepšie napojiť hadice z webasta škoda octavia 1 1,9TDI r.v.2002
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Je to možný, já to dělal nějak jinak na svým AGR, už nevím, jako je to stejně zapojeny,ale nevím už, dlouho sem nic nedělal, protože lidi nemaj peníze 

VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Po dlouhé době mi dovezl borec topení, že mu nejde rozchodit, nuže jedná se o TT-C, popisky přesně bych dodal, je to z mazdy, je tam na procáku nápis mazda a je to přihřívač, kerej sem rozjel přes 1533 hodinky.
Jenže, borec si dovezl k tomu další jednotku, kerá je osazená skoro všema konektorama kromě X6 a je to nezávislé topení.
Fotky dodám zítra jednotky.Přehodil sem jednotku, zapojil pumpu nafty,vody.
Problém nastal ovšem v diagnostice, nešlo se s tím spojit přes PIN 1 na 6ti konektorové svorkovnici, napichl sem to tedy na pin 2 a komunikace jde jak po másle, ovšem tvrdí mi že to je jednotka z LAnd ROveru,ale komunikace jde pod názvem WEBASTO BMW.
Ovšem další problém, pomazal sem všecky chyby, ale pokud dám na PIN 1 hodinky 1533 s W-BUS, topení se nezapne, pokud tam dám hodinky 1530 na výstup OUT - tak topení se taky nezapne.
Chcu se zeptat na jedno a to asi zásadní, protože už tejden to tady všecko čtu a nevím do teĎ jak to je.
ANALOGOVY TOPENI JE CO? spínaný +12V nebo čím?
CANOVY topeni je CANEM?to je snad jasný.
Co to je vývod na hodinách OUT?Je to jak u 1533 tak i u 1530 hodinek a je to +12V nebo jen nějakej DIGI signál od webasta?
Když sem to topení zapojil na +12V nic se nedělo, na Wbus taky ne a na výstup OUT z hodin taky ne. Pouštěl sem to všecko co sem psal na pin 1 a pin2 a stejně nic.
Přes termotest všecko rozjedu,ale nejde mi funkce F4 pustit cely topení aby hořelo.
Je možný že to je can?
Děkuji za info.
Jenže, borec si dovezl k tomu další jednotku, kerá je osazená skoro všema konektorama kromě X6 a je to nezávislé topení.
Fotky dodám zítra jednotky.Přehodil sem jednotku, zapojil pumpu nafty,vody.
Problém nastal ovšem v diagnostice, nešlo se s tím spojit přes PIN 1 na 6ti konektorové svorkovnici, napichl sem to tedy na pin 2 a komunikace jde jak po másle, ovšem tvrdí mi že to je jednotka z LAnd ROveru,ale komunikace jde pod názvem WEBASTO BMW.
Ovšem další problém, pomazal sem všecky chyby, ale pokud dám na PIN 1 hodinky 1533 s W-BUS, topení se nezapne, pokud tam dám hodinky 1530 na výstup OUT - tak topení se taky nezapne.
Chcu se zeptat na jedno a to asi zásadní, protože už tejden to tady všecko čtu a nevím do teĎ jak to je.
ANALOGOVY TOPENI JE CO? spínaný +12V nebo čím?
CANOVY topeni je CANEM?to je snad jasný.
Co to je vývod na hodinách OUT?Je to jak u 1533 tak i u 1530 hodinek a je to +12V nebo jen nějakej DIGI signál od webasta?
Když sem to topení zapojil na +12V nic se nedělo, na Wbus taky ne a na výstup OUT z hodin taky ne. Pouštěl sem to všecko co sem psal na pin 1 a pin2 a stejně nic.
Přes termotest všecko rozjedu,ale nejde mi funkce F4 pustit cely topení aby hořelo.
Je možný že to je can?
Děkuji za info.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
