s tim cerpadlem je to horsi uz moc nejsou... Jinak v zakladu maji vzdy 10mm hlavu 12mm by se musela asi obednat nova, ja mam doma sice 2 ale jednu ladim a druha uz je zamluvena...kully dully píše:Svhanim mech. Cerpadlo s 12 mm nevedel by nekdo ...?? Pls pls ....
BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
co jsi objednal? Já jsem si ze starýho rádia vyndal potenciometr a krásně to de ladit.. a kdybych nebyl punťa a nechtěl mýt všechno tip top tak by mě to vyšlo pouze na 15min. práce. protože nějakej vypínač k tomu doma seženeš dycky.. a tak sem ještě objednal vypínač s krytem..kully dully píše:Tak uz to mam ve ctvrtek to pride a jde se testovat

Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..
Ale snad brzo bude jiný kousek..

Ale snad brzo bude jiný kousek..
evry mod na serii mc nepoznas. samozrejme bude to mit vic nafty, takze to asi bude uz i kourit
vykon o neco malo. tahle uprava pomohla hodne na vetsim turbu. to potrebuje vic nafty, aby se roztocilo. pokud nechces zadne vetsi upravy a elektricky funguje a startuje to, je to asi nejrozumnejsi volba. na opravdu poradny chip velice nikoho nesezenes.

- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
No tak objednal jsem pro zatim jen naky 1k na vykon 0.125w a zatim bez vypinyce to uz pak poladim jinak mam big ic kat off egr off vsechno tak nak poladeni a pritoceny turbo dava 1.5 max ale low nafta necoudi ani boha tak to vyzkousim a uvidim jinak se pripravuje gt2060v a mech. Cerpadlo snad i s 12 mm ...
tak snad to bude znat

bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf 

Ahoj, zatím jsem to nevyřešil. Měl jsem jiné starosti, ty sajrajty, na které jezdím, mi zalepily lamelovku v čerpadle, tak jsem řešil tohle a pak jsem bastlil dvounádrž. A protože mrzlo a já nemám garáž, tak se to protáhlo...pesa84 píše:Ahoj, tak jak jsi vyladil ten spodek? Pořád se ti to sbírá "tédéesově"?ThatsMe píše:Je to 2056, je to na štítku. Dle ETK je z E60 525d. A nemáš tucha, jak je to s tím sklonem k přetáčení?
Ti číňani 11mm hlavu mají. Řešilo se to asi o 15 stránek dřív.Ale právě se taky obávám, že to spíš nepůjde. Protože stáhnout dávku na TDi a TDS je docela rozdíl. Mluvím teda o '95, OBD1...
Jinak první dojmy velice dobré! Ještě nemám nastavený tlak, páč budík budu mít až zítra, ale kroutil jsem s tím od oka, zabírá to v cca 1800, pak to jede moc pěkně, do nouzáku nepadá a u vrchu už je turbo fakt slyšet!Musím mrknout, jestli ta příruba nepodfoukla, skoro se mi to nechce zdát, takový kravál.
Odspodu se teda sbírá pořád tak tédéesově, ale to už přisuzuju mapám, turbo podle mě tlačí dost. Když jsem měl na volnoběh shozenou hadici na výtlaku, byl to docela fén, ale to jsem měl lopatky úplně zavřené.
Asi to nebudu řešit pružinkama, ale lopatky prostě víc přivřu a obejdu čidlo, aby to nepadalo do nouzáku. Naladím to tak na 2 bary, to ten motor při nějakém tom sem tam předjíždění vydrží, ne?
Jaký je rozdíl mezi těmi čidly? Mají stejný odpor a jiný rozsah nebo stejným tlakům odpovídají různá napětí? Neboli když to vyměním, bude mít ŘJ správný údaj o tlaku, nebo ji to oblbne? Nemáte někdo třeba tabulku s charakteristikou?

A druhá věc: pořád přemýšlím nad tou 11mm hlavou na elektrice. Potřeboval bych nějakou zkušenost. Podle mě to musí jít. Protože pokud evry mod zblbne ŘJ natolik, že zvětší dávku o nějakých 50%, volnoběh drží na 1100 a nepřijde jí to divné, tak 20%-ního nárůstu dávky z 11mm hlavy si nemůže ani všimnout...


Jako ono zalezi na tom jestli je to ladic nebo blazen... Dostane s toho 1.7baru max pokud bude hledet na zivotnost turba a bude merit emp pak uz je moc vysoke, dawe by mohl vypravet... Je to stejne jako u me s 2260kou taky tlacim max 2.1 a uz ho trochu pretahuju, emp je uz hodne vysoke, pred zregulovanim vyleti az na 4 bary a pak klesa na 3 jak se reguluje a to sou pro to turbo strop prave ty 3bary... Nechci vedet jaky emp tam mas ty
na tech 2.3barech to uz bude masakr... A jeste s tds bankou...

BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
kdyby jsi chtěl tlačit víc,tak čidlo do 2 baru mám na prodej.kully dully píše:Tak everi mod zapojen a dela to docela veci ale tlak turba me omezuje na 1.5 baru zatim stale serie uz se chysta novy ...
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
Chci se zeptat nevedel by nekdo kdyz hodne oturuju motor na N tak ze bez jizdy tak mi motor zacne skytat a huli to bile chcipnu a po nastartovani vse ok uz se mi to stalo 2x a kdyz auto jede tak vse ko i kdyz se drzi dobplnyho ... Nevi nekdo prosim ..? Neudelato treba ze turbo foukne divnejch 1.5cca bar a motor to vlastne nevyuzije ..? Nebo to hazi treba moc tlaku do nouzaku ..?
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf 

Zůstanou Ti vyset ventily... dělá to jen na studenějším motoru a taky když turuješ víckrát za sebou...kully dully píše:Chci se zeptat nevedel by nekdo kdyz hodne oturuju motor na N tak ze bez jizdy tak mi motor zacne skytat a huli to bile chcipnu a po nastartovani vse ok uz se mi to stalo 2x a kdyz auto jede tak vse ko i kdyz se drzi dobplnyho ... Nevi nekdo prosim ..? Neudelato treba ze turbo foukne divnejch 1.5cca bar a motor to vlastne nevyuzije ..? Nebo to hazi treba moc tlaku do nouzaku ..?
Ničemu to nevadí,ale jen se snaž aby to nebylo často.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER