BMW 325 TD TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

kully dully píše:Svhanim mech. Cerpadlo s 12 mm nevedel by nekdo ...?? Pls pls ....
s tim cerpadlem je to horsi uz moc nejsou... Jinak v zakladu maji vzdy 10mm hlavu 12mm by se musela asi obednat nova, ja mam doma sice 2 ale jednu ladim a druha uz je zamluvena...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Uživatelský avatar
kully dully
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 31 bře 2013, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: pribram

Příspěvek od kully dully »

Oo a kolik teda stoji nova pak bych se chtel zeptat mam 525 tds 97 a premyslim o evry modu kde poridim tu el vec ...? Ten rezistor ... Nebo co to je poradi nekdo prosim ja se to fakt nedocet ....
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf :D
Uživatelský avatar
kully dully
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 31 bře 2013, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: pribram

Příspěvek od kully dully »

Tak uz to mam ve ctvrtek to pride a jde se testovat ;)
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf :D
Uživatelský avatar
pesa84
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 09 lis 2010, 20:21
Odpovědi: 0
Bydliště: košumberk

Příspěvek od pesa84 »

kully dully píše:Tak uz to mam ve ctvrtek to pride a jde se testovat ;)
co jsi objednal? Já jsem si ze starýho rádia vyndal potenciometr a krásně to de ladit.. a kdybych nebyl punťa a nechtěl mýt všechno tip top tak by mě to vyšlo pouze na 15min. práce. protože nějakej vypínač k tomu doma seženeš dycky.. a tak sem ještě objednal vypínač s krytem.. :) asi ani nebudu řešit mechaniku. zatím.. pokud se tu z odborníků k tomu nevyjádří nějak moc záporně..
Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..:)
Ale snad brzo bude jiný kousek..
k5ynd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 03 lis 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od k5ynd1 »

evry mod na serii mc nepoznas. samozrejme bude to mit vic nafty, takze to asi bude uz i kourit :-) vykon o neco malo. tahle uprava pomohla hodne na vetsim turbu. to potrebuje vic nafty, aby se roztocilo. pokud nechces zadne vetsi upravy a elektricky funguje a startuje to, je to asi nejrozumnejsi volba. na opravdu poradny chip velice nikoho nesezenes.
Uživatelský avatar
kully dully
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 31 bře 2013, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: pribram

Příspěvek od kully dully »

No tak objednal jsem pro zatim jen naky 1k na vykon 0.125w a zatim bez vypinyce to uz pak poladim jinak mam big ic kat off egr off vsechno tak nak poladeni a pritoceny turbo dava 1.5 max ale low nafta necoudi ani boha tak to vyzkousim a uvidim jinak se pripravuje gt2060v a mech. Cerpadlo snad i s 12 mm ...:) tak snad to bude znat
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf :D
ThatsMe
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 11 led 2009, 00:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Mikulov

Příspěvek od ThatsMe »

pesa84 píše:
ThatsMe píše:Je to 2056, je to na štítku. Dle ETK je z E60 525d. A nemáš tucha, jak je to s tím sklonem k přetáčení?

Ti číňani 11mm hlavu mají. Řešilo se to asi o 15 stránek dřív. :) Ale právě se taky obávám, že to spíš nepůjde. Protože stáhnout dávku na TDi a TDS je docela rozdíl. Mluvím teda o '95, OBD1...

Jinak první dojmy velice dobré! Ještě nemám nastavený tlak, páč budík budu mít až zítra, ale kroutil jsem s tím od oka, zabírá to v cca 1800, pak to jede moc pěkně, do nouzáku nepadá a u vrchu už je turbo fakt slyšet! :) Musím mrknout, jestli ta příruba nepodfoukla, skoro se mi to nechce zdát, takový kravál. :) Odspodu se teda sbírá pořád tak tédéesově, ale to už přisuzuju mapám, turbo podle mě tlačí dost. Když jsem měl na volnoběh shozenou hadici na výtlaku, byl to docela fén, ale to jsem měl lopatky úplně zavřené.
Ahoj, tak jak jsi vyladil ten spodek? Pořád se ti to sbírá "tédéesově"?
Ahoj, zatím jsem to nevyřešil. Měl jsem jiné starosti, ty sajrajty, na které jezdím, mi zalepily lamelovku v čerpadle, tak jsem řešil tohle a pak jsem bastlil dvounádrž. A protože mrzlo a já nemám garáž, tak se to protáhlo...

Asi to nebudu řešit pružinkama, ale lopatky prostě víc přivřu a obejdu čidlo, aby to nepadalo do nouzáku. Naladím to tak na 2 bary, to ten motor při nějakém tom sem tam předjíždění vydrží, ne?

Jaký je rozdíl mezi těmi čidly? Mají stejný odpor a jiný rozsah nebo stejným tlakům odpovídají různá napětí? Neboli když to vyměním, bude mít ŘJ správný údaj o tlaku, nebo ji to oblbne? Nemáte někdo třeba tabulku s charakteristikou? :)

A druhá věc: pořád přemýšlím nad tou 11mm hlavou na elektrice. Potřeboval bych nějakou zkušenost. Podle mě to musí jít. Protože pokud evry mod zblbne ŘJ natolik, že zvětší dávku o nějakých 50%, volnoběh drží na 1100 a nepřijde jí to divné, tak 20%-ního nárůstu dávky z 11mm hlavy si nemůže ani všimnout... :) Když se volnoběh doladí polohou hlavy... Co myslíte, odborníci? :)
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

že na 2056v 2bary nedostaneš...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

mev1 píše:že na 2056v 2bary nedostaneš...
Myslím že dostane, ale asi né s elektrikou.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
ThatsMe
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 11 led 2009, 00:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Mikulov

Příspěvek od ThatsMe »

To by bylo dobré, já tolik tlačit nechci. A elektrika s větší hlavou? Nemáte vyzkoušeno, kluci? To se mi nechce věřit... :)
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

Jako ono zalezi na tom jestli je to ladic nebo blazen... Dostane s toho 1.7baru max pokud bude hledet na zivotnost turba a bude merit emp pak uz je moc vysoke, dawe by mohl vypravet... Je to stejne jako u me s 2260kou taky tlacim max 2.1 a uz ho trochu pretahuju, emp je uz hodne vysoke, pred zregulovanim vyleti az na 4 bary a pak klesa na 3 jak se reguluje a to sou pro to turbo strop prave ty 3bary... Nechci vedet jaky emp tam mas ty :-D na tech 2.3barech to uz bude masakr... A jeste s tds bankou...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Uživatelský avatar
kully dully
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 31 bře 2013, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: pribram

Příspěvek od kully dully »

Tak everi mod zapojen a dela to docela veci ale tlak turba me omezuje na 1.5 baru zatim stale serie uz se chysta novy ...
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf :D
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

kully dully píše:Tak everi mod zapojen a dela to docela veci ale tlak turba me omezuje na 1.5 baru zatim stale serie uz se chysta novy ...
kdyby jsi chtěl tlačit víc,tak čidlo do 2 baru mám na prodej.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
kully dully
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 31 bře 2013, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: pribram

Příspěvek od kully dully »

Chci se zeptat nevedel by nekdo kdyz hodne oturuju motor na N tak ze bez jizdy tak mi motor zacne skytat a huli to bile chcipnu a po nastartovani vse ok uz se mi to stalo 2x a kdyz auto jede tak vse ko i kdyz se drzi dobplnyho ... Nevi nekdo prosim ..? Neudelato treba ze turbo foukne divnejch 1.5cca bar a motor to vlastne nevyuzije ..? Nebo to hazi treba moc tlaku do nouzaku ..?
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf :D
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

kully dully píše:Chci se zeptat nevedel by nekdo kdyz hodne oturuju motor na N tak ze bez jizdy tak mi motor zacne skytat a huli to bile chcipnu a po nastartovani vse ok uz se mi to stalo 2x a kdyz auto jede tak vse ko i kdyz se drzi dobplnyho ... Nevi nekdo prosim ..? Neudelato treba ze turbo foukne divnejch 1.5cca bar a motor to vlastne nevyuzije ..? Nebo to hazi treba moc tlaku do nouzaku ..?
Zůstanou Ti vyset ventily... dělá to jen na studenějším motoru a taky když turuješ víckrát za sebou...
Ničemu to nevadí,ale jen se snaž aby to nebylo často.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Odpovědět

Zpět na „BMW“