Stránka 65 z 124
Napsal: 30 dub 2013, 09:07
od mev1
kully dully píše:Svhanim mech. Cerpadlo s 12 mm nevedel by nekdo ...?? Pls pls ....
s tim cerpadlem je to horsi uz moc nejsou... Jinak v zakladu maji vzdy 10mm hlavu 12mm by se musela asi obednat nova, ja mam doma sice 2 ale jednu ladim a druha uz je zamluvena...
Napsal: 30 dub 2013, 10:35
od kully dully
Oo a kolik teda stoji nova pak bych se chtel zeptat mam 525 tds 97 a premyslim o evry modu kde poridim tu el vec ...? Ten rezistor ... Nebo co to je poradi nekdo prosim ja se to fakt nedocet ....
Napsal: 30 dub 2013, 13:42
od kully dully
Tak uz to mam ve ctvrtek to pride a jde se testovat

Napsal: 30 dub 2013, 17:53
od pesa84
kully dully píše:Tak uz to mam ve ctvrtek to pride a jde se testovat

co jsi objednal? Já jsem si ze starýho rádia vyndal potenciometr a krásně to de ladit.. a kdybych nebyl punťa a nechtěl mýt všechno tip top tak by mě to vyšlo pouze na 15min. práce. protože nějakej vypínač k tomu doma seženeš dycky.. a tak sem ještě objednal vypínač s krytem..

asi ani nebudu řešit mechaniku. zatím.. pokud se tu z odborníků k tomu nevyjádří nějak moc záporně..
Napsal: 01 kvě 2013, 09:59
od k5ynd1
evry mod na serii mc nepoznas. samozrejme bude to mit vic nafty, takze to asi bude uz i kourit

vykon o neco malo. tahle uprava pomohla hodne na vetsim turbu. to potrebuje vic nafty, aby se roztocilo. pokud nechces zadne vetsi upravy a elektricky funguje a startuje to, je to asi nejrozumnejsi volba. na opravdu poradny chip velice nikoho nesezenes.
Napsal: 01 kvě 2013, 10:57
od kully dully
No tak objednal jsem pro zatim jen naky 1k na vykon 0.125w a zatim bez vypinyce to uz pak poladim jinak mam big ic kat off egr off vsechno tak nak poladeni a pritoceny turbo dava 1.5 max ale low nafta necoudi ani boha tak to vyzkousim a uvidim jinak se pripravuje gt2060v a mech. Cerpadlo snad i s 12 mm ...

tak snad to bude znat
Napsal: 01 kvě 2013, 12:49
od ThatsMe
pesa84 píše:ThatsMe píše:Je to 2056, je to na štítku. Dle ETK je z E60 525d. A nemáš tucha, jak je to s tím sklonem k přetáčení?
Ti číňani 11mm hlavu mají. Řešilo se to asi o 15 stránek dřív.

Ale právě se taky obávám, že to spíš nepůjde. Protože stáhnout dávku na TDi a TDS je docela rozdíl. Mluvím teda o '95, OBD1...
Jinak první dojmy velice dobré! Ještě nemám nastavený tlak, páč budík budu mít až zítra, ale kroutil jsem s tím od oka, zabírá to v cca 1800, pak to jede moc pěkně, do nouzáku nepadá a u vrchu už je turbo fakt slyšet!

Musím mrknout, jestli ta příruba nepodfoukla, skoro se mi to nechce zdát, takový kravál.

Odspodu se teda sbírá pořád tak tédéesově, ale to už přisuzuju mapám, turbo podle mě tlačí dost. Když jsem měl na volnoběh shozenou hadici na výtlaku, byl to docela fén, ale to jsem měl lopatky úplně zavřené.
Ahoj, tak jak jsi vyladil ten spodek? Pořád se ti to sbírá "tédéesově"?
Ahoj, zatím jsem to nevyřešil. Měl jsem jiné starosti, ty sajrajty, na které jezdím, mi zalepily lamelovku v čerpadle, tak jsem řešil tohle a pak jsem bastlil dvounádrž. A protože mrzlo a já nemám garáž, tak se to protáhlo...
Asi to nebudu řešit pružinkama, ale lopatky prostě víc přivřu a obejdu čidlo, aby to nepadalo do nouzáku. Naladím to tak na 2 bary, to ten motor při nějakém tom sem tam předjíždění vydrží, ne?
Jaký je rozdíl mezi těmi čidly? Mají stejný odpor a jiný rozsah nebo stejným tlakům odpovídají různá napětí? Neboli když to vyměním, bude mít ŘJ správný údaj o tlaku, nebo ji to oblbne? Nemáte někdo třeba tabulku s charakteristikou?
A druhá věc: pořád přemýšlím nad tou 11mm hlavou na elektrice. Potřeboval bych nějakou zkušenost. Podle mě to musí jít. Protože pokud evry mod zblbne ŘJ natolik, že zvětší dávku o nějakých 50%, volnoběh drží na 1100 a nepřijde jí to divné, tak 20%-ního nárůstu dávky z 11mm hlavy si nemůže ani všimnout...

Když se volnoběh doladí polohou hlavy... Co myslíte, odborníci?

Napsal: 01 kvě 2013, 18:21
od mev1
že na 2056v 2bary nedostaneš...
Napsal: 01 kvě 2013, 22:38
od oldaf
mev1 píše:že na 2056v 2bary nedostaneš...
Myslím že dostane, ale asi né s elektrikou.
Napsal: 01 kvě 2013, 22:44
od ThatsMe
To by bylo dobré, já tolik tlačit nechci. A elektrika s větší hlavou? Nemáte vyzkoušeno, kluci? To se mi nechce věřit...

Napsal: 02 kvě 2013, 03:17
od mev1
Jako ono zalezi na tom jestli je to ladic nebo blazen... Dostane s toho 1.7baru max pokud bude hledet na zivotnost turba a bude merit emp pak uz je moc vysoke, dawe by mohl vypravet... Je to stejne jako u me s 2260kou taky tlacim max 2.1 a uz ho trochu pretahuju, emp je uz hodne vysoke, pred zregulovanim vyleti az na 4 bary a pak klesa na 3 jak se reguluje a to sou pro to turbo strop prave ty 3bary... Nechci vedet jaky emp tam mas ty

na tech 2.3barech to uz bude masakr... A jeste s tds bankou...
Napsal: 02 kvě 2013, 17:13
od kully dully
Tak everi mod zapojen a dela to docela veci ale tlak turba me omezuje na 1.5 baru zatim stale serie uz se chysta novy ...
Napsal: 02 kvě 2013, 19:38
od dawe2706
kully dully píše:Tak everi mod zapojen a dela to docela veci ale tlak turba me omezuje na 1.5 baru zatim stale serie uz se chysta novy ...
kdyby jsi chtěl tlačit víc,tak čidlo do 2 baru mám na prodej.
Napsal: 02 kvě 2013, 21:45
od kully dully
Chci se zeptat nevedel by nekdo kdyz hodne oturuju motor na N tak ze bez jizdy tak mi motor zacne skytat a huli to bile chcipnu a po nastartovani vse ok uz se mi to stalo 2x a kdyz auto jede tak vse ko i kdyz se drzi dobplnyho ... Nevi nekdo prosim ..? Neudelato treba ze turbo foukne divnejch 1.5cca bar a motor to vlastne nevyuzije ..? Nebo to hazi treba moc tlaku do nouzaku ..?
Napsal: 02 kvě 2013, 21:57
od dawe2706
kully dully píše:Chci se zeptat nevedel by nekdo kdyz hodne oturuju motor na N tak ze bez jizdy tak mi motor zacne skytat a huli to bile chcipnu a po nastartovani vse ok uz se mi to stalo 2x a kdyz auto jede tak vse ko i kdyz se drzi dobplnyho ... Nevi nekdo prosim ..? Neudelato treba ze turbo foukne divnejch 1.5cca bar a motor to vlastne nevyuzije ..? Nebo to hazi treba moc tlaku do nouzaku ..?
Zůstanou Ti vyset ventily... dělá to jen na studenějším motoru a taky když turuješ víckrát za sebou...
Ničemu to nevadí,ale jen se snaž aby to nebylo často.