BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Celkem divny ze se mu vyvesujou ventili i s obtokovym turbem... Vetsinou tim trpi ty motory prekopane na naklapecky...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
menší dotaz, sháněl už někdo na e36tds silentbloky na motor? Mohl by někdo poradit?nenechá se třebas zaměnit za nějaký jiný pokud možno pevnější typ? někde na bmw klubu jsem četl, že fungují na principu hydroložiska a při větších záběrech se i nový může jevit jako v pořádku, ale ten sajrajt uvnitř už může být vyteklý,čico.. má někdo zkušenost?? mam totiž asi od oleje sežranej a načatej ten na straně řidiče a při záběru s evry modem se to celý třese a vydává takový divný drnčivý zvuky.. když totiž pak vemu rukou za motor tak s ním vpohodě zahoupu.. díky za info.. 
jo a mewe jak jsi proboha dokázal vyladit ten výfuk.. furt mi tam ten jouda klepe o tu rozpěru... už sem to párkrát předělával a dycky chvíli dobrý.. pár rozjezdu s evry a drrrrrr drrrrr drrrrr...
asi použiju COčko a flexu..

jo a mewe jak jsi proboha dokázal vyladit ten výfuk.. furt mi tam ten jouda klepe o tu rozpěru... už sem to párkrát předělával a dycky chvíli dobrý.. pár rozjezdu s evry a drrrrrr drrrrr drrrrr...

Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..
Ale snad brzo bude jiný kousek..

Ale snad brzo bude jiný kousek..
- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
Stema uchytǎa na motor jsem mel uplne stejnej proble ale pri poslednim odslapu jsem je utrhal vsechny ...
des jsky to ma malicky uchyceni nic mene ja si poradil ty dva na motor jsem dal novy ze serie a ty dva na prevodovce jsem predelal na 20 sroub a vypodlozil tvrdou gumou a poradne stahnul ... A zatim dobry predtim i nez jsem to do.... Uplne cely tak to delalo desnej bordel hlavne pri chcipani ....
tak uvidim co dal ale pomalu se chystam i na ty dva u motoru ...
jak to je u e36 tds to nevim ale prej to ma jiny drzaky motoru ....



bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf 

jo, podobný uchycení jsem udělal na držáku vejfuku když jsem ho utrhnul, protože to mam snížený a najížděl sem do dílny kde se dělala nová dlažba..
mě by zajímalo jestli se nedá zaměnit třeba z m3 nebo něčeho jiného.. když na nápravě to de..
eště by mě zajímalo jak se na chodu motoru při zatížení projevý vysoké EMP?
mě by zajímalo jestli se nedá zaměnit třeba z m3 nebo něčeho jiného.. když na nápravě to de..

eště by mě zajímalo jak se na chodu motoru při zatížení projevý vysoké EMP?
Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..
Ale snad brzo bude jiný kousek..

Ale snad brzo bude jiný kousek..
S tim vyfukem je to u e36 o nervy taky mi to kolikrat drnci o tu vzperu... Ale uz to neresim stejne pujde 2260ka pric a pujde GT32 co uz mam doma nachystane, takze se bude vyfuk muset stejne predelat, jinak vysoke emp se projevy vetsinou tim ze je to ve vyfuku spunt a motor je takovy neochotny nechce se mu moc v nizkych otackach je jakoby priduseny a musis dat hodne plynu aby se uracil zatahnout... To je prave ta nevyhoda naklapecek u predkomurkacu... Maji hodne spalin a vysoke emp nehlede na to ze vysoke emp ti odrovna za cas turbo, idealni je mit tlak ve vyfuku (emp) stejne nebo podobne tlaku v sani... Ja mam v sani 2.1baru a emp je 4bary a po zregulovani klesne ke 3barum... Coz je hrozne moc...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
díky za objasnění..
a budeš tam dávat teda jen jedno nebo použiješ i to tdsový turbo? to bude zabiják jako prase.. tzn., že 2260v bude na prodej? 


Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..
Ale snad brzo bude jiný kousek..

Ale snad brzo bude jiný kousek..
Uvidim jeste, oldaf ted nahodil GT32 a zkousi ho a chova se pry celkem dobre i v nizkych otackach, sice je to oproti 2260ce tupejsi kolem tech 2tis a nekope ale ve 2900ot uz ma plny tlak ale zase na 10mm hlave na nem nenatlacil vic jak 1.8baru s trubkou misto vyfuku a 1.5 s vyfukem ale uz pri tomhle tlaku to jede udajne lip jak 2260ka takze sem zvedavy ja mam trochu jiny turbo nez oldaf z mensiho obsahu tak doufam ze by se mohlo chovat jeste lepe tak uvidim, jinak 2260 by teoreticky mohla byt volna, ale zase uz ji po me pochtival kamos na svoje tds ale vecne nema prachy tak treba bude volna...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
olala, tak oldaf už ho tam má? Já myslel, že děla na biturbu? až to doladí to bude šídlo... a až to doladíš ty tak to nechci ani vidět.. jestli se to dotáhne.. meve, kdyžtak mi písni teoretickou cenu toho turba,hm? A z čeho to máš tu GT32ku?
Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..
Ale snad brzo bude jiný kousek..

Ale snad brzo bude jiný kousek..
Jo jo oldaf uz ho tam ma
prej docela mazec i na 10mm hlave, jinak ja ted resiim ladeny svody, nechci to davat na origo... Jinak ohledne toho turba nevim... Dal sem za nej 6tis + litr regulacni banka, pak sem delal repas ma komplet novi stred za dalsich 10tis... Jezdim na nem od rijna a v zime sem nejezdil, no uvidim ale i jak bude vypadat jak ho vytahnu jestli bude bez vuli a tak... Jinak jak vidis vyslo me to na hodne tak zkus nadhodit rozumnou cenu a uvidime, samozrejme uvidim na stavu jak bude vypadat, pokud bude mit vuli tak to je zas o necem jinem, ja doufam ze je na tom dobre no...

BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
no panejo, to vyšlo na pěknou raketu.. na to taky med´nebudou finance.. mam tu ještě to origo.. každopádně až ho budeš mít venku tak dej vědět v jakým je stavu
ty svody si necháš udělat? nebo se daj použít jiný?

Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..
Ale snad brzo bude jiný kousek..

Ale snad brzo bude jiný kousek..
No uz je v tom hromada penez... Jak ho budu mit vymenene tak dam vedet, ale neni to jen turbo, zaroven to chce velky cooler a hlavne spojku... Jinak ty svody jsou z e30 benzinu co se pouzivaji na turbo kity, jen doufam ze mi tam vejdou sou oproti origo svodum hodne velke jsou to typ 6-2-1 a kazda trubka stejne dlouha takze to bude mit lepsi vyplach valcu a nebudou se tam ty plyny pretlacovat... Ale taky stoji 7tis...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Jojo, je už tam GT32. S 12mm hlavou to jede docela dobře, ani nebude potřeba malý turbo. Na 2500ot to má už 1,5baru a při 3000ot to má už 2,3baru a 2,3baru to drží až do 5500otpesa84 píše:olala, tak oldaf už ho tam má? Já myslel, že děla na biturbu? až to doladí to bude šídlo... a až to doladíš ty tak to nechci ani vidět.. jestli se to dotáhne.. meve, kdyžtak mi písni teoretickou cenu toho turba,hm? A z čeho to máš tu GT32ku?

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
Chci se zeptat prosim moc mam everi a dobry ale dokazu to postelovat tak ze mi to huli jako prase i na volnobeh ..
a motor skube ... Jinak kdyz se jede je to parada tahne lip a i za plynem to jde hned nad nicim to nepremejsli ale ... Nevadi to skubani necemu ..?.. Jinak jsem pouzil jenom potenciometr odpor jsem vyradil .. Tlacim 1.5 baru a naftu co motor dovoli je na to nakej pomer ..? Nebo neco .? Diky

bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf 

no panejo, závist..oldaf píše:Jojo, je už tam GT32. S 12mm hlavou to jede docela dobře, ani nebude potřeba malý turbo. Na 2500ot to má už 1,5baru a při 3000ot to má už 2,3baru a 2,3baru to drží až do 5500otpesa84 píše:olala, tak oldaf už ho tam má? Já myslel, že děla na biturbu? až to doladí to bude šídlo... a až to doladíš ty tak to nechci ani vidět.. jestli se to dotáhne.. meve, kdyžtak mi písni teoretickou cenu toho turba,hm? A z čeho to máš tu GT32ku?Jedině kde je to takový tupý je pásmo 1800-2300ot, ale i v tom pásmu to jede líp jak sériový tds. Spíš teď budu řešit nějakej pořádnej chladič, asi nechám udělat něco silnějšího celohliníkovýho, je to docela problém to uchladit i se zapnutou el. vrtulí.


Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..
Ale snad brzo bude jiný kousek..

Ale snad brzo bude jiný kousek..