Stránka 67 z 132

Napsal: 24 črc 2014, 14:37
od Fulltank
Nevim, ze vas to prekvapuje. Spotrebni zbozi nastaveny na 3roky a 150tiskm. Kvuli ekologii snizovani olova a dalsich dulezitych prisad, pak se není cemu divit.

Napsal: 24 črc 2014, 16:09
od jericho-3
Ano a ty neskutečné inovace, pořád nové a nové aby se lidé nasytili, auto v záruce lehne a už musí upravit náhradní díl, protože už jedou jiné s novým softwarem..a lidé chtějí pořád nové a nové modely, nové plné palby, touží po tom, aby auto samo zaparkovalo, když jede ožralej aby auto samo zatočilo, když vjede na čáru, aby za něho vyrovnalo smyk, prudké přidání plynu apod...Touží, touží a pak jen čumí, když se to posere, vybírají konta aby mohli svého miláčka, který je těsně před důchodem , protože na nové nemají uvést do kondice..A pak stoupá nasrání, je to všechno na ho.no, je to sráč..Když nemám na krásné nové auto, ale mám jen na ojetinu,musím si srovnat v hlavě, zda mne to poté v opravách nesežere..

Napsal: 30 črc 2014, 19:00
od palmexman
Ahoj pánové,

planuju koupit hezkou Octavku 1.9 77kw FL 2009+ . Prvni majitel, serviska z autorizaku, bez lakovani atd. Limit mam cca 270 tisic.

Cetl jsem radu problemu se saly a srouby na ojnicich u 1.9...existuje rocnik bez chyb toho charakteru?

Napsal: 30 črc 2014, 19:35
od danikd
Uz se nekdo na nejakem doru zminoval o 1.9 FL a ojbice ven, tusim BLS ... ale tezko rici. Obecne se udava ze srouby jsou problem 2007-2008 a saly u vsech rocniku ... Kup nejakou za 265k a za tech usetrenych 5k si to nech vymenit a mas klid ... aby se ti lepe spalo ... jinak samozrejme ti muze lehnout auto na dalsich xxx zavadach ... proste dnes koupit auto ( nejen ojete ) je krapet loterie ...

Napsal: 30 črc 2014, 21:13
od misoVW
jericho-3 píše:Ano a ty neskutečné inovace, pořád nové a nové aby se lidé nasytili, auto v záruce lehne a už musí upravit náhradní díl, protože už jedou jiné s novým softwarem..a lidé chtějí pořád nové a nové modely, nové plné palby, touží po tom, aby auto samo zaparkovalo, když jede ožralej aby auto samo zatočilo, když vjede na čáru, aby za něho vyrovnalo smyk, prudké přidání plynu apod...Touží, touží a pak jen čumí, když se to posere, vybírají konta aby mohli svého miláčka, který je těsně před důchodem , protože na nové nemají uvést do kondice..A pak stoupá nasrání, je to všechno na ho.no, je to sráč..Když nemám na krásné nové auto, ale mám jen na ojetinu,musím si srovnat v hlavě, zda mne to poté v opravách nesežere..
dal by som ti lajk, keby sa dal :D

Napsal: 31 črc 2014, 06:52
od marena tdi
Tak jsem si opet koupil casopis Svet Motoru - ojetiny
Dosel jsem ke strance kde se rozebira problematika treba Octavia II.
Az jsem dosel na vetu kde primo pisou .
2007-2008 se vyrobci obcas podarilo prohodit horni a spodni lagry .Nasledkem byva zadreni , protoceni loziska ,pretrzena ojnice a destrukce motoru. Proto nechte tuto cast agregatu zkontrolovat a nesetrete na novych ojnicnich sroubech .

Napsal: 31 črc 2014, 07:23
od Pája 19
Jó tak to sem taky čet. Škoda, že pan novinář ten motor nikdy neviděl a píše jen to, co zaslechne od mechošů v hospodě. Nebo mi to kolikrát tak přijde.

Napsal: 31 črc 2014, 07:42
od danikd
Kdyby byli prohozene horni a dolni saly, tak to je otazkou stovek km a zaclo by to klepat ... realna zkusenost jednoho zanmeho, ne sice u VWW, ale bude to podobne ... 150000 by to urcite nevydrzelo... Ja se porad klanim ke sroubum u 07-08 a salam obecne z blbeho amterialu, i kdyby to bylo jinak, pro klid duse vymenit oboje, nestoji to svet. Doufam ze se za rok neukaze ze to neni neco jineho :)

Napsal: 31 črc 2014, 07:51
od jericho-3
Mě to trošku nejde do hlavy, vždy bylo jedno, která půlka lágru je na té které straně a dokonce prasata dovozci je zaměňovali,když horní která je nejvíce namáhaná začala ukazovat červenou /nebo dokonce plech/ dali jí dolů./A to v té době stáli okolo 500kč sada/Proto mi trochu hlava nebere , proč je v nich rozdíl. Že by ta horní byla i materiálové jiná a šetřilo se tím?
Osobně na šrouby moc nevěřím , kolikrát stačí vzít pilku a ten starý zkusit přeříznout.. Viděl jsem šrouby přetažené a delší než nové,/ale to bylo dotažením pákou mechošem s chlupatým předloktím/ ale aby praskly/přetrhly se/ , to by musely být překalené jako prase..

Napsal: 31 črc 2014, 07:55
od danikd
Horni je jiny matros ...

Napsal: 31 črc 2014, 08:33
od Vici
jericho-3 píše:Ano a ty neskutečné inovace, pořád nové a nové aby se lidé nasytili, auto v záruce lehne a už musí upravit náhradní díl, protože už jedou jiné s novým softwarem..a lidé chtějí pořád nové a nové modely, nové plné palby, touží po tom, aby auto samo zaparkovalo, když jede ožralej aby auto samo zatočilo, když vjede na čáru, aby za něho vyrovnalo smyk, prudké přidání plynu apod...Touží, touží a pak jen čumí, když se to posere, vybírají konta aby mohli svého miláčka, který je těsně před důchodem , protože na nové nemají uvést do kondice..A pak stoupá nasrání, je to všechno na ho.no, je to sráč..Když nemám na krásné nové auto, ale mám jen na ojetinu,musím si srovnat v hlavě, zda mne to poté v opravách nesežere..
Celkem souhlas.
Ale taky jsem přemýšlel proč ten vývoj jde tak rychle dopředu a kupuje se nové a nové...
Asi to tak musí být! Dřív na výrobu něčeho byla celá hala, 200 lidí.. dnes to samé udělají dvě mašiny s obsluhou jednoho člověka. Kdyby se nevyráběly nesmysly a lidi je nekupovali, asi se to celé zastaví a padne na hubu.. nebude práce, nikdo nevydělá, nikdo tím pádem nic nekoupí a bude to co se stalo důsledkem krize ve 30 letech... :(

Napsal: 31 črc 2014, 11:31
od jericho-3
Ano, je to trend moderní společnosti. Ale stačí jednoduchá věc, prostě se na ty trendy vykašlat , nekompenzovat si autem příslušnost k tomu a onomu, nezvyšovat si ním sebevědomí a říci si, opravdu potřebuji tohle drahé auto s drahým servisem k tomu, abych jezdil do školy nebo do práce pár kilometrů a jednou za půl roku k babičce? Mám to zapotřebí, abych měl auto jako Franta ? Např. můj známý důchodce, starý řidič a samoopravář svého Favorita. /je s nimi velice spokojen/si minulý rok si koupil Citroen C 3 , ukazoval mi ho pod plachtou, tak mu říkám a k čemu ho máš, vidím tě jen ve favoritech /má 2 , oba pěkné/ a on, no když se ženou se někam jedeme třeba k příbuzným podívat...Včera mi volal a povídá, porad´ mi, má cenu si nechat Citrouše předělat na Etanol? Já mu říkám, kolik máš na něm najeto? A on 1500km, tak mu říkám, jsi normální? Chceš dopíčit nové auto nějakou prasárnou, vím jak to hoši kolikrát dělají, ale hlavně, když s tím vůbec nejezdíš? Než se ti zaplatí ta úprava, budeš v Humpolci v krematoriu..Jo, jo já si to myslel, ale kluci říkali, že je to dobrý... :( :)

Napsal: 31 črc 2014, 11:34
od Vici
nečetl...

Napsal: 01 srp 2014, 09:23
od zolli007
Zdravim vsetkych, takze som po vymene saliek a skrutiek, podla toho ako vyzerali salky to asi potrebne nebolo, motor je 07/2007 BXE, ma 137 000 realnych a je dovoz z francuzska. Vybrate salky mali oznacenie 045 701 B alebo C co mi nebolo jasne cakal som D alebo E.

Fotene su takze vo vrchnom rade su vrchne v spodnom spodne je to vidiet ktore su ktore z fotiek.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 01 srp 2014, 12:49
od Pája 19
Tak tyhle bych tam vrátil. Vypadaj, že budou ještě dlouho držet.