dej tam vypínač a jezdi s tím když to potřebuješ.. jakej jsi naměřil odpor na potáku?kully dully píše:Chci se zeptat prosim moc mam everi a dobry ale dokazu to postelovat tak ze mi to huli jako prase i na volnobeh ..a motor skube ... Jinak kdyz se jede je to parada tahne lip a i za plynem to jde hned nad nicim to nepremejsli ale ... Nevadi to skubani necemu ..?.. Jinak jsem pouzil jenom potenciometr odpor jsem vyradil .. Tlacim 1.5 baru a naftu co motor dovoli je na to nakej pomer ..? Nebo neco .? Diky
BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..
Ale snad brzo bude jiný kousek..

Ale snad brzo bude jiný kousek..
veslo to tam tak tak a ja se bojim ze me do e36 nevleze vubecpesa84 píše:no panejo, závist..oldaf píše:Jojo, je už tam GT32. S 12mm hlavou to jede docela dobře, ani nebude potřeba malý turbo. Na 2500ot to má už 1,5baru a při 3000ot to má už 2,3baru a 2,3baru to drží až do 5500otpesa84 píše:olala, tak oldaf už ho tam má? Já myslel, že děla na biturbu? až to doladí to bude šídlo... a až to doladíš ty tak to nechci ani vidět.. jestli se to dotáhne.. meve, kdyžtak mi písni teoretickou cenu toho turba,hm? A z čeho to máš tu GT32ku?Jedině kde je to takový tupý je pásmo 1800-2300ot, ale i v tom pásmu to jede líp jak sériový tds. Spíš teď budu řešit nějakej pořádnej chladič, asi nechám udělat něco silnějšího celohliníkovýho, je to docela problém to uchladit i se zapnutou el. vrtulí.
bude nějaký videjko nebo aspoň fotečka?? tlaky sou krásný.. čím to může být v těch určitých ot. tupý? Málo nafty? je to zrovna spektrum dost používaných otáček.. no věřím, že ta gt32ka udělá už dost tepla..
a jak se ti to tam vešlo?

BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
takže by to bylo lepší tam mýt jedno menší..no, ale vlastně když to stejně jede líp jak origo tak asi není co řešit.. a pokud ty máš z menšího obsahu tak by to teoreticky mohlo být o chlup lepší,ne? No hele, tak uděláš díru do kapoty..
to videjko od diselmekenu jsi určo viděl,viď . tam narvali myslím hx35... to když sem viděl,no mazec..

Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..
Ale snad brzo bude jiný kousek..

Ale snad brzo bude jiný kousek..
no videl sem to hulilo mu to jak prase... Oldafovy to ani moc nehuli toho vzduchu tam de fakt dost...pesa84 píše:takže by to bylo lepší tam mýt jedno menší..no, ale vlastně když to stejně jede líp jak origo tak asi není co řešit.. a pokud ty máš z menšího obsahu tak by to teoreticky mohlo být o chlup lepší,ne? No hele, tak uděláš díru do kapoty..to videjko od diselmekenu jsi určo viděl,viď . tam narvali myslím hx35... to když sem viděl,no mazec..
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
Tak vypinac tam mam ale neni mi uplne jasny co mam merit ..pesa84 píše:dej tam vypínač a jezdi s tím když to potřebuješ.. jakej jsi naměřil odpor na potáku?kully dully píše:Chci se zeptat prosim moc mam everi a dobry ale dokazu to postelovat tak ze mi to huli jako prase i na volnobeh ..a motor skube ... Jinak kdyz se jede je to parada tahne lip a i za plynem to jde hned nad nicim to nepremejsli ale ... Nevadi to skubani necemu ..?.. Jinak jsem pouzil jenom potenciometr odpor jsem vyradil .. Tlacim 1.5 baru a naftu co motor dovoli je na to nakej pomer ..? Nebo neco .? Diky

bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf 

A v Polsku
http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=985
http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=985
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
měl jsem na mysli měřákem odpor na tom potenciometru co jsi tam namontoval skrz to škubání.. já to v klidu naladil aby to neškubalo a nedýmilo..kully dully píše:Tak vypinac tam mam ale neni mi uplne jasny co mam merit ..pesa84 píše:dej tam vypínač a jezdi s tím když to potřebuješ.. jakej jsi naměřil odpor na potáku?kully dully píše:Chci se zeptat prosim moc mam everi a dobry ale dokazu to postelovat tak ze mi to huli jako prase i na volnobeh ..a motor skube ... Jinak kdyz se jede je to parada tahne lip a i za plynem to jde hned nad nicim to nepremejsli ale ... Nevadi to skubani necemu ..?.. Jinak jsem pouzil jenom potenciometr odpor jsem vyradil .. Tlacim 1.5 baru a naftu co motor dovoli je na to nakej pomer ..? Nebo neco .? Diky
Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..
Ale snad brzo bude jiný kousek..

Ale snad brzo bude jiný kousek..
- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
Jo tak .. Jasny tak ze .. Potenciometr mam na zatizeni 0.125w a jeste k tomu mam odpor 460 a 500 momentalne tam mam jen potenciometr a prave kdyz otocim moc uz to skube a huli i na volnobeh kdyz tam dam tu 460 odpor jeste k tomu tak to nedela tolik ale myslel jsem ze tam toho jde min ... Tak jeste premerim ten odpor na potrnciometru a pisnu ze bych mel spatnej potenciometr ..?? Jinak jsem se drzel schematu
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf 

- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
podle mě to má každej motor jinak. musíš si vybrat, buď komfortní volnoběch a slabší, ale přesto pěknej zátach a nebo volnoběch jak žentour, ale parádní zátach. já sem to dneska měřil a teď tam mam 1100 Ohm, ale jen protože mam v háji silentbloky na motoru. Jinak jsem tam měl myslím +-850-900 Ohm. A podle jakýho shématu jsi to zapojoval? Stačí dvoulinka, na konec dáš vypínač a kam ti to vychází na jednu žílu zapojíš poťák.. nic víc..kully dully píše:Jeste kolik je tak cca dobrej ten odpor ..? Cislo ..? Bych si to nastavil a pak uz tim nehybal a jen prepinal vypinacem ...

Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..
Ale snad brzo bude jiný kousek..

Ale snad brzo bude jiný kousek..
- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
Jo presne tak ja nez jsem to zacal resit tak jsem si nasel dost veci a prave nekde radili potenciometr 1k 0.125w 450-1100 ohm myslim tak nak ale nevim proc na schematu je jeste 500 ohm samostatnej odpor nevim proc kazdopadne kdyz tam je jeste ten odpor tak to jede tedy max na 1000 ohm cca bez nej max na 500 ohm staci to ..??
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf 
