BMW 325 TD TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
pesa84
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 09 lis 2010, 20:21
Odpovědi: 0
Bydliště: košumberk

Příspěvek od pesa84 »

kully dully píše:Chci se zeptat prosim moc mam everi a dobry ale dokazu to postelovat tak ze mi to huli jako prase i na volnobeh ..:) a motor skube ... Jinak kdyz se jede je to parada tahne lip a i za plynem to jde hned nad nicim to nepremejsli ale ... Nevadi to skubani necemu ..?.. Jinak jsem pouzil jenom potenciometr odpor jsem vyradil .. Tlacim 1.5 baru a naftu co motor dovoli je na to nakej pomer ..? Nebo neco .? Diky
dej tam vypínač a jezdi s tím když to potřebuješ.. jakej jsi naměřil odpor na potáku?
Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..:)
Ale snad brzo bude jiný kousek..
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

pesa84 píše:
oldaf píše:
pesa84 píše:olala, tak oldaf už ho tam má? Já myslel, že děla na biturbu? až to doladí to bude šídlo... a až to doladíš ty tak to nechci ani vidět.. jestli se to dotáhne.. meve, kdyžtak mi písni teoretickou cenu toho turba,hm? A z čeho to máš tu GT32ku?
Jojo, je už tam GT32. S 12mm hlavou to jede docela dobře, ani nebude potřeba malý turbo. Na 2500ot to má už 1,5baru a při 3000ot to má už 2,3baru a 2,3baru to drží až do 5500ot :D Jedině kde je to takový tupý je pásmo 1800-2300ot, ale i v tom pásmu to jede líp jak sériový tds. Spíš teď budu řešit nějakej pořádnej chladič, asi nechám udělat něco silnějšího celohliníkovýho, je to docela problém to uchladit i se zapnutou el. vrtulí.
no panejo, závist.. :D bude nějaký videjko nebo aspoň fotečka?? tlaky sou krásný.. čím to může být v těch určitých ot. tupý? Málo nafty? je to zrovna spektrum dost používaných otáček.. no věřím, že ta gt32ka udělá už dost tepla.. :) a jak se ti to tam vešlo?
veslo to tam tak tak a ja se bojim ze me do e36 nevleze vubec :-( jinak je to tupy protoze v tech otackach 1800-2300 se to turbo jeste poradne neroztoci a je nizky plnici tlak... Nafty tam s tou novou hlavou dostaneme az az...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Uživatelský avatar
pesa84
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 09 lis 2010, 20:21
Odpovědi: 0
Bydliště: košumberk

Příspěvek od pesa84 »

takže by to bylo lepší tam mýt jedno menší..no, ale vlastně když to stejně jede líp jak origo tak asi není co řešit.. a pokud ty máš z menšího obsahu tak by to teoreticky mohlo být o chlup lepší,ne? No hele, tak uděláš díru do kapoty.. (rofl) to videjko od diselmekenu jsi určo viděl,viď . tam narvali myslím hx35... to když sem viděl,no mazec..
Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..:)
Ale snad brzo bude jiný kousek..
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

pesa84 píše:takže by to bylo lepší tam mýt jedno menší..no, ale vlastně když to stejně jede líp jak origo tak asi není co řešit.. a pokud ty máš z menšího obsahu tak by to teoreticky mohlo být o chlup lepší,ne? No hele, tak uděláš díru do kapoty.. (rofl) to videjko od diselmekenu jsi určo viděl,viď . tam narvali myslím hx35... to když sem viděl,no mazec..
no videl sem to hulilo mu to jak prase... Oldafovy to ani moc nehuli toho vzduchu tam de fakt dost...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Uživatelský avatar
kully dully
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 31 bře 2013, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: pribram

Příspěvek od kully dully »

pesa84 píše:
kully dully píše:Chci se zeptat prosim moc mam everi a dobry ale dokazu to postelovat tak ze mi to huli jako prase i na volnobeh ..:) a motor skube ... Jinak kdyz se jede je to parada tahne lip a i za plynem to jde hned nad nicim to nepremejsli ale ... Nevadi to skubani necemu ..?.. Jinak jsem pouzil jenom potenciometr odpor jsem vyradil .. Tlacim 1.5 baru a naftu co motor dovoli je na to nakej pomer ..? Nebo neco .? Diky
dej tam vypínač a jezdi s tím když to potřebuješ.. jakej jsi naměřil odpor na potáku?
Tak vypinac tam mam ale neni mi uplne jasny co mam merit ..:(
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf :D
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

jsme houby ladiči jak to tak vidím :-D
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Uživatelský avatar
kully dully
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 31 bře 2013, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: pribram

Příspěvek od kully dully »

Super pekny turbo jako kyblik fajn ... Ale jak to teda naladim a co mam merit ..? Jediny co merim je tlak turba a tlak oleje jinak co mam poridit dal ..?? Diky ...:)
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf :D
Uživatelský avatar
pesa84
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 09 lis 2010, 20:21
Odpovědi: 0
Bydliště: košumberk

Příspěvek od pesa84 »

podle mě je jen otázka času než se tu budou montovat holsety velký jako kýbl... (rofl)
Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..:)
Ale snad brzo bude jiný kousek..
Uživatelský avatar
pesa84
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 09 lis 2010, 20:21
Odpovědi: 0
Bydliště: košumberk

Příspěvek od pesa84 »

kully dully píše:
pesa84 píše:
kully dully píše:Chci se zeptat prosim moc mam everi a dobry ale dokazu to postelovat tak ze mi to huli jako prase i na volnobeh ..:) a motor skube ... Jinak kdyz se jede je to parada tahne lip a i za plynem to jde hned nad nicim to nepremejsli ale ... Nevadi to skubani necemu ..?.. Jinak jsem pouzil jenom potenciometr odpor jsem vyradil .. Tlacim 1.5 baru a naftu co motor dovoli je na to nakej pomer ..? Nebo neco .? Diky
dej tam vypínač a jezdi s tím když to potřebuješ.. jakej jsi naměřil odpor na potáku?
Tak vypinac tam mam ale neni mi uplne jasny co mam merit ..:(
měl jsem na mysli měřákem odpor na tom potenciometru co jsi tam namontoval skrz to škubání.. já to v klidu naladil aby to neškubalo a nedýmilo..
Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..:)
Ale snad brzo bude jiný kousek..
Uživatelský avatar
kully dully
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 31 bře 2013, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: pribram

Příspěvek od kully dully »

Jo tak .. Jasny tak ze .. Potenciometr mam na zatizeni 0.125w a jeste k tomu mam odpor 460 a 500 momentalne tam mam jen potenciometr a prave kdyz otocim moc uz to skube a huli i na volnobeh kdyz tam dam tu 460 odpor jeste k tomu tak to nedela tolik ale myslel jsem ze tam toho jde min ... Tak jeste premerim ten odpor na potrnciometru a pisnu ze bych mel spatnej potenciometr ..?? Jinak jsem se drzel schematu
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf :D
Uživatelský avatar
kully dully
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 31 bře 2013, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: pribram

Příspěvek od kully dully »

Jeste kolik je tak cca dobrej ten odpor ..? Cislo ..? Bych si to nastavil a pak uz tim nehybal a jen prepinal vypinacem ...:)
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf :D
Uživatelský avatar
pesa84
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 09 lis 2010, 20:21
Odpovědi: 0
Bydliště: košumberk

Příspěvek od pesa84 »

kully dully píše:Jeste kolik je tak cca dobrej ten odpor ..? Cislo ..? Bych si to nastavil a pak uz tim nehybal a jen prepinal vypinacem ...:)
podle mě to má každej motor jinak. musíš si vybrat, buď komfortní volnoběch a slabší, ale přesto pěknej zátach a nebo volnoběch jak žentour, ale parádní zátach. já sem to dneska měřil a teď tam mam 1100 Ohm, ale jen protože mam v háji silentbloky na motoru. Jinak jsem tam měl myslím +-850-900 Ohm. A podle jakýho shématu jsi to zapojoval? Stačí dvoulinka, na konec dáš vypínač a kam ti to vychází na jednu žílu zapojíš poťák.. nic víc.. ;)
Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..:)
Ale snad brzo bude jiný kousek..
Uživatelský avatar
kully dully
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 31 bře 2013, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: pribram

Příspěvek od kully dully »

Jo presne tak ja nez jsem to zacal resit tak jsem si nasel dost veci a prave nekde radili potenciometr 1k 0.125w 450-1100 ohm myslim tak nak ale nevim proc na schematu je jeste 500 ohm samostatnej odpor nevim proc kazdopadne kdyz tam je jeste ten odpor tak to jede tedy max na 1000 ohm cca bez nej max na 500 ohm staci to ..??
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf :D
Odpovědět

Zpět na „BMW“