Stránka 1 z 2
Climatizace..
Napsal: 19 dub 2012, 21:52
od alienek87
Zdravím, mám napuštěnou klimatizaci, zkontrolované tlaky atd.. Vše vpořádku. Dneska jsem v diagnostice na klimatizaci našel chybové hlášky.. 25b a 4FA. Smazal jsem je a klima neklimatizuje, fouká jakoby vzduch z venku, ale klima ne. Nevíte čím to může být ? Může to být tou druhou chybou...? Kamarád mi říkal že by to mohl být nějaký elektromagnet který nespíná, ale to by se přece objevilo v diagnostice VAG.. ? Tam nic nebylo napsáno.. tak nevím čím to je.. Chci aby to chladilo
Napsal: 19 dub 2012, 21:56
od romanespana
jak zapnes klimu, tak koukni jestli sepne kompresor
Napsal: 20 dub 2012, 05:28
od este
jaký auto? kontrola klimakopresoru jestli spíná. Sepnou se ti obě vrtule když ji zapneš ?
Napsal: 20 dub 2012, 14:53
od alienek87
Mám Octávku 1 r.v. 2002, business, No je to zajímavé, když zmačnku klimu na LO, tak se mi sepne ta malá vrtule, když mám vypnutou klimu a nechám běžet auto, tak po chvíli se mi sepne taky ta malá vrtule.. nevím proč, ale ta velká vrtule se mi vůbec nesepíná, nevím zda-li je to od klimy.. můj názor je že malá vrtule je od klimy ne ? Nebo se pletu. Dneska jsem vymazal chyby v climatroniku a žádné změny.. tak nevím, čím to je.. A ještě když zapínám klimu myslím tim LO, tak se mi ani nezvýší otáčky, jenom se rozjede ten malý ventilátor.. tak nevím čím to je.. když se klima tlakovala, tak byla OK.
Napsal: 20 dub 2012, 20:30
od Martinsek
pod baterkou je jednotka pro ventilátory a klimu a dost často tam uhnije drát...
Napsal: 20 dub 2012, 21:09
od alienek87
A to může mít vliv na to že mi nejde klima..? to spíš že chladiš asi nepofachá ne ?
Napsal: 20 dub 2012, 21:19
od pstejski
4FA je KO servo na ovládání směšovací klapky, celkem častá závada, pokud ta klapka nechodí jak má tak se potí sklo. Jestli sepne klimakompresor jde po nastartování při volnoběhu docela dobře poznat na otáčkách a na okamžitý spotřebě.
Napsal: 20 dub 2012, 21:43
od geo
nenašel jsem nikde zda kompresor sepne nebo ne pokud ne kontroluj podmínky pro sepnutí v bloku hodnot tam bude i napsany proč nesepne a nechladí.píšeš že tlaky jsou ok tam muselo být vidět zda kompresor tlačí nebo ne často jsou ty kompresory už vyběhaný a neudělají tlak potřebný pro cirkulaci chladícího média.
Napsal: 20 dub 2012, 22:01
od romanespana
to jo, tady u nas jich v lete menim jeden za druhym, nastesti ne na mym aute, protoze novej 500eur, repas 300
Napsal: 21 dub 2012, 14:24
od alienek87
Aha, takže pokud se mi otáčky při zapnutí klimatizace nezvýší a ani spotřeba né, tak je ten kompresor v čudu a můžu si koupit nový nebo udělat repas.. A to vyjde na nějakých 6-7500 kč repas. ?
Napsal: 21 dub 2012, 15:34
od este
Odkud jsi ?
Napsal: 21 dub 2012, 17:16
od geo
Nejlepší bude když s tím někam zajedeš koukám že se v tom moc neorientuješ pokud ani nepoznáš seplej kompresor tak pravou příčinu budeš po netu jen těžko hledat
Napsal: 22 dub 2012, 12:22
od alienek87
Jo jo máš pravdu, nejsem v tomhle moc sběhlý, takže asi s tím budu muset někam zajít.. Jenom jsem chtěl nějaké rady jestli se s tím někdo nesetkal. Jsem z Ostravy..
Napsal: 05 kvě 2012, 19:39
od Schavi
Nebudu zakládat další téma..mám podobný problém..taky mi nejde ani jeden ventilátor.A to i v případě venkovní teploty 30°C s přišláplým plynem..sice jsem rád, že se to stačí dochlazovat náporem vzduchu, ale jsem nervózní (kolona atd.) Velký se má přece točit pořád ne?
Možná s tím souvisí i nefunkční klima..minulý rok mi chladila stále méně a méně..na jaře kostky ledu a na podzim už climatron nebyl schopen v autě udržet teplotu 20°C když venku bylo jen o málo více..napadla mě málo naplněná soustava, ale 2 týdny zpět mi v servise řekli, že jsem měl plno..a dneska jsem přišel na to, že auto ani nereaguje na zaplý/vyplý econ..mám zaplou klimu (čili econ off) a kompresor nesepne..spotřeba na volnoběh pořád 0,4l (dříve při funkční klimě 0,7l) a ani podle sluchu není poznat, že by motor měl mít větší zátěž..pojistky jsem prošel jak vevnitř tak při motoru..všechny ok..má někdo radu, kterou cestou se dát..v servisu jim prý diagnostika nic neukázala..i když při dnešní kvalitě nekterých servisů člověk nikdy neví..
Napsal: 12 črc 2012, 18:57
od octavia.TDI
Martinsek píše:pod baterkou je jednotka pro ventilátory a klimu a dost často tam uhnije drát...
o jaky drat se jedna ??nekde u te RJ ?