Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ono fakt hodně záleží na odporu brzdy, jestli je to nějaký lehký válec bez odporu, tak to fakt spodek nenafoukne a i celý průběh je divnej. Kdyby udělal log na čtyřku tak by to bylo docela zajímavý, z toho by bylo už něco vidět
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
Tych 484Nm je akoze prefuk, alebo si tam dal taku poziadavku tlaku? Pytam sa preto lebo vidim ze to potom spadne na 400Nm a tam to drzi, plus samozrejme hybrid do 210ps by mal mat lepsi nastup (ako tu polemizuju chalani). Turbo Technics z UK je firma co vie robit turba, takze nejaky problem s trubom z tohto titulu vylucujem...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
ten spodek to je teda strasny, pokud bys mel hybrida od Andeho tak mas min 120hp ve 2tis ot., nevim co tam je za tubo? nebo spise od koho, ale za tohle bych chtel vratit penize..na druhou stranu pokud tam jsou seriovy trysky tak vykon nahore je moc pekny..
Naposledy upravil(a) JasteR dne 29 dub 2012, 21:00, celkem upraveno 1 x.
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm
Majitel si to turbo sehnal sam z nejake bouracky z anglie tak jsme ho tam daly . Vic jsem neresil chtel ho tam ma ho tam mit . Ale i tak to jede suprove hlavne nahore i ten spodek je uplne v pohode na silnici Mereno je to na 5 prev. stupen
Nic, cim by se dalo chlubit, na druhou stranu, kdyz si to dokazal u zakaznika obhajit, tak je nejspis lepsi marketingovy pracovnik nezli chiptuner
Jinak Fun pouzival Motocom bez retarderu roky a nemel s timto problemy, takze netreba zbytecne takove manyry zavadet, treba je to problem majitele brzdy.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Forest píše:Jinak Fun pouzival Motocom bez retarderu roky a nemel s timto problemy, takze netreba zbytecne takove manyry zavadet, treba je to problem majitele brzdy.
tohle rejpnutí tam být nemuselo...aby sem pak ještě někdo graf vůbec dal, když místo postřehů se zase řeší majitel brzdy.....