Stránka 1 z 4
záhada předvsřik
Napsal: 01 kvě 2012, 15:58
od Smoke
po výměně bloku (ASZ místo AHF) padá předvstřik, ale hodně.
do tý doby ok, filtr měním pravidelně s olejem, tet má cca 2měsíce, podávačka v nádrži z pd, funguje.
startuje krásně
rozvody na přípravky, znova kontrolováno a ok. diag bez závad
předvstřik na volnoběh 1.3st, dle logu do 3000 ot drží, ale pocitově už od 1500 ot nejede (tak z poloviny). tlak turba ok, a paliva taky dost- tet pěkně čudí. zkusil jsem nastavit na volnoběh předvstřik 5st a dost se to zlepšilo, ale problém je stále.
že by odešlo čerpadlo?
edit: trysky byly kontrolovany a ok.
jinak dnes zjištěno že pumpa z nádrže krásně tlačí naftu i přes filtr, po opětovném napojení k čerpadluse před čerpadlem dělá tlak a z vračečky čerpadla jen pomalu vytíká, což předtím hezky kolovalo bez tlaku. čím to?
Napsal: 01 kvě 2012, 16:51
od pokornasek.pepan
kde nastavuješ těch 5st. ??podle kterýho jedeš bloku ?
Napsal: 01 kvě 2012, 17:05
od Smoke
nastavuju kolem na čerpadle-3 šrouby. ve stupních kanál 4 ve vagu, nebo dle tdi grafu, ale tam už je mimo, nad horní linku
Napsal: 01 kvě 2012, 17:16
od Power156
Smoke píše:nastavuju kolem na čerpadle-3 šrouby. ve stupních kanál 4 ve vagu, nebo dle tdi grafu, ale tam už je mimo, nad horní linku
dej motor 01 - 04- 00 při nastartovanym motoru a napiš co máš na druhý pozici z leva??
Napsal: 01 kvě 2012, 17:17
od Power156
Power156 píše:Smoke píše:nastavuju kolem na čerpadle-3 šrouby. ve stupních kanál 4 ve vagu, nebo dle tdi grafu, ale tam už je mimo, nad horní linku
dej motor 01 - 04- 00 při nastartovanym motoru a napiš co máš na druhý pozici z leva??
jo a pouze na volnoběh
Napsal: 01 kvě 2012, 17:29
od pokornasek.pepan
Smoke píše:nastavuju kolem na čerpadle-3 šrouby. ve stupních kanál 4 ve vagu, nebo dle tdi grafu, ale tam už je mimo, nad horní linku
ohřej na 90 ,dej si diag. 01motor,08 bloky hodnot,kanal 00,koukni na 2pozici zleva a nastav to na 65-75
Napsal: 01 kvě 2012, 17:44
od Smoke
? co by mělo být, má být 1.1st. motor, 4kanál, jsem psal že má 1.3, a má být 1.1
na volnoběh, ohřátej motor je jasný.
pepan: tam by mělo být kolem 60st to je jasný, ale píšu že tak to prostě nefunguje, i když to před výměnou bloku motoru fungovalo.
hulí to a nejede, moc tichý. padá předvstřik, nevim kde už mám hledat, a když tet mám 100 (01motor,08 bloky hodnot,kanal 00, na 2pozici zleva) a je to lepší, ale furt je na 96% a nestíhá, je cca o 2st méně než by mělo být v otáčkách. požadavek 17 a je 15, 14st
Napsal: 01 kvě 2012, 17:54
od pokornasek.pepan
Smoke píše:? co by mělo být, má být 1.1st. motor, 4kanál, jsem psal že má 1.3, a má být 1.1
na volnoběh, ohřátej motor je jasný.
pepan: tam by mělo být kolem 60st to je jasný, ale píšu že tak to prostě nefunguje, i když to před výměnou bloku motoru fungovalo.
hulí to a nejede, moc tichý. padá předvstřik, nevim kde už mám hledat, a když tet mám 100 (01motor,08 bloky hodnot,kanal 00, na 2pozici zleva) a je to lepší, ale furt je na 96% a nestíhá, je cca o 2st méně než by mělo být v otáčkách. požadavek 17 a je 15, 14st
to je divný...,na volnoběh má 100 ? hele vim že je to na ... ale koukni jak si zapojil hadice u filtru,jestli si neprohodil vratku a privod...

dělá to tohle... ale na serii to normálně jede.
Napsal: 01 kvě 2012, 18:27
od Smoke
mělo to myslím 62, ale když jsem nastavil na 100 tak se to zlepšilo. ale divný že před výměnou bloku motoru to bylo ok, při 60. s původním to jedilo jak šlak.
přehozený hadičky nejsou, snad ani nejde. vše jsem prošel než to dal na forum.
Napsal: 01 kvě 2012, 19:03
od slovacek.milos
vem si jiné auto nalad si sto, pak třeba třicet a zjistíš že to jede stejně a nic nehulí
jsi na falešné stopě, problém je v té překopávce, to musí dělat borec který má jméno a zkušenosti jinak

Napsal: 01 kvě 2012, 19:19
od Smoke
slovacek.milos píše:vem si jiné auto nalad si sto, pak třeba třicet a zjistíš že to jede stejně a nic nehulí
jsi na falešné stopě, problém je v té překopávce, to musí dělat borec který má jméno a zkušenosti jinak

stejně to nepojede, předvstřik má vliv na chod, čerpadlo vše nezkompenzuje.
překopávkou myslíš co? že PD písty maj vliv na předvstřik?
a že nemám jméno neumím postavit motor? tě nechápu
tím že jsem posunul na 100 jsem chtěl říct že v otáčkách není takovej rozdíl, jak když je 60, otázkou proč to je, jestli blbne čerpadlo?
Napsal: 01 kvě 2012, 19:24
od slovacek.milos
Smoke píše:slovacek.milos píše:vem si jiné auto nalad si sto, pak třeba třicet a zjistíš že to jede stejně a nic nehulí
jsi na falešné stopě, problém je v té překopávce, to musí dělat borec který má jméno a zkušenosti jinak

stejně to nepojede, předvstřik má vliv na chod, čerpadlo vše nezkompenzuje.
překopávkou myslíš co? že PD písty maj vliv na předvstřik?
a že nemám jméno neumím postavit motor? tě nechápu
tím že jsem posunul na 100 jsem chtěl říct že v otáčkách není takovej rozdíl, jak když je 60, otázkou proč to je, jestli blbne čerpadlo?[/quote
velice se ti omlouvám já si neověřil že to je PD promin su blb

Napsal: 01 kvě 2012, 19:26
od hansdob
jak jsi řešil čidlo otáček kliky nemáš chybu tam??
Napsal: 01 kvě 2012, 19:28
od slovacek.milos
ahf je rotačka co tam píšeš PD

Napsal: 01 kvě 2012, 19:32
od hansdob
on má spodek z PD a vršek z rotačky jestli chápu také to ve volných chvilkách chci stavět ale není čas
