Chyba (N146) a bliká žhavení-hádanka pro odborníky......

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Mad_Boxs
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 25 čer 2007, 18:28
Odpovědi: 0

Chyba (N146) a bliká žhavení-hádanka pro odborníky......

Příspěvek od Mad_Boxs »

Předem bych chtěl říci, že jsem závadu odstranil. Dávám to sem, jako hádanku pro ostatní a taky jestli se stím někdo už setkal, že diagnostika vypíše chybu, bez dalších upřesnění a rozbliká se kontrolka žhavení.

2,5 TDi ACV

Závady které to nejsou:
1. hlava čerpadka a celé čerpadlo není KO!
2. elektrika je v pořádku
3. kontrolka bliká a nejde smazat chyba - pokud je teplý motor
4. auto normálně jede
5. startuje na brnk

tak páni odborníci, co to způsobovalo? logy na to nepotřebuju.

Budete si muset doplnit tu tabulku, co tu koluje na foru, "možné příčiny blikání žhavení"
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama
Mirin4motion
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 11 pro 2011, 15:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mirin4motion »

Plynový pedál?
petersatan
uživatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2008, 15:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od petersatan »

Časovanie čerpadla?
Mad_Boxs
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 25 čer 2007, 18:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mad_Boxs »

Zatím vše mimo.
Klidně zkoušejte dál. Sám jsem tomu nechtěl věřit, jednu malou nápovědu jsem už napsal.
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9168
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

teplotní čidlo
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Mad_Boxs
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 25 čer 2007, 18:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mad_Boxs »

Teplotní čidla jsou v pořádku a vypisují správné hodnoty. Ale už je to celkem blízko.
V elektrice závada není.
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

ucpanej naftovej filtr
603917329
Mad_Boxs
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 25 čer 2007, 18:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mad_Boxs »

Tak dobře, ucpaný naftový filtr to nebyl, už to skoro je hodně blízko.

TERMOVENTIL VE FILTRU, byl zaseknutý na stálý ohřev a čerpadlo se přehřívalo.
Už jsem byl z toho opravdu nešťastný a chtěl jsem měnit čerpadlo. Bylo mi, ale divné, že se závada nedala smazat, když byl motor ohřátý. Jakmile zchladnul, tak to šlo smazat.
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3646
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Píšeš, že diag vypsala chybu. Nějakou konkrétní?
Oct asv 2000, DieselPower
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

Už jsem měl něco podobného, sice na benzínu ...
Fab 1,4 16V. Občasně se rozsvítil motor, někdy + EPC.
2x to vypsalo snímač tlaku v sání, ale hodnota OK, takže jsem to 2x smázl a nechali jsme to jezdit. Po třetí se mi rozsvítil jen motor při rozjezdu. V paměti závad nic, takže nebylo co mazat a motor svítil vesele dál. Auto jelo úplně normálně, startovalo, jen svítil ten motor.
Vyčistil jsem klapku, zákl. nast., motor zhasl a od té doby ( cca půl roku ) je pokoj.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Mad_Boxs píše:Tak dobře, ucpaný naftový filtr to nebyl, už to skoro je hodně blízko.

TERMOVENTIL VE FILTRU, byl zaseknutý na stálý ohřev a čerpadlo se přehřívalo.
Už jsem byl z toho opravdu nešťastný a chtěl jsem měnit čerpadlo. Bylo mi, ale divné, že se závada nedala smazat, když byl motor ohřátý. Jakmile zchladnul, tak to šlo smazat.
ve vagu bys to měl vidět podle teploty nafty, ne?
Mad_Boxs
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 25 čer 2007, 18:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mad_Boxs »

Pája 19 píše:Píšeš, že diag vypsala chybu. Nějakou konkrétní?
Jo Vag mi hlásil Chyba na N146 bez dalších možných příčin. A smazat šla až po vystydnutí motoru (čerpadla).
Přišel jsem na to tak, že když to chladnulo a bylo to tak na 60st. tak jsem vzal hadici a postříkal čerpadlo-ochladil ho a závada šla smazat.
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama
Mad_Boxs
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 25 čer 2007, 18:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mad_Boxs »

TO Huml: jo to bych viděl, kdybych věděl kolik je max. přípustná teplota. Ty to víš? Já tedy ne. Bylo tam přes 40 st.
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

termoventil udržuje teplotu na 30°C, každopádně podle mě tam bude ještě nějaká jiná chyba, to auto musí jet normálně a bez chybových hlášek, i když ta nafta bude mít třeba 50°C
Mad_Boxs
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 25 čer 2007, 18:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mad_Boxs »

Souhlasím s tebou. Pak ale jaká jiná chyba by způsobovala vyhlášení chyb. stavu, které nejde smazat, dokud neochladím čerpadlo.????
Dokonce se mi i stalo, že s postupným zchlazováním se chyba měnila z "stálé" na "sporadickou" až šla smazat úplně. Bez jakékoliv manipulace s motorem (startování, jízda atd.) prostě jsem k tomu přišel za asi hodku a sporadická a za další už smazáno????
Prostě mi to vychází od teploty. Nic jiného se takto chovat nemůže.

Dnes najeto asi 70km v kuse a nic. Zastavím na 10minut a už bliká.
Senzor v čerpadle jsem vyměnil a stále stejné.

Předcházel tomu zaseknutý přetlakový ventil v hlavě čerpadla. A pak nefunkční termoventil. Auto mám zhruba měsíc a ten co ho měl předemnou, ani netušil, že je KO turbína a nějaké kompllikace ohledně čerpadla ani neregistroval. Tak to dávám postupně dokupy.
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“