TLUMIČE HP SPORTING - NOVÉ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 114
- Registrován: 30 srp 2010, 20:41
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Odpovědi: 0
TLUMIČE HP SPORTING - NOVÉ
NEAKTUÁLNÍ
Naposledy upravil(a) RSHP dne 21 bře 2013, 16:55, celkem upraveno 1 x.
sakra pes, to je málo, to jsem tam měl a je mi to málo, mám starší FK a asi je předek KO ( propadá a vlní se předek auta při prudkém zatočení, nebo brzdění) tak scháním něco inčího na předek, Byla by možnost při koupi dvou předních tlumičů naplnit je tužším olejem?Ladas píše:podvozkově to bude tuhý asi jako oct2 RS
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
HP je podstatě tužší jak OII RS, čoveče Laďas, si s tím autem zahoupej v garáži. OII RS s HP tlumičema to je luxusní, jak to funguje.
Jsou to v podstatě Nkové tlumiče co se jezdily dřív závody, fungujou úžasně, na dení ježdění super volba. Navíc v případě přání jsou schopni tlumiče individuálně doladit. Sám je mám na autě taky a neřeším přejezdy, nerovnosti, letím všude jak se dá, od toho tam ten podvozek je, aby to pobral. Samozřejmě že jámy na silnici nevymetám.
Repase HP tlumičů výrobce dělá jako, o své zákazníky se postaraj, to nemusíš mít strach, cenu už si teda nepamatuju, ale drahý to nebylo. Jedná se teda o repasi vnitřní části tlumičů, vzhled (lakování) u repase neřeší, pouze funkčnost.
Jsou to v podstatě Nkové tlumiče co se jezdily dřív závody, fungujou úžasně, na dení ježdění super volba. Navíc v případě přání jsou schopni tlumiče individuálně doladit. Sám je mám na autě taky a neřeším přejezdy, nerovnosti, letím všude jak se dá, od toho tam ten podvozek je, aby to pobral. Samozřejmě že jámy na silnici nevymetám.
Repase HP tlumičů výrobce dělá jako, o své zákazníky se postaraj, to nemusíš mít strach, cenu už si teda nepamatuju, ale drahý to nebylo. Jedná se teda o repasi vnitřní části tlumičů, vzhled (lakování) u repase neřeší, pouze funkčnost.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Nesolidní prodejce
- Příspěvky: 50
- Registrován: 13 úno 2011, 16:47
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Ano znám, používám HP mnoho let a ve všech autech které jsem měl. Repase všech 4 tlumičů do octavie I stála 2700 Kč a dělal jsem ji preventivně po 80 tis km!.
HP doporučuji. před HP jsem koupil do octavie KONI za trojnásobnou cenu a s čistým svědomím říkám, že KONI je tuningový nesmysl. Po roce velice špatného fungování jsou schnilé, vyteklé a zohybané.
V okolí Plzně mohu posloužit jako reference pokud někdo chce svézt.
HP doporučuji. před HP jsem koupil do octavie KONI za trojnásobnou cenu a s čistým svědomím říkám, že KONI je tuningový nesmysl. Po roce velice špatného fungování jsou schnilé, vyteklé a zohybané.
V okolí Plzně mohu posloužit jako reference pokud někdo chce svézt.
schonus píše:Zna nekdo cenu repasu HP tlumicu?
beru to jako že oct1 na sériovejch pružinách a 17" kolech tvrdá asi jako oct2RS prostě takový pevný auto akorát jak má být ideální na svezení a nebo dlouhou cestu prostě perfektní kompromis za super peníze
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!