1,4 16V interval výmeny oleja
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1,4 16V interval výmeny oleja
x
Naposledy upravil(a) suri dne 25 srp 2012, 20:24, celkem upraveno 1 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0
Nejsem příznivcem LL olejů, a to zvláště v benzinových motorech, ale pokud chceš, klidně to tak nech.
Já si osobně myslím, že tenhle motor by klidně mohl jezdit i na nějakou lacinou polosyntetiku, která stojí stovku litr. Dávat do takového motoru LL za šílené prachy je podle mě zbytečný a předražený luxus. Ale jak chceš.
Já si osobně myslím, že tenhle motor by klidně mohl jezdit i na nějakou lacinou polosyntetiku, která stojí stovku litr. Dávat do takového motoru LL za šílené prachy je podle mě zbytečný a předražený luxus. Ale jak chceš.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0
Marek77 píše:Nejsem příznivcem LL olejů, a to zvláště v benzinových motorech, ale pokud chceš, klidně to tak nech.
Já si osobně myslím, že tenhle motor by klidně mohl jezdit i na nějakou lacinou polosyntetiku, která stojí stovku litr. Dávat do takového motoru LL za šílené prachy je podle mě zbytečný a předražený luxus. Ale jak chceš.
dyt 1l long stojí 200Kč
Ano, to je pravda. A kolik v takovém motoru vydrží, než si jednotka řekne o výměnu? Obhaduju 25-27 tisíc km, možná ani ne, že?
Mogul GX-FE kupuju za 78 korun a klidně ho tam 15 tisíc můžu nechat. Ve finále na tom ušetřím.
Otázka dne: Proč americké motory vydrží tři miliony kilometrů bez opravy? Základní důvod je, že mají předepsané krátké výměnné intervaly olejů. LongLife není správná cesta. Radši "obyčejnější" (samozřejmě schválený) motorový olej, ale kratší intervaly. A to hlavně v benzinových motorech, kde olej chemicky stárne mnohem rychleji než u naftových motorů.
Mogul GX-FE kupuju za 78 korun a klidně ho tam 15 tisíc můžu nechat. Ve finále na tom ušetřím.
Otázka dne: Proč americké motory vydrží tři miliony kilometrů bez opravy? Základní důvod je, že mají předepsané krátké výměnné intervaly olejů. LongLife není správná cesta. Radši "obyčejnější" (samozřejmě schválený) motorový olej, ale kratší intervaly. A to hlavně v benzinových motorech, kde olej chemicky stárne mnohem rychleji než u naftových motorů.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0
Marek77 píše:Ano, to je pravda. A kolik v takovém motoru vydrží, než si jednotka řekne o výměnu? Obhaduju 25-27 tisíc km, možná ani ne, že?
Mogul GX-FE kupuju za 78 korun a klidně ho tam 15 tisíc můžu nechat. Ve finále na tom ušetřím.
Otázka dne: Proč americké motory vydrží tři miliony kilometrů bez opravy? Základní důvod je, že mají předepsané krátké výměnné intervaly olejů. LongLife není správná cesta. Radši "obyčejnější" (samozřejmě schválený) motorový olej, ale kratší intervaly. A to hlavně v benzinových motorech, kde olej chemicky stárne mnohem rychleji než u naftových motorů.
nevidím v tom žádnej problém aby to chodilo dlouhodobě na long,ten motor neni nijak zatezovanej a kdyz si vezmu ze treba citroen a peugeot jezdi 20tis.km na olej s 15tis. prubehem a neni stim žádný problém... a srovnavat to s amerikou nemá význam.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0
jericho-3 píše:Nechci ten motor podcenovat, ale pro tak velké auto to není zrovna svalovec, a že by nebyl zatěžovaný..?
svez se stim a uvidíš že ten motor v tom na ježdění stačí... máme je v pujčovnách,spotřebu to v tom má do 7,5l a jezdí to jen long... některý auta mají najeto přez 300tisic za 5let.