Na http://www.6n2.er.cz/ jsem si přečetl jak na to. V bloku 2 sem měl hodnutu 38 což je dost málo, tak jsem to chtěl poladit, nepochopil jsem z textu na jaké řemenici se to ladí, ale po odkrytí rozvpoďáku jsem viděl tři šrouby (ne imbusy) na řemenici čerpadla, takže to bude asi ono, při otáčení proti směru hodinových ručiček mi ale hodnota v bloku 2 ještě klesla, místo aby stoupala. A když jsem to dal až na doraz do leva tak to pak nešlo ani nastartovat. Tak nevím nemám zkusit otáčet po směru ručiček?
A nevíte proč mi graf pořád ukazoval studený motor - nelze měřit a to i přestože jsem auto ohřál na 80st.
štelování předvstřiku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
laurin.clement
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 225
- Registrován: 30 led 2006, 11:59
- Bydliště: Brno
Jak jsi mohl otáčet kolem čerpadla, když je na něm řemen ?????
Povolíš ty tři šrouby a pomalu otáčíš středovou maticí na hřídeli čerpadla. Potom tři šrouby dotáhneš (jemně, moment asi 20 Nm) a zkusíš VAGem. Pokud ses netrefil, celé znovu.
Povolíš ty tři šrouby a pomalu otáčíš středovou maticí na hřídeli čerpadla. Potom tři šrouby dotáhneš (jemně, moment asi 20 Nm) a zkusíš VAGem. Pokud ses netrefil, celé znovu.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
ano tak jsem to dělal akorát že na druhou stranu, nějak jsem si to neuvědomil že když otáčím tou maticí na hřídeli tak musím po směru ručiček.Marek77 píše:Jak jsi mohl otáčet kolem čerpadla, když je na něm řemen ?????
Povolíš ty tři šrouby a pomalu otáčíš středovou maticí na hřídeli čerpadla. Potom tři šrouby dotáhneš (jemně, moment asi 20 Nm) a zkusíš VAGem. Pokud ses netrefil, celé znovu.