unik nafty+zlomeny drzak+unik oleje AR156

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tomikcek
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 14 kvě 2011, 18:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Hovězí - Vsetín

unik nafty+zlomeny drzak+unik oleje AR156

Příspěvek od Tomikcek »

Zdravím,potřeboval bych poradit,dneska se mi rozsvítila kontrolka vstřiku tak jsem se podívat pod dekl a zjistil jsem že druhý vstřik je celý od nafty,postupně jsem zkusil vše dotáhnout ale jak jsem dotahoval ten imbus na držáku vstřiku tak se zlomil,zůstal tam trčet kousek závitu a tak sjem tam našruboval provizorně normální matku ale chci se zeptat zda s tím můžu jezdit a jak to opravit ??

+ Jedná se o alfa romeo 156 1.9JTD 85kW SportWagon facelift

Mi ještě z té alfy začal téct olej,docela dost,je to podle mě buď guferem nebo tím heblem vedle ( asi vývěva či co ) je tam vidět že to těsnění už to má zasebou,koukal jsem na net ale nikde ho nemůžu najít,asi ho budu muset vystřihnout ne ?

Díky za pomoc chlapi
VW Passat 3bg 1.9TDi 96kW combi + Audi A4 b7 2.0TFSI Quattro
okob
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 pro 2007, 09:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od okob »

no zalezi jak je moc zalomenej, osobne bych ho zkusil vyvarit (navarit matku ci sroub) nebo vrtat a odsavat.

tesneni jake??Obrázek
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

aa kamarade tak se ti stalo to co me,. ted sem ten steft mel urvany. v zadnem priade s tim nemuzes jet zacne ti podfukovat vstrik z hlavy.
vytahnout svtrik pak steft vymenit steft a matici a hlavne pretesnit vstrik jako podlozku pod nej to ja neudelal a pak sem to delal na vsech 3 hodiny prace bez vytahovaku
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“