Stránka 1 z 1
Golf 5 2.0 BKD problém se spojkou
Napsal: 25 kvě 2012, 21:07
od TominoL
Dneska jsem tak tak dojel do garáže, mám najeto 140 000 z toho 100 000 s mírným chipem. Po trase 180 km, na závěrečných 10 km, při přidávání nad 2200 ot. golf na 6 st. neměl výkon a celé auto škubalo, tak jsem zpomalil a chtěl podřadit na 5tku, ozval se hrozný zvuk potom jako když se uvolňují šroubky a pružinky, no tak jsem ještě víc zpomalil a trojka se chytla, 1-3 se dala dojet, ale dál už nic nezařadím. Při rozjezdu na 1 se ozývaly dost divné zvuky.
Že by se spojka přihlásila o výměnu?
Na kolik to cca vyjde? Vyplatí se kupovat nová nebo použitá?
Napsal: 25 kvě 2012, 21:28
od Fulltank
jen aby se jednalo pouze o spojku

Napsal: 25 kvě 2012, 21:33
od Kornout
Tak řadit se dá i bez spojky, to problém není, jen si musíš pohrát s otáčkama motoru, aby to tam padalo. Tak to zkus a uvidíš jestli je to spojka či převodovka.
Napsal: 25 kvě 2012, 22:00
od jericho-3
No já takhle laboroval taky, spojka normálně vypínala, řadilo to, ale najednou při přeřazování tam kvalt nešel, byl jako dlouhý, nedořazovalo to, kolikrát to i krklo, musel se dát meziplyn, nebo se zdálo, jako že tam jdou 2 kvalty..Určil jsem převodovku, lamela měla vylítané pružiny, tak se dala nová i s přítlačákem, ale kdykoliv jdu okolo té převodovky, říkám si, nejsi v tom nevinně?

Napsal: 26 kvě 2012, 09:11
od TominoL
Já spojku zmáčknu, zařadim, no ale jakmile jde do záběru, tak se u 3-6tky ozvou šílený zvuky. Jakou značku u nový spojky vybrat? Sachs nebo Valeo?
Sachs jsem našel docela dobře:
http://www.ebay.de/itm/Kupplungssatz-SA ... 4cff66482f
Napsal: 26 kvě 2012, 12:33
od mirdasR32
nevim jestli spojka umí dělat takovejhle rachot. to by jsi to musel cejti i na jedničce a dvojce. buď setrvák K.O nebo něco ve skříni.
Napsal: 26 kvě 2012, 12:38
od TominoL
mechanickejm dílům moc nerozumim, byl jsem rád že mě to nenechalo na cestě dojel jsem do garáže, rychle přesednul na městskou a pokračoval dál, v pondělí to musím pořešit, dát to na dílnu a uvidíme, na setrvák se pro jistotu připravuju
spojkovej set LUK a dvouhmota LUK mi spočítali zatím v ATU na 25000 + práce uf
Napsal: 26 kvě 2012, 13:34
od burek
mas sz
Napsal: 26 kvě 2012, 20:01
od TominoL
Napsal: 27 kvě 2012, 22:29
od MilanBAT
Stalo se mi něco podobného, ale s tím rozdílem, že jsem v Praze cítil převodový olej, mavnutím ruky jsem si myslel že to není z mojeho auta a vyrazil po D1 na Humpolec, 5km před Humpolcem jsem chtěl dát z šestky na pětku a rachot, jako by to nedoředilo, hvízdání ozubených kol o sebe, dal jsem čtyřku a klid, dám zase pětku a rachot, začal jsem zpomalovat a začaly pod auto odpadat mějaké náhradní díly, zastavil jsem a pod motorem olej, dojel jsem ještě 30 km domů vše šlo mimo pětky a scháněl jsem jinou převodovku, vysipalo se zadní ložisko v převodovce (to ty náhradní díly). V převodovce to vypadalo jako by měla paradentozu, hřídele ometené, zůstal mi použitelný pouze obal.
Napsal: 28 kvě 2012, 14:33
od TominoL

je to fakt i převodovkou v háji
Napsal: 28 kvě 2012, 17:43
od mirda15
Na šestikvalt nic neobvyklého.. Naposledy na Octavii BKD.. Pán přijel, že tam něco drhne, skřípe.. Zvednu auto, zlitej spodek od oleje. Pán povídá, že z převodovky to určitě neni, ta byla dělaná před cca. 5000 km, dávaná v Porsche nová. V ruce fakturu na 47 000 Kč. Po sundání krytu převodovka K.O.(rozpraskaný kartery)..Za 145 000 km dvě (resp.tři) převodovky. Slušný si myslim.
Napsal: 28 kvě 2012, 19:07
od TominoL
převodovka jako spotřebák, to není pěkný

Napsal: 28 kvě 2012, 19:19
od Tomas.cz
Buď "rád" že máš co máš, na to jí aspoň seženeš, na atypičtější motorizace je to horší
