Keď pustím plynový pedál,tále drží otáčky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
OctaviaSDI
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 12 srp 2006, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Keď pustím plynový pedál,tále drží otáčky

Příspěvek od OctaviaSDI »

Škoda Octavia 1,9SDi
r.v. 09/2001

Od včera mám nejaký problém s plynovým pedálom. Keď pridám plyn, všetko je v poriadku, ale keď pustím plynový pedál, akoby ešte nejakou zotrvačnosťou chvíľku drží vyššie otáčky. Až cca o 2 sekundy pomaly prestane držať plyn.

V čom môže byť problém?

PS: Ešte dodám, že v poslednom čase akosi nevie držať otáčky a občas na voľnobehu akoby chvíľkami pridávalo a uvoľňovalo plyn.

Za akúkoľvek radu vopred ďakujem.
Skoda Octavia 1,9 SDI, 09/2001. Model 2002.
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4904
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

no rozhodně bych nejdřív vagem vyčetl chyby řj motoru a přezkoušel v měřených hodnotách funkci potenciometru plynového pedálu...pak by se vidělo,co dál...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vagem se mrkni na odresu O1 blok měřených hodnot, najdeš tam volnoběžnou dávku, pod tím oknem je napsánoo kolik má být, může bát v pořádku ale chce snížit,

musíš povolit nastavovací hlavu a chloupek poklepnout nejlípp když to dělá někdo zkušenější hlavu si mírně povolí a za chodu motoru kladívkem nastaví dávku kterou motor chce ;)
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Miloši, nesouhlasím s Tebou. Tou volnoběžnou dávkou to nebude. Pokud má volnoběžnou dávku v toleranci, tak mu to nemůže houpat. Snižováním volnoběžné dávky bude motor dostávat bohatější směs a motor bude po ubrání plynu pomaleji klesat na volnoběžné otáčky a opačně. Vyděl bych to také spíše na ten "potenciometr" plynu jak píše Oťas.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
tom133
Přispěvovatel
Příspěvky: 187
Registrován: 20 led 2008, 21:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od tom133 »

Me presne tohle delalo cidlo teploty chladici kapaliny, myslim to pridani plynu po pusteni pedalu. Padla teplota na budikach a pak to presne tohle delalo. Je to divny,ale bylo to tak.
Seat Ibiza 1.9 TDI 96kW
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4904
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

každopádně vag a na to čidlo teploty,ať mrkne v měřených hodnotách skupina 007 - tím nic nezkazí....
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

prka píše:Miloši, nesouhlasím s Tebou. Tou volnoběžnou dávkou to nebude. Pokud má volnoběžnou dávku v toleranci, tak mu to nemůže houpat. Snižováním volnoběžné dávky bude motor dostávat bohatější směs a motor bude po ubrání plynu pomaleji klesat na volnoběžné otáčky a opačně. Vyděl bych to také spíše na ten "potenciometr" plynu jak píše Oťas.
pedál plynu je v akčních členech a prověříš ho i v bloku měřených hodnot


u sdi volnoběžný dávka to už se několikrát řešilo, já ji mám osobně nízkou mimo toleranci v toleranci volnoběh blbne ale jezdím na sajrajty ;)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

i kvůli spínači spojky padají blbě otáčky
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“