Stránka 1 z 2

mTDi do Golf III

Napsal: 27 kvě 2012, 21:54
od AlexTD
Zdravim rozhodl jsem se z TD postavit postupně mTDi a postupně jakože nejdřív TDI motor hodit na TD převodovku a až někdy zas jindy dát i TDI převodovku...Ted me zajíma pouze mechanická stránka věci
Sedne mi spojka TDI na hřídel převodovky TD, bouse sedet obvod prevodovky TD s motorem TDI?
Co držáky motoru pujdou použít bud TDI nebo TD ?a co výfokové svody pujdou dát TD na TDI motor?
Ptám se takhle blbě protože pro TDi motor teprve pojedu tudis to nemam na čem zkouknout
Díky moc docela to spěchá

Napsal: 28 kvě 2012, 14:41
od Golf MK2 TDI
No na tdi budes musiet dat td spojku komplet a td prevodovka by mala sadnut normalne na tdi motor.Na tdi prevodovku je dost prerabania pedale kulisa aj lanka plus este ovladanie spoky je kvapalinove.A nevien na aky motor to ides davat ale na 1Z co som maj ja to pasovalo a cely motor by tam mal sadnut vpohode na drziaky z td .

Napsal: 28 kvě 2012, 22:38
od sniper--
taky jsem se s tim babral takhle presne jak to chces delat,prvne jsem dal motor TDI,na nej turbo ,cerpadlo,spojku ,prevodovku TD,vysledek byl ten,ze to absolutne nejelo,pak prislo na radu asi tak10 cerpadel a porad to nejelo....pak prislo na radu TDI turbo,jiny cerpadlo,zase to nejelo....pak jsem zastavel TDI prevodovku aby to aspon tolik netocilo a nezralo, ve finale jsem zjistil,ze nejefektivnejsi je se na cely mTDI vysrat a natahat el. a udelat regulerni TDI. Od ty doby auto konecne jezdi tak jak ma a nezere

Napsal: 29 kvě 2012, 07:00
od JohnyFlat
když se umí poskládat a seřídit čerpadlo, tak věř, že to jede ;)

Napsal: 29 kvě 2012, 08:52
od MemphisR
přijde mi rychlejší a efektivnější dát celý TDi i se svazkama a jednotkou na TD převodovku. Dělal jsem to na GOLF vs. Transporter T4 i na Ventu a vždy bylo rychlejší to přehodit jako celek, u T4 se s tím jebu do teď přotože pořád vyskakujou nějaký drobnosti který to brzdí ke zdárnému konci, práve proto, že to není jako celek (což ani nejde, dával jsem motorovou část TDi a zbytek je z 2.4 D).
Kup nějakou bouračku TDi a všechno to přehoď vč komplet elektriky, budeš mít přístup do řj diagnostikou a mnoho dalších věcí co v budoucnu oceníš, takhle jsem to dělal na Ventu a ještě jsem tím získal komplet auto v elektrice a vyhřívaný židle v kůži ;-) .

Napsal: 29 kvě 2012, 08:55
od turbo kamna power
do G3 sedne TDI úplně bez problémů (ne jak třeba do G1, kde se musí vše přebastlit :roll: ), takže do toho jdi. Jen mi příjde nesmysl to dělat postupně, akorát tě to bude stát víc peněz a práce. Lepší zainvestovat najednou a přehodit to s komplet příslušenstvím i převodovkou. mTDI bych nezatracoval, ale taky bych volil spíš TDI koplet s el., protože nejen tu mechaniku vyladit je umění, ale taky to má zvuk jak traktor.

edit: souhlas s MemphisR, sežeň si určitě komplet auto, buď nějakou bořku nebo zhnilotinu, finančně to vyjde skoro stejně jako samotnej motor a uštří to mnoho úsilí.

Napsal: 29 kvě 2012, 10:04
od sniper--
to je jasny, ale stejne to nikdy nebude jezdit tak jak s El.

Napsal: 29 kvě 2012, 10:42
od tuner
Proc myslis ze to nebude jezdit jak tdi s el.? :)

Napsal: 29 kvě 2012, 15:02
od ribiska
presne tak zožen golf 3 AFN 81kw a prehod to celé. daj tam rovno turbo zo 96kw Pasata a chip a maš kone a bez problemov

Napsal: 29 kvě 2012, 15:06
od Fantik
Nějakej čas jsem s MTDI jezdil a nepřišlo mi že by to fungovalo špatně je pravda že to má určité limity ale zase je to jednoduché, stačí elektrika z TD ;)

Napsal: 29 kvě 2012, 19:46
od AlexTD
mTDi je taková moje malá maturita jednou jsme prohlásil že bych to rád zrealizoval a chci si to udělat komlet sám ....TDi s elektrikou by mohlo bejt lepsi to vim ale já drátkum vubec nerozumim a jak jsme rekl chci si to celý udělat svépomocí
a kousek od nás naftovej gutu má GII s mtdi v syncru a to jede hrozně takže bych neviděl problém v tom že mTDi nejede ale musí se to umět naladit

Napsal: 30 kvě 2012, 20:44
od AlexTD
Pánové znalí: jedna technická poloosy, půjdou z TD na TDi převodovku? co se týče mechaniky nejde mi o to jak dlouho to vydržej klouby a tak jen čiste jestli mi tam pujdou dát

Napsal: 30 kvě 2012, 21:22
od Fantik
Z TD na TDI poloosy nepasují, použij z Passata B4 TDI nebo podobné musejí mít průměr vnitřního kloubu 100mm

Napsal: 30 kvě 2012, 21:37
od tuner
TD u G3 meli 100mm klouby

Napsal: 30 kvě 2012, 21:40
od Fantik
Omluva mám furt zafixovanou svoji GII :roll: