vibrace octavia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 735
- Registrován: 09 pro 2010, 20:39
vibrace octavia
ahoj resim problem na octavii 1 , 1,9TDi 66kw
vuz pri vyssi rychlosti-nad 150km/h vybruje,jako kdyby byl ko kloub na poloose
dalsi problem je ze kdyz jedu a dobrzduju ke krizovatce nebo chci zastavit na semaforech tak auto jakoby pulsuje,je to jako kdyby pul otacky brzdilo a potom povolilo
pri reseni vymenena zadni osa,misto bubnu kotoučovka,bubny uz meli neco zasebou tak sem myslel ze to pulsovani bude od nich ale nic..-jinak dane nove kotouce a desky , vysledek bez uspechu
predni osa bez vuli,puky v ramenou plne.. ok
fungl nové poloosy -origo !
několikrát se dali nové přední brzdy(cca 3x )vzdy po jejich vymene pulsovani ustalo na cca 4tis. km,pote zas vsechno pri starem.naboje byly OK ,nehazeli i pres to se dali tehlice 288mm nove kot.+des. po te vse OK,najelo se stim cca 6tis. km a zas to pulsuje.uz sem z toho celkem otravenej. nevi nebo nema nekdo nejakou zkusenost ??
dokud si to nesedne tak to nedela...
vuz pri vyssi rychlosti-nad 150km/h vybruje,jako kdyby byl ko kloub na poloose
dalsi problem je ze kdyz jedu a dobrzduju ke krizovatce nebo chci zastavit na semaforech tak auto jakoby pulsuje,je to jako kdyby pul otacky brzdilo a potom povolilo
pri reseni vymenena zadni osa,misto bubnu kotoučovka,bubny uz meli neco zasebou tak sem myslel ze to pulsovani bude od nich ale nic..-jinak dane nove kotouce a desky , vysledek bez uspechu
predni osa bez vuli,puky v ramenou plne.. ok
fungl nové poloosy -origo !
několikrát se dali nové přední brzdy(cca 3x )vzdy po jejich vymene pulsovani ustalo na cca 4tis. km,pote zas vsechno pri starem.naboje byly OK ,nehazeli i pres to se dali tehlice 288mm nove kot.+des. po te vse OK,najelo se stim cca 6tis. km a zas to pulsuje.uz sem z toho celkem otravenej. nevi nebo nema nekdo nejakou zkusenost ??
dokud si to nesedne tak to nedela...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 557
- Registrován: 17 bře 2011, 17:23
- Bydliště: Slovensko
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 735
- Registrován: 09 pro 2010, 20:39
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 735
- Registrován: 09 pro 2010, 20:39
To dojíždění do křižovatky je křivý kotouč,za jízdy přibrzdí ruční brzdou.Jestli bude klid tak je to v předku.Jestli to bude třepat se zadkem tak problém v zadních brzdách. Jestli máš v předku vše dobré tak jedině náboje nebo kotouče.Kukni dám odkaz na článek. Jinak to vem na válcovou zk.brzd a tam se uvidí co je .
http://www.elit.cz/cz/novinky/art_960/v ... e-lek.aspx
http://www.elit.cz/cz/novinky/art_960/v ... e-lek.aspx
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 735
- Registrován: 09 pro 2010, 20:39
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 735
- Registrován: 09 pro 2010, 20:39
na starych 280 bych to pochopil ,ty sem vymenil 3x a nekolikrat sem zkousel kotouce stocit ale porad stejne...
288 jsou tam cca 3 mesice,dali se nove kotouce a desky najeto 6tis. km a problem je stejny...
nehledam zavadu toho co to je (jsou to kotouce)ale pricinu toho proc to dela,co to zpusobuje ??
288 jsou tam cca 3 mesice,dali se nove kotouce a desky najeto 6tis. km a problem je stejny...
nehledam zavadu toho co to je (jsou to kotouce)ale pricinu toho proc to dela,co to zpusobuje ??
Blbost i 288mm se kroutí, co tam dávaš za kotouče? Ja vyměnil náboje,puky a dal zimmerman kotouče v galvanické úpravě a origo desky a cca 30 tis/km a je vše v pohodě. A na O II se kroutí vše,akorát origo vydrží hodně. Taky otázka kolik dotahuješ kola? Jestli to přetahuješ pak se ničí náboj i kotouč. Je třeba taky dokonale vyčistit náboj než dáš nový kotouč. A taky není soustružník jako soustružník. Jeden stahuje obě strany při jednom upnutí a někdo to dělá , že stáhne jednu otočí a stáhne druhou a to není dobré. Nedávno jsem řešil trw kotouče a po 7tis/km byly křivé jak šavla. A byla komplet dělaná náprava v origo dílech. Kotouče byly vadné. Náboje byly nové???? nebo made in china?octavia.TDI píše:NABOJE OK !! ,de to jednoznacne od predku !!... nejsou tam male brzdy jsou tam 288mm ty se nekrouti...
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 735
- Registrován: 09 pro 2010, 20:39
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 735
- Registrován: 09 pro 2010, 20:39
a náboje nové nebo co?octavia.TDI píše:mam origo kotouce i desky
a že by byla zavada na 288 ta sama jako na 280 ??to je blbost.
vetsinou pouzivam origo dily,kotouce stahuju osobne z obou stran zaroven... delam ve VW takze dily sem si zkousel brat i nove(na zkousku)
ale porad to same.
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi