vibrace octavia

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Odpovědi: 0

vibrace octavia

Příspěvek od octavia.TDI »

ahoj resim problem na octavii 1 , 1,9TDi 66kw
vuz pri vyssi rychlosti-nad 150km/h vybruje,jako kdyby byl ko kloub na poloose
dalsi problem je ze kdyz jedu a dobrzduju ke krizovatce nebo chci zastavit na semaforech tak auto jakoby pulsuje,je to jako kdyby pul otacky brzdilo a potom povolilo

pri reseni vymenena zadni osa,misto bubnu kotoučovka,bubny uz meli neco zasebou tak sem myslel ze to pulsovani bude od nich ale nic..-jinak dane nove kotouce a desky , vysledek bez uspechu
predni osa bez vuli,puky v ramenou plne.. ok
fungl nové poloosy -origo !
několikrát se dali nové přední brzdy(cca 3x )vzdy po jejich vymene pulsovani ustalo na cca 4tis. km,pote zas vsechno pri starem.naboje byly OK ,nehazeli i pres to se dali tehlice 288mm nove kot.+des. po te vse OK,najelo se stim cca 6tis. km a zas to pulsuje.uz sem z toho celkem otravenej. nevi nebo nema nekdo nejakou zkusenost ??
dokud si to nesedne tak to nedela...
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

Moze to robit krivy naboj
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia.TDI »

aughostino píše:Moze to robit krivy naboj
pisu naboje OK a ze by to delali 2 jine tehlice... sou rovny nehazou,mereno
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

brzdy máš 280 nebo 288?
VW T5 GP 103 KW long
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia.TDI »

este píše:brzdy máš 280 nebo 288?

byly 280 a ted jsou 288
problem je porad stejny.
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

To dojíždění do křižovatky je křivý kotouč,za jízdy přibrzdí ruční brzdou.Jestli bude klid tak je to v předku.Jestli to bude třepat se zadkem tak problém v zadních brzdách. Jestli máš v předku vše dobré tak jedině náboje nebo kotouče.Kukni dám odkaz na článek. Jinak to vem na válcovou zk.brzd a tam se uvidí co je .
http://www.elit.cz/cz/novinky/art_960/v ... e-lek.aspx
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia.TDI »

NABOJE OK !! ,de to jednoznacne od predku !!... nejsou tam male brzdy jsou tam 288mm ty se nekrouti...
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia.TDI »

na starych 280 bych to pochopil ,ty sem vymenil 3x a nekolikrat sem zkousel kotouce stocit ale porad stejne...
288 jsou tam cca 3 mesice,dali se nove kotouce a desky najeto 6tis. km a problem je stejny...
nehledam zavadu toho co to je (jsou to kotouce)ale pricinu toho proc to dela,co to zpusobuje ??
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

mam O2 a stejny problem :D Dojizdim k semaforu trhane, dela to predek, vsechno novy a nevim co s tim :(
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
mizi
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 04 kvě 2011, 16:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Trnava

Příspěvek od mizi »

S vyhodenou rychlostou? A aj ked nebrzdis?
Golf IV 1,9Tdi 66kw ALH
mizi
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 04 kvě 2011, 16:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Trnava

Příspěvek od mizi »

S vyhodenou rychlostou? A aj ked nebrzdis?
Golf IV 1,9Tdi 66kw ALH
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

octavia.TDI píše:NABOJE OK !! ,de to jednoznacne od predku !!... nejsou tam male brzdy jsou tam 288mm ty se nekrouti...
Blbost i 288mm se kroutí, co tam dávaš za kotouče? Ja vyměnil náboje,puky a dal zimmerman kotouče v galvanické úpravě a origo desky a cca 30 tis/km a je vše v pohodě. A na O II se kroutí vše,akorát origo vydrží hodně. Taky otázka kolik dotahuješ kola? Jestli to přetahuješ pak se ničí náboj i kotouč. Je třeba taky dokonale vyčistit náboj než dáš nový kotouč. A taky není soustružník jako soustružník. Jeden stahuje obě strany při jednom upnutí a někdo to dělá , že stáhne jednu otočí a stáhne druhou a to není dobré. Nedávno jsem řešil trw kotouče a po 7tis/km byly křivé jak šavla. A byla komplet dělaná náprava v origo dílech. Kotouče byly vadné. Náboje byly nové???? nebo made in china?
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia.TDI »

mam origo kotouce i desky

a že by byla zavada na 288 ta sama jako na 280 ??to je blbost.
vetsinou pouzivam origo dily,kotouce stahuju osobne z obou stran zaroven... delam ve VW takze dily sem si zkousel brat i nove(na zkousku)
ale porad to same.
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia.TDI »

mizi píše:S vyhodenou rychlostou? A aj ked nebrzdis?
s vyhozenou rychlosti a jen kdyz brzdim.
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

octavia.TDI píše:mam origo kotouce i desky

a že by byla zavada na 288 ta sama jako na 280 ??to je blbost.
vetsinou pouzivam origo dily,kotouce stahuju osobne z obou stran zaroven... delam ve VW takze dily sem si zkousel brat i nove(na zkousku)
ale porad to same.
a náboje nové nebo co?
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“