Stránka 1 z 1

deawoo nubira 98 rok 1.6 16ventil

Napsal: 08 čer 2012, 08:01
od coudysokol
zdravim chcel by som vas poprosit mam tu nubiru. zhasla za jazdy a vobec nejde ani za studena ani za tepla:) teda ked nejde za studena tak tepla asi nebude:) proste nastartuje odpali natoci na 4 valce a hned zhasne. chova sa to ako immo ale nieje to immo lebo som doviezol z vrakacu a nic to iste. ale ked vytiahne sviecky a tocim kluckom tak iskru hadze stale. Palivo je ked som vytiahol vstrekovaciu listu a zacal som startovat tak vstrekovace vstrekuju,ale neviem kolko a ake mnozstvo. Poznatok ked zacnem startovat hned mi ide tlak do prepadu. potom som skusil odpojit map senzor a skusil som natocit a na volnobeh to zacalo ist,ale pridat sa nedalo.Tak som skusil vymenit ten map senzor a nic ked sa to pripoji tak to iba odpali a zhasne. Teraz som 2 tyzdne sa tomu nevenoval a uz mi to nejde ani na ten volnobeh. Chcem sa opytat ci by to mohlo byt palivovym cerpadlom alebo tym regulatorom tlaku paliva. Potreboval by som poradit ako zmerat tlak paliva ci to mam pripojit do sustavy a tak merat,lebo jha som meral priamo len cerpadlo vyvod a to bolo 3 a pol atmosfery . dakujem za hociake info a poznatky o nubire

Napsal: 08 čer 2012, 12:15
od jericho-3
3 a půl atm je v pořádku, je to vylepšený Opel, ten Map moc neodchází, spíš bych se věnoval přisávání falešného vzduchu , začal kompresí , kabely a svíčkami o palivu nemluvě..Možná se podívat na rozvody a výfuk by taky neškodilo..

Napsal: 10 čer 2012, 08:41
od coudysokol
takze rozvody skontrolovane OK,palivo ma 3,5 tlak OK,sviecky OK,kable a cievka OK,kompresne tlaky okolo 10,immo OK, a Teraz zvlastny pripad :? :? nahodne som vytiahol jednu sviecku ked som skusal rozvody a skusil som to nastartovat a ono to nastartovalo a islo na tri valce a dokonca to islo aj do otacok :? Takze ked ju nahodim spet to nechce nastartovat len to odpali a zhasne vymontujem ktoru kolvek sviecku ci je to 1 alebo 2 ,3,4 uplne jedno a auto naskoci a ide samozrejme len na tri valce (LOL) a este jedna vec mozete mi niekto poradit kde je prvy valec na tom deawoo ? lebo ked kable nahodim aj opacne tak to ide tak ci tak . (hm) dakujem za poznatky :) a este kde to ma cidlo teploty tento 16 ventil ?? nieco som nasiel skovane pod sanim ale je to strasne nepristupne

Napsal: 10 čer 2012, 09:33
od Čert
Asi bych začal s kontrolou rozvodů, mě to připadá o pár zubů jinde...

Obrázek

Napsal: 10 čer 2012, 09:51
od dodi911
Skus odpojit kat, ci sa nerozpadol, vcera som riesil to iste, ale na inom aute.

Napsal: 10 čer 2012, 09:56
od jericho-3
Jestli se ti stává, že ti to na 3 jde lépe než na 4 , poslechni Čerta, tam se něco pere..

Napsal: 10 čer 2012, 10:10
od coudysokol
rozvody su OK este to skontrolujem podla rysky na spodnej remenici ale ked som to kontroloval podla hornej HU tak to sedelo . diki za obrazok cert :) mozno ten vyfuk by daval zmysel . odkial sa pocita ten prvy valec od rozvodou alebo od prevodovky ???

Napsal: 13 čer 2012, 17:37
od JOKINO1982
skontroluj ci otvaraju vstrekovacky, ked je napr vadne cidlo na kluke, rj neda signal na vstrekovace. Sviecka mokra,alebo sucha?

Napsal: 04 črc 2012, 22:51
od Čert
Nedávno jsem něco podobného řešil na Opel Vectra, podobný motor a bylo vadné čidlo otáček motoru na řemenici...

Jak dopadlo tohle? :roll: